Inklúziou k úspešnosti všetkých na ZŠ s MŠ Pod Papierňou 1, Bardejov
Základná škola s materskou školou
Projekt je v súlade s OP Ľudské zdroje v jeho nasledujúcich charakteristikách: Prioritná os : 1 Vzdelávanie
Investičná priorita: 1.1 Zníženie a zabránenie predčasného skončenia školskej dochádzky a podporou prístupu ku kvalitnému predškolskému, základnému a stredoškolskému vzdelávaniu vrátane formálnych, neformálnych a bežných spôsobov vzdelávania za účelom opätovného začlenenia do vzdelávania a prípravy.
Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov“.
je: podporiť a implementovať inkluzívne vzdelávanie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, vzdelávanie žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím (ďalej ĽMP) v špeciálnych triedach pri ZŠ s MŠ Pod Papierňou a integrácia žiakov so ŠVVP do hlavného prúdu vzdelávacieho procesu.
A1 Podpora inklúzie pomocou asistentov
A2 Podpora inklúzie pomocou členov inkluzívneho tímu.
Cieľovou skupinou projektu sú žiaci základných škôl vrátane žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami Miestom realizácie projektu : ŽŠ s MŠ Pod Papierňou Bardejov.Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie pomocou členov inkluzí…
|
Typ
Skvalitňovanie diag…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
09.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podpora inklúzie pomocou asistentov uči…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
09.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
30,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
30,0 (počet)
|
Cieľ
30,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou
|
IČO
37874004
|