Odstránenie spoločenských bariér - základ spoločného úspechu
Základná škola Milana Rastislava Štefánika
ZŠ M. R. Štefánika v Lučenci potrebuje z hľadiska vysokého počtu žiakov mať k dispozícii plnohodnotný inkluzívny tím. Na škole pracuje školský špeciálny pedagóg, ktorý zabezpečuje spolu s koordinátormi, triednymi učiteľmi, vedením školy, výchovnou poradkyňou, CPPPaPa odborníkmi z radov lekárov poradenstvo, intervencie. Potreby žiakov a rodičov v oblasti prevencie a riešenia vzťahových problémov v triedach si vyžaduje z dôvodu nárastu, komplikovanosti problémov žiakov i kolektívov personálne zabezpečenie zo strany sociálneho pedagóga ako aj školského psychológa, ktorí by vedeli zabezpečiť sekundárnu prevenciu. Veľmi dôležitú úlohu zohrávajú v tejto oblasti asistenti učiteľa – tvoria nevyhnutnú súčasť tohto odborného tímu, keďže prakticky denne sú so špecifickou skupinou detí a okrem samotného učenia sa, venujú sa týmto deťom aj po stránke prevencie a psychológie, komplexne. Priamu cieľovú skupinu tvoria žiaci základnej školy, vrátane žiakov so ŠVVP. ZŠ M. R. Štefánika v Lučenci má pri 639 žiakoch 46 so zdravotným znevýhodnením, 6 nadaných žiakoch, 1 žiaka zo sociálne znevýhodneného prostredia, 38 žiakov so špeciálnymi výchovno- vzdelávacími potrebami (ale nezačlenení). Nepriamou cieľovou skupinou sú pedagógovia základnej školy, personál ZŠ, ktorí pracujú so žiakmi a rodičia žiakov navštevujúcich ZŠ. Miesto realizácie: Lučenec. Jednotlivé aktivity budú realizované v súlade s výzvou, v časovom intervale 36 mesiacov. Počas tejto doby realizáciou projektu dosiahneme merateľné výsledky, ktoré sú zadefinované v žiadosti o NFP v časti 10.2.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Zlepšenie školskej úspešnosti žiakov
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Spolupráca s rodičmi a komunitou
|
Typ
Aktivity rozvíjajúc…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Zabezpečenie rovnosti príležitostí vo v…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
29.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
29.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
6,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
29.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
6,0 (počet)
|
Cieľ
46,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
29.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
29.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
67,0 (počet)
|
Cieľ
46,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
29.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola Milana Rastislava Štefánika
|
IČO
35991593
|