V základnej škole úspešnejší
Špeciálna základná škola
Na našej Špeciálnej základnej škole bude asistent učiteľa pomáhať žiakom s individuálnym plánom a pri žiakoch s viacnásobným postihnutím.Špecifikácia aktivít: pomoc pri výučbe, aktivitách školy ako sú napr. športové, kultúrne podujatia. Asistent učiteľa bude prínosom pre deti s poruchou pozornosti, správania / ADHD syndróm/, koordinácia pohybov, zrakové, telesné a mentálne postihnutie. Hlavným aktivitami asistenta učiteľa v projekte bude za pomoci učiteľa skvalitňovanie vyučovacieho procesu. Podieľanie sa na rovnosti príležitosti vo výchove a vzdelávaní žiakov so ŠVVP, pri prekonávaní architektonických, jazykových, zdravotných a sociálnych bariér. A tým zlepšovanie školských výsledkov žiakov. Hlavné aktivity projektu budú realizované vo vlastných priestoroch školy s dostačujúcim materiálnym a technickým vybavením školy. Cieľom projektu je kvalitné poskytovanie vzdelávania žiakom so špeciálnymi výchovnovzdelávacími potrebami, zvyšovanie ich kompetencií, rozvíjanie už nadobudnutých vedomostí, schopností a zručností. Vytvárať vhodné podmienky pre vzdelávanie žiakov so zdravotným znevýhodnením s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
S asistentom budeme úspešnejší
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
08.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
08.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
3,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
08.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
3,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
08.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
08.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
4,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
08.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Špeciálna základná škola
|
IČO
34058893
|