Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov. Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.
Hlavné aktivity projektu sú:
1,vytvorenie 2 pracovnych miest pre asistentov uciteľa
2,vytvorenie inkluzívneho tímu pre pozície pre školského psychológa na plný úväzok a sociálneho pedagóga na polovičný úväzok.
Všetky pracovné pozície budú zamestnané od 1.9 2017 na pracovnú zmluvu.
Realizácia predkladaného projektu zvýši inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepší výsledky a kompetencie detí a žiakov.
Hlavna aktivita projektu je zameranie sa na činnosť asistentov učiteľa. Neoddeliteľnou súčasťou výchovnovzdelávacieho procesu je asistent učiteľa, ktorý je pridelený k žiakom so ŠVVP, ktorých diagnózy si to osobitne vyžadujú.
Druhá hlavná aktivita zahŕňa školského psychológa. Jeho aktivity budú zamerané na tieto činnosti: poznáva osobnosť žiaka, pracuje so žiakmi s poruchami správania, ktorí sa nachádzajú v krízových životných situáciách, nadaným a talentovaným žiakom.
Súčasťou druhej aktivity je sociálny pedagóg. Ten vykonáva odborné činnosti v rámci prevencie, intervencie a poskytovania poradenstva najmä pre žiakov ohrozených sociálno-patologickými javmi, zo sociálne znevýhodneného prostredia, podpory prosociálneho, etického správania, sociálnopedagogickej diagnostiky prostredia a vzťahov, sociálnopedagogického poradenstva, prevencie sociálnopatologických javov a reedukácie správania.
Z časového hľadiska bude projekt realizovaný v termíne 09/2017-08/2020. Časový harmonogram projektu bol nastavený s ohľadom na efektívne vynaloženie finančných prostriedkov na jednotlivé aktivity s cieľom úspešne realizovať hlavné výstupy projektu.
Podporné aktivity- Počas celej doby realizácie projektu bude žiadateľ využívať možnosť uplatňovania nepriamych výdavkov paušálnou sadzbou. Taktiež žiadateľ zabezpečí publicitu a informovanosť projektu.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Inkluzívny tím
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
asistenti učiteľa
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
55,0 (počet)
|
Cieľ
24,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola kniežaťa Pribinu, Andreja Šulgana1, Nitra
|
IČO
37865501
|