Zvýšme inkluzívnosť vzdelávania a buďme úspešnejší v KSŠ Rajec
Katolícka spojená škola, Nám. A. Škrábika Rajec
Plnoorganizovanú základnú školu ktorá je súčasťou Katolíckej spojenej školy (ďalej len ZCŠ) navštevujú žiaci z Rajca a 13 spádových obcí Rajeckej doliny. Pri celkovom počte 270 žiakov má ZŠ v školskom roku 2016/2017 diagnostikovaných 20 žiakov s poruchami učenia (dysgrafia, dyslexia, dysortografia), s aspergerovým syndrómom, elektívnym mutizmom a s narušenou komunikačnou schopnosťou, poruchou pozornosti a hyperaktivity. Počet žiakov s poruchami učenia v ZCŠ každým rokom rastie. V priebehu desiatich rokov nám pribudnú každý rok 2-3 žiaci, ktorí majú problémy s čítaním písaním, s gramatikou a učením sa cudzích jazykov. V školskom roku 2016/2017 v ZCŠ pracujú ... V školskom roku 2016/2017 v ZCŠ pracujú traja asistenti učiteľa s celkovým úväzkom 2,0, ktorí pomáhajú žiakom odbúravať bariéry na konkrétnych vyučovacích hodinách. Asistenti pracujú podľa svojho rozvrhu.
Počas projektu budeme realizovať jednu hlavnú aktivitu, a to
Aktivitu začneme realizovať po podpise pracovnej zmluvy s vybratými uchádzačmi – predpoklad je od 1.9.2017. Predpokladaná dĺžka trvania aktivity je 36 mesiacov, t.j. od septembra 2017 do augusta 2020. Realizácia projektu pomôže riešiť problém ZCŠ – výuku žiakov so ŠVVP, ktorí potrebujú pomoc a asistenciu počas školského vyučovania.
Cieľová skupina: Žiaci Katolíckej spojenej školy so ŠVVP.
Cieľ projektu: Zvýšením inkluzívnosti vzdelávania a vytvorením podmienok pre rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu dosiahnuť, u 80 % žiakov so ŠVVP, aby dosiahli výsledky minimálne na úrovni priemeru ich ročníka.
U žiakov so ŠVVP očakávame nasledovné výsledky
- Zapojenie 11 žiakov so ŠVVP do realizácie projektu
- Žiačka s elektívnym mutizmom začne verbálne komunikovať s vyučujúcimi
- Žiakom so ŠVVP sa zlepší prospech na najhoršiu hodnotu dobrý
- Žiaci so ŠVVP budú vytrvalejší a otvorenejší pri riešení ich problémov
Realizáciou projektu budú dosiahnuté 3 výsledkové a 3 dopadové ukazovatele.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Vytvorenie a obsadenie 2 miest asistent…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
13.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
13.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
9,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
13.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
13.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
12,0 (počet)
|
Cieľ
11,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
13.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Katolícka spojená škola, Nám. A. Škrábika Rajec
|
IČO
42218497
|