Úspech patrí každému - zvýšenie inkluzívnosti vzdelávania v Základnej škole Mlynská, Stropkov
Základná škola Mlynská, 697/7 Stropkov
Predmetom predkladaného projektu s názvom je zvýšenie inkluzívnosti vzdelávania v základnej škole, ktoré bude Vďaka vytvoreniu dvoch nových pracovných miest pre pedagogického asistenta a jedného pracovného miesta pre špeciálneho pedagóga bude možné a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a tiež zlepšiť výsledky a kompetencie žiakov, čo je zároveň aj cieľom výzvy. Základná škola sa aj doposiaľ snažila zvyšovať inkluzívnosť vzdelávania, avšak na zamestnanie ďalších členov inkluzívneho tímu jej chýba dostatok finančných prostriedkov, preto sa obracia na sprostredkovateľský orgán pre OP ĽZ so žiadosťou o dotáciu. Jedným z podnetov pre predloženie predmetného projektového zámeru bol práve rastúci počet žiakov so ŠVVP. Vytýčený cieľ projektu bude dosiahnutý zrealizovaním dvoch „Pedagogický asistent“ a „Špeciálny pedagóg“ s dĺžkou trvania 36 . Cieľovou skupinou sú žiaci ZŠ vrátane žiakov so ŠVVP. Miestom realizácie projektu je mesto Stropkov v okrese Stropkov.
Výsledkom zrealizovaného projektu bude :
P0421 – 1 škola
P0606 – 152 žiakov
P0314 – 1 škola
P0605 –50 žiakov
P0052 – 3 žiaci
P0053 - 15 žiakov.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Špeciálny pedagóg
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Pedagogický asistent
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
15,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
62,0 (počet)
|
Cieľ
50,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
179,0 (počet)
|
Cieľ
152,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola Mlynská, 697/7 Stropkov
|
IČO
37873181
|