Popis projektu

Predmetom predkladaného projektu s názvom je zvýšenie inkluzívnosti vzdelávania v základnej škole, ktoré bude Vďaka vytvoreniu dvoch nových pracovných miest pre pedagogického asistenta a jedného pracovného miesta pre špeciálneho pedagóga bude možné a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a tiež zlepšiť výsledky a kompetencie žiakov, čo je zároveň aj cieľom výzvy. Základná škola sa aj doposiaľ snažila zvyšovať inkluzívnosť vzdelávania, avšak na zamestnanie ďalších členov inkluzívneho tímu  jej chýba dostatok finančných prostriedkov, preto sa obracia na sprostredkovateľský orgán pre OP ĽZ so žiadosťou o dotáciu. Jedným z podnetov pre predloženie predmetného projektového zámeru bol práve rastúci počet žiakov so ŠVVP. Vytýčený cieľ projektu bude dosiahnutý zrealizovaním dvoch „Pedagogický asistent“  a „Špeciálny pedagóg“ s dĺžkou trvania 36 . Cieľovou skupinou sú žiaci ZŠ vrátane žiakov so ŠVVP. Miestom realizácie projektu je mesto Stropkov v okrese Stropkov.

Výsledkom zrealizovaného projektu bude :

P0421 – 1 škola

P0606 – 152 žiakov

P0314 – 1 škola

P0605 –50 žiakov

P0052 – 3 žiaci

P0053  - 15 žiakov.

Viac
Subjekt
Základná škola Mlynská, 697/7 Stropkov
Miesta realizácie
Stropkov
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.12.2017 - 01.11.2020
Celková suma
124,200 €
Vlastné zdroje
6,210 €
Vyčerpané z projektu
91,059 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Špeciálny pedagóg
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.12.2017
Skutočný začiatok
01.01.2018
Plánovaný koniec
01.11.2020
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov
Pedagogický asistent
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.12.2017
Skutočný začiatok
01.01.2018
Plánovaný koniec
01.11.2020
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.12.2020
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
3,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.12.2020
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
15,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.12.2020
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
62,0 (počet)
Cieľ
50,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.12.2020
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.12.2020
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
179,0 (počet)
Cieľ
152,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.12.2020
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola Mlynská, 697/7 Stropkov
IČO
37873181
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.