Pomoc pre žiakov prostredníctvom inkluzívneho tímu
Základná škola Františka Rákócziho II. s vyučovacím jazykom maďarským - II. Rákóczi Ferenc Alapiskola , V. Palkovicha 3, Kolárovo
Cieľovou skupinou sú žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami – 25 žiakov so ŠVVP – zadefinovaný merateľný ukazovateľ projektu, no aj zvyšní žiaci so ŠVVP, SZP na škole, sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci ostatní žiaci školy, ktorí budú výsledky projektu využívať nepriamo.
V rámci 1. hlavnej aktivity sa budú dvaja pedagogickí asistenti realizovať vo výchovno - vzdelávacom procese – primárne budú svoju aktivitu zameriavať na 20 žiakov pochádzajúcich zo sociálne znevýhodneného prostredia – prevažne z MRK – uvedení žiaci sú súčasťou merateľného ukazovateľa projektu. Cieľom aktivity je utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a následné zlepšenie prospechu žiakov.
V rámci 2. hlavnej aktivity bude vykonávať svoju prácu špeciálny pedagóg – primárne bude svoju aktivitu zameriavať na 25 žiakov so ŠVVP.
Cieľom aktivity je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom, výstup aktivity – naplnenie cieľa bude merateľný na základe klasifikácie, zlepšenia školských výsledkov a stavu žiakov.
Hodnoty merateľných ukazovateľov projektu sme sa snažili nastaviť reálne na základe situácie a stavu v škole a na základe našich skúseností z minulosti. Publicita projektu bude zabezpečená v súlade s manuálom pre informovanie a komunikáciu z vlastných zdrojov školy. V rámci projektu nebudeme realizovať verejné obstarávanie pre zabezpečenie bezproblémového chodu projektu – plynulej a bezproblémovej implementácie projektu.
Aktivity projektu sú v súlade so špecifickým cieľom 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov v rámci prioritnej osi 1 Vzdelávanie OP ĽZ. Dĺžka realizácie aktivít projektu: 36 mesiacov (september 2017-august 2020).
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom špeciá…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom pedago…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
11,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
6,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
29,0 (počet)
|
Cieľ
25,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.10.2021
|
Riziko
-
|