Učením k úspechu
Základná škola s materskou školou, Jablonov 209
Väčšina žiakov našej školy pochádza z prostredia marginalizovaných rómskych komunít. V súčasnosti nemáme dostatočné personálne a odborné kapacity na zabezpečenie a vytvorenie rovnakého prístupu ku kvalitnému vzdelaniu pre žiakov so ŠVVP s cieľom zlepšenia ich študijných výsledkov a lepšej možnosti uplatnenia týchto žiakov na ďalšom stupni vzdelávania podľa ich individuálnych schopností a možností.
1. zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom,
2. vytvorenie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu.
Podpora inklúzie prostredníctvom činnosti pedagogického asistenta bude zameraná na činnosť pedagogického asistenta zamestnaného na plný úväzok primárne pre 6 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktorí pochádzajú zo sociálne znevýhodneného prostredia, prevažne z marginalizovaných rómskych komunít.
utvárať vhodné podmienky pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a zlepšovať školské výsledky žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami vyplývajúcimi zo SZP, ktoré budeme na konci projektu overovať pomocou výsledkov žiakov, štandardnou klasifikáciou žiakov – výstup aktivity.
Podpora inklúzie prostredníctvom špeciálneho pedagóga bude zameraná na činnosť špeciálneho pedagóga zamestnaného na plný úväzok hlavne pre 20 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Sú to žiaci s rôznymi poruchami učenia, rôznym druhom zdravotného znevýhodnenia a žiaci pochádzajúci zo sociálne znevýhodneného prostredia.
je zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom. Výstup aktivity bude merateľný na základe známkovania –zlepšenie školských výsledkov a výchovných výsledkov žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zaradenými do hlavných aktivít projektu.
projektu bude tvoriť 20 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zo sociálne znevýhodneného prostredia a žiaci so zdravotným znevýhodnením. Sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci žiaci základnej školy, ktorí budú výsledky realizácie aktivít projektu využívať nepriamo – uplatnením rovnakého prístupu ku vzdelaniu.
Hodnoty merateľných ukazovateľov projektu sú nastavené reálne - na základe súčasnej situácie školy a zároveň na základe skúseností z minulých rokov s výnimkou okolností, ktoré nedokáže škola ovplyvniť, ako sú napríklad odchod žiakov zo školy a iné neovplyvniteľné faktory z našej strany. Riadenie projektu je dostatočne skúsené pre bezproblémovú realizáciu projektu. Publicita projektu bude zabezpečená v súlade s manuálom pre informovanie a komunikáciu z vlastných zdrojov. V rámci projektu nebudeme realizovať verejné obstarávanie. Aktivity projektu sú v súlade so špecifickým cieľom 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov v rámci prioritnej osi 1 Vzdelávanie operačného programu Ľudské zdroje.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom špeciá…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom činnos…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
18,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
26,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Subjekt | Suma celkom | Vrátená suma | Suma na vymáhanie | Typ | Stav |
---|---|---|---|---|---|
Subjekt
-
|
Suma celkom
161 €
|
Vrátená suma
161 €
|
Suma na vymáhanie
161 €
|
Typ
Produkt, druh, proj…
|
Stav
Vysporiadaná
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou, Jablonov
|
IČO
42026644
|