Zvýšenie inklúzie a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu v ZŠ Klin
Základná škola s materskou školou, Kliňanská cesta 122/4, Klin
Vzdelávanie žiakov sa v súčasnosti zameriava na poskytovanie vzdelávania prostredníctvom inklúzie v bežných triedach, kde sa vzdelávajú intaktní žiaci spolu so žiakmi so ŠVVP. Takáto forma vzdelávania je účinným nástrojom proti diskriminácii, predsudkom a zároveň aj nástrojom na úspešnú integráciu znevýhodnených žiakov do vzdelávacieho procesu a spoločnosti.
Hlavným cieľom projektu je zlepšenie študijných výsledkov vo vzdelaní všetkých žiakov, vrátane žiakov so ŠVVP a vytvorenie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom uplatňovania rovnakého prístupu ku vzdelaniu, čo povedie ku zabráneniu predčasného ukončovania školskej dochádzky.
Tento cieľ bude napĺňaný prostredníctvom hlavnej aktivity – zamestnaním štyroch asistentov učiteľa. Všetci budú pomáhať bežným žiakom a žiakom so ŠVVP integrovať sa a tak sa stať súčasťou školského prostredia, odstraňovať sociálno-patologické javy, skvalitnia diagnostikovanie a rediagnostikovanie žiakov s cieľom predchádzať a zmierňovať negatívny vplyv vývinových porúch a iného znevýhodnenia, ktoré by mohlo mať za následok školskú neúspešnosť žiakov.
Cieľovou skupinou predkladaného projektu sú všetci žiaci ZŠ vrátane žiakov so ŠVVP. Uvádzané merateľné ukazovatele priamo nadväzujú na hlavný cieľ projektu.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora úspešnej školskej inklúzie pro…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.12.2017
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
21,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
21,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
23,0 (počet)
|
Cieľ
21,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou, Kliňanská cesta 122/4, Klin
|
IČO
37813111
|