Inkluzívne vzdelávanie
Základná škola s materskou školou
Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov. Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.
Na potreby cieľovej skupiny budú reagovať aktivity, ktoré prispievajú k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacímí potrebami a žiakov so sociálne znevýhodneného prostredia a zabezpečenie rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese.
S ohľadom na hlavný cieľ boli zvolené aj hlavné aktivity:
1, vytvorenie 2 pracovných miest na poziciu asistenta učiteľa
2, vytvorenie 1 pracovného miesta na pozíciu špeciálny pedagóg
Všetky pracovné pozície budú zamestnané od 1.9 2017 na pracovnú zmluvu.
Realizácia predkladaného projektu zvýši inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.
Projekt bude realizovaný v objekte školy, ktorá disponuje dostatočným a adekvátnym materiálno-technickým zabezpečením pre realizáciu projektu a dostatočné materiálno-technické zabezpečenie pre realizáciu aktivít a riadenie projektu vzhľadom na charakter projektu.
Hlavna aktivita projektu je zamerá na asistentov učiteľa. Neoddeliteľnou súčasťou výchovnovzdelávacieho procesu je asistent učiteľa, ktorý je pridelený k žiakom so ŠVVP, ktorých diagnózy si to osobitne vyžadujú.
Druhá hlavná aktivita je zameraná na prácu špeciálneho pedagóga. Špeciálny pedagóg sa priamo podieľa na výchove a vzdelávaní žiaka so zdravotným znevýhodnením na bežnej škole. Podieľa sa na vypracovávaní individuálneho vzdelávacieho programu. V procese vyučovania poskytuje žiakovi individuálne špeciálno-pedagogické, terapeutické a rehabilitačné služby.
Cieľom a výstupom aktivity asistenta učiteľa budú činnosti vedúce k zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese.
Cieľom a výstupom hlavnej aktivity Špeciálny pedagóg bude zlepšenie školských výsledkov, ktoré sa budú po ukončení programu overovať známkovaním žiakov.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Špeciálny pedagóg
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.05.2018
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Asistenti učiteľa
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
11.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
14,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
23,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou
|
IČO
36080870
|