Inkluzívne vzdelávanie žiakov s rôznorodým potenciálom
Základná škola s materskou školou Svinia
Väčšina žiakov našej školy pochádza z MRK. Zamestnanci školy si plne uvedomujú zodpovednosť za vzdelanostnú úroveň žiakov z marginalizovaných rómskych komunít, čo bolo impulzom pre vznik tohto projektu.
v priestoroch našej školy úspešnými uchádzačmi z výberového konania na pozície novovytvorených pracovných miest školský psychológ, špeciálny pedagóg a 3 pedagogický asistenti.
s názvomPodpora inklúzie prostredníctvom pedagogických asistentov“ bude zameraná na prácu a činnosť 3 pedagogických asistentov zamestnaných na plný úväzok primárne pre 15 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktorí pochádzajú zo sociálne znevýhodneného prostredia prevažne z marginalizovaných rómskych komunít.
aktivity bude utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a zlepšenie školských výsledkov žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami – zo SZP, ktoré budeme na konci projektu overovať pomocou výsledkov žiakov, klasifikáciou žiakov. Žiaci sa budú klasicky hodnotiť známkovaním, uvedené činnosti budú zároveň aj výstupom aktivity.
s názvom „Podpora inklúzie prostredníctvom členov inkluzívneho tímu“ bude zameraná na činnosť školského psychológa zamestnaného na plný úväzok a činnosť špeciálneho pedagóga zamestnaného na plný úväzok primárne pre 35 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Sú to žiaci s rôznymi poruchami učenia a rôznym druhom zdravotného a sociálneho znevýhodnenia, ktorí nevyhnutne potrebujú pomoc členov inkluzívneho tímu.
uvedenej aktivity je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom – výstup aktivity bude merateľný na základe klasifikácie – zlepšenia školských výsledkov a stavu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zaradenými do hlavných aktivít projektu.
Základnou cieľovou skupinou projektu bude 35 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci ostatní žiaci školy.
Hodnoty merateľných ukazovateľov projektu sú podľa nás reálne dosiahnuteľné s výnimkou faktorov, ktoré nedokážeme ovplyvniť. Riadenie projektu je dostatočne skúsené pre bezproblémovú realizáciu projektu.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom členov…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom pedago…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
35,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
49,0 (počet)
|
Cieľ
35,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou Svinia
|
IČO
37876651
|