Popis projektu

Cieľom projektu je zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky vzdelávania a kompetencie detí a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami na ZŠ v Málinci.  Nedostatočná pripravenosť školy vo forme nedostatku asistentov učiteľa a odborných zamestnancov priamo v škole umožňuje len čiastočnú integráciu žiakov so ŠVVP do hlavného vzdelávacieho prúdu.  Základná škola v Málinci má v školskom roku 2016/2017  celkom 119 žiakov, z toho20 žiakov s diagnostikovanými rôznymi poruchami, ktorí sú integrovaní v riadnych triedach.  Realizáciou projektu chceme s pomocou asistentov učiteľa  prispieť k vyrovnávaniu znevýhodnených žiakov a zabezpečiť rovnosť príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese, a tým  zlepšiť školskú úspešnosť žiakov vrátane žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. 

Dosiahnutie cieľa projektu bude zabezpečené realizáciou hlavnej aktivity  v období 9/2017 až 8/2020.  Aktivita bude zabezpečená  asistentami učiteľa. 

Viac
Subjekt
Základná škola
Miesta realizácie
Málinec
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.12.2017 - 01.11.2020
Celková suma
62,280 €
Vlastné zdroje
3,114 €
Vyčerpané z projektu
47,418 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Zlepšenie výsledkov a kompetencií žiako…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.12.2017
Skutočný začiatok
01.12.2017
Plánovaný koniec
01.11.2020
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
20,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
12,0 (počet)
Cieľ
20,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola
IČO
35991364
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.