Popis projektu

Prostriedkom k dosiahnutiu tohto cieľa je zamestnanie dvoch asistentov učiteľa, tak ako to vyplýva zo správ a osobitných odporúčaní, ktoré vypracovali centrá pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie a centrá špeciálno-pedagogického poradenstva v Leviciach a vo Zvolene.

Asistent učiteľa bude osobne prítomný v triede so žiakom, bude spolupracovať s učiteľom v triede a pedagogickými zamestnancami školy čím uľahčí adaptáciu žiaka vo vzdelávacom procese. V súvislosti s jeho zdravotným postihnutím bude náplňou práce asistenta učiteľa pomáhať žiakovi v prekonávaní bariér, adekvátne sa zapájať do výchovno-vzdelávacieho procesu v súlade s pokynmi učiteľa.

Doba realizácie projektu, teda 36 mesiacov, je zodpovedajúca trom školským rokom a je adekvátna na skvalitnenie života týchto žiakov so zdravotným postihnutím. Dvaja asistenti dostatočne pokryjú špeciálne potreby, čím sa prispeje k podpore rovnakého prístupu ku kvalitnému vzdelávaniu, predovšetkým vo vzťahu k podpore školskej úspešnosti a rozvoju kompetencií týchto žiakov v súlade s princípmi inkluzívneho vzdelávania.

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou Antona Matulu Sebechleby
Miesta realizácie
Sebechleby
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.12.2017 - 01.11.2020
Celková suma
62,280 €
Vlastné zdroje
3,114 €
Vyčerpané z projektu
47,699 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Aktivita 1 Posilnenie pedagogického pôs…
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.12.2017
Skutočný začiatok
14.12.2017
Plánovaný koniec
01.11.2020
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
14.12.2017
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.02.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
3,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
6,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.02.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.