Popis projektu

Väčšina žiakov našej školy pochádza z prostredia marginalizovaných rómskych komunít. V súčasnosti nemáme dostatočné personálne a odborné kapacity na zabezpečenie a vytvorenie rovnakého prístupu ku kvalitnému vzdelaniu pre žiakov so ŠVVP s cieľom zlepšenia ich študijných výsledkov a lepšej možnosti uplatnenia týchto žiakov na ďalšom stupni vzdelávania podľa ich individuálnych schopností a možností.

1.   zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom,

2.   vytvorenie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu.

Podpora inklúzie prostredníctvom činnosti pedagogického asistenta bude zameraná na činnosť pedagogického asistenta zamestnaného na plný úväzok primárne pre 6 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktorí pochádzajú zo sociálne znevýhodneného prostredia, prevažne z marginalizovaných rómskych komunít.

utvárať vhodné podmienky pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a zlepšovať školské výsledky žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami vyplývajúcimi zo SZP, ktoré  budeme na konci projektu overovať pomocou výsledkov žiakov, štandardnou klasifikáciou žiakov – výstup aktivity.

Podpora inklúzie prostredníctvom špeciálneho pedagóga bude zameraná na činnosť špeciálneho pedagóga zamestnaného na plný úväzok hlavne pre 20 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Sú to žiaci s rôznymi poruchami učenia, rôznym druhom zdravotného znevýhodnenia a žiaci pochádzajúci zo sociálne znevýhodneného prostredia.

je zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom. Výstup aktivity bude merateľný na základe známkovania –zlepšenie školských výsledkov a výchovných výsledkov žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zaradenými do hlavných aktivít projektu.

projektu bude tvoriť 20 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zo sociálne znevýhodneného prostredia a žiaci so zdravotným znevýhodnením. Sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci žiaci základnej školy, ktorí budú výsledky realizácie aktivít projektu využívať nepriamo – uplatnením rovnakého prístupu ku vzdelaniu.

Hodnoty merateľných ukazovateľov projektu sú nastavené reálne - na základe súčasnej situácie školy a zároveň na základe skúseností z minulých rokov s výnimkou okolností, ktoré nedokáže škola ovplyvniť, ako sú napríklad odchod žiakov zo školy a iné neovplyvniteľné faktory z našej strany. Riadenie projektu je dostatočne skúsené pre bezproblémovú realizáciu projektu. Publicita projektu bude zabezpečená v súlade s manuálom pre informovanie a komunikáciu z vlastných zdrojov. V rámci projektu nebudeme realizovať verejné obstarávanie. Aktivity projektu sú v súlade so špecifickým cieľom 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov v rámci prioritnej osi 1 Vzdelávanie operačného programu Ľudské zdroje.

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou, Jablonov 209
Miesta realizácie
Jablonov
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2018 - 01.12.2020
Celková suma
88,020 €
Vlastné zdroje
4,401 €
Vyčerpané z projektu
58,393 €
Nezrovnalosti
161 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom špeciá…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
01.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom činnos…
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
01.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
18,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
26,0 (počet)
Cieľ
20,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Subjekt Suma celkom Vrátená suma Suma na vymáhanie Typ Stav
Subjekt
-
Suma celkom
161 €
Vrátená suma
161 €
Suma na vymáhanie
161 €
Typ
Produkt, druh, proj…
Stav
Vysporiadaná
Názov IČO
Názov
Základná škola s materskou školou, Jablonov
IČO
42026644
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.