Popis projektu

Na našej Špeciálnej základnej škole bude asistent učiteľa pomáhať žiakom s individuálnym plánom a pri žiakoch s viacnásobným postihnutím.Špecifikácia aktivít: pomoc pri výučbe,  aktivitách školy ako sú napr. športové, kultúrne  podujatia.  Asistent učiteľa bude prínosom pre deti s poruchou pozornosti, správania / ADHD syndróm/, koordinácia pohybov, zrakové, telesné a  mentálne postihnutie. Hlavným aktivitami asistenta učiteľa v projekte bude za pomoci učiteľa skvalitňovanie vyučovacieho procesu. Podieľanie sa  na rovnosti príležitosti vo výchove a vzdelávaní žiakov so ŠVVP, pri prekonávaní architektonických, jazykových, zdravotných a sociálnych bariér.   A tým zlepšovanie školských výsledkov žiakov. Hlavné aktivity projektu budú realizované vo vlastných priestoroch školy s dostačujúcim materiálnym a technickým vybavením školy. Cieľom projektu je kvalitné poskytovanie vzdelávania žiakom so špeciálnymi  výchovnovzdelávacími potrebami, zvyšovanie ich kompetencií, rozvíjanie už nadobudnutých vedomostí, schopností a zručností. Vytvárať vhodné podmienky pre vzdelávanie žiakov so zdravotným znevýhodnením s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu. 

Viac
Subjekt
Špeciálna základná škola
Miesta realizácie
Bánovce nad Bebravou
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2018 - 01.12.2020
Celková suma
31,140 €
Vlastné zdroje
0 €
Vyčerpané z projektu
32,509 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
S asistentom budeme úspešnejší
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
08.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
3,0 (počet)
Cieľ
10,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
3,0 (počet)
Cieľ
10,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
4,0 (počet)
Cieľ
10,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.01.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Špeciálna základná škola
IČO
34058893
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.