Popis projektu

– 30 žiakov so ŠVVP, vedľajšou cieľovou skupinou budú všetci žiaci školy, ktorí budú výsledky projektu využívať nepriamo. Ide o žiakov s telesným postihnutím – spastickou kvadruparézou stredne ťažkého stupňa, retardáciou motorického vývinu, žiakov s vývinovými poruchami učenia – narušená sluchová analýza, systézou, oslabením zrakovej diferenciácie, poruchami pozornosti a aktivity – ADHD, žiakov so špecifickými vývinovými poruchami – dyslexia, dysgrafia, žiakov s ľahkou mentálnou retardáciou.

bude orientovaná na činnosť 3 asistentov učiteľa zamestnaných na plný úväzok primárne pre skupinu 22 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami so zdravotným znevýhodnením na základe odporúčaní z centra pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie.

bude utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a zlepšenie školských výsledkov žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktoré  budeme na konci projektu overovať pomocou výsledkov žiakov, klasickým spôsobom známkovania žiakov – výstup aktivity.

bude orientovaná na činnosť školského psychológa zamestnaného na plný úväzok a činnosť špeciálneho pedagóga zamestnaného na polovičný úväzok primárne pre skupinu 30 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami – začlenenými s individuálnym prístupom.

je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom – výstup aktivity bude merateľný na základe klasifikácie – zlepšenia školských výsledkov a stavu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zaradenými do hlavných aktivít projektu – výstup aktivity.

Aktivity projektu sa budú uskutočňovať v našich vlastných priestoroch vo Veľkom Mederi. Škola disponuje s dostatočným materiálnym a technickým vybavením. Na realizáciu aktivít projektu bude dohliadať kvalifikovaný a skúsený riadiaci tím.  Projekt  je v súlade so špecifickými cieľmi zodpovedajúcimi prioritnej osi č. 1 Vzdelávanie a výsledkami zadefinovanými v rámci špecifických cieľov. Hodnoty merateľných ukazovateľov projektu sú podľa nášho názoru reálne nastavené podľa našich možností a schopností.

Viac
Subjekt
Základná škola Jána Amosa Komenského, Nám.B.Bartóka 497/20, 93201 Veľký Meder
Miesta realizácie
Veľký Meder
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.12.2017 - 01.11.2020
Celková suma
163,707 €
Vlastné zdroje
8,185 €
Vyčerpané z projektu
104,294 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom členov…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.12.2017
Skutočný začiatok
01.02.2018
Plánovaný koniec
01.11.2020
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom asiste…
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.12.2017
Skutočný začiatok
01.02.2018
Plánovaný koniec
01.11.2020
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.12.2020
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
8,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.12.2020
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.12.2020
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
25,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.12.2020
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.12.2020
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
32,0 (počet)
Cieľ
30,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.12.2020
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.