Asistent učiteľa
Obec Veľké Dravce
Cieľom projektu je vytvorenie jedného tabuľkového miesta asistenta učiteľa na plný úväzok na 36 mesiacov, ktorého úlohou budú činnosti v nasledovných oblastiach:
- V oblasti výchovno-vzdelávacieho procesu:
a/ spolupráca s učiteľom v triede a s pedagogickými zamestnancami školy
b/ uľahčovanie adaptácie dieťaťa, pomáhanie pre prekonávaní bariér, ktoré plynú zo zdravotného postihnutia dieťaťa alebo žiaka
c/ spoluorganizovanie činnosti dieťaťa alebo žiaka počas výchovno-vzdelávacieho procesu v súlade s pokynmi učiteľa
d/ vykonávanie pedagogického dozoru počas prestávok zameraného na deti a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami
e/ pomáhanie pri príprave učebných pomôcok
- Vo voľnočasových aktivitách organizovaných školou:
a/ priame vedenie alebo napomáhanie pri činnostiach voľnočasových aktivít
b/ návšteva historických a kultúrnych pamiatok
c/ spoločenské aktivity
d/ športové podujatia a pod.
- V spolupráci s rodinou:
a/ komunikácia s rodičmi (zákonnými zástupcami) dieťaťa alebo žiaka o procese výchovy a vzdelávania
b/ oboznamovanie sa so zdravotným stavom dieťaťa alebo žiaka a s jeho rodinným prostredím
- V oblasti vzdelávacích aktivít
a/ účasť na vzdelávacích podujatiach určených pre asistentov učiteľa organizovaných školami alebo inými inštitúciami akreditovanými na túto činnosť.
Miesto realizácie: Základná škola s vyučovacím jazykom maďarským Veľké Dravce 220 – Magyar Tanítási Nyelvű Alapiskola Nagydaróc 220.
Merateľné ukazovatele projektu: projektom by bolo dotknutých 47 žiakov 2. stupňa našej školy, pričom v budúcom školskom roku očakávame nárast počtu dotknutých žiakov približne o 10.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Asistent učiteľa
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
25,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.04.2018
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
25,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.04.2018
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
25,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.04.2018
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
25,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.04.2018
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
25,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.04.2018
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
25,0 (počet)
|
Cieľ
25,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.04.2018
|
Riziko
-
|