Popis projektu

Základná škola Petrovany sa rozhodla realizovať projekt s názvom a zakomponovať tak model inkluzívneho vzdelávania do svojho výchovno-vzdelávacieho procesu. ZŠ Petrovany si dala za práve prostredníctvom tohto projektu . Naplnením tohto svojho hlavného cieľa škola výrazným spôsobom svojim žiakom pomôže jednak vytvorením vhodných podmienok pre vyrovnanie znevýhodnených žiakov, tiež im zabezpečí rovnosť príležitostí.  Škola si dala za úlohu pomôcť žiakom byť úspešnejšími vo svojej škole, zvládať učivo, aktívne sa podieľať na vyučovacom procese, cítiť sa plnohodnotnou súčasťou triedy i celej školy bez pocitu zaostávania a dezorientácie v učive. K 15.09.2016 škola nahlásila do Eduzberu 32 detí so ŠVVP, z toho 19 zo sociálne znevýhodneného prostredia.

projektu je prostredníctvom nového pracovného miesta pedagogického asistenta (ďalej aj ako „SZP“).

Realizáciou projektu sa znevýhodnenia detí so ŠVVP zminimalizujú, zníži sa aj ich školský neúspech. Rovnakým prístupom ku vzdelaniu sa deťom so ŠVVP budú môcť zlepšiť študijné výsledky a tak sa im otvoria väčšie možnosti pokračovania v ďalšom vzdelávaní. V konečnom dôsledku bude lepšie zabezpečená ich celková integrácia a uplatnenie na trhu práce. 

Viac
Subjekt
Základná škola Petrovany
Miesta realizácie
Petrovany
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.02.2018 - 01.01.2021
Celková suma
36,180 €
Vlastné zdroje
1,809 €
Vyčerpané z projektu
25,426 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Pedagogický asistent
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.02.2018
Skutočný začiatok
01.02.2018
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
31.01.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
29,0 (počet)
Cieľ
19,0 (počet)
Naposledy aktualizované
23.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
23.03.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
23.03.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
23.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
9,0 (počet)
Naposledy aktualizované
23.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
23.03.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola
IČO
37873237
Názov
Základná škola Petrovany
IČO
37873237
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.