Popis projektu

Formálne vzdelávanie je významná súčasť formovania osobnosti. V podmienkach Slovenskej republiky obsah, rozsah a ciele formálneho vzdelávanie upravuje platná legislatíva. Napriek tomu má každá škola istý priestor na prispôsobenie výchovno-vyučovacieho procesu konkrétnej skupine žiakov, žiakovi alebo špecifikám, napr. regiónu alebo trhu práce v danom kraji. V prípade, že stredobodom výchovno-vyučovacieho proceu je žiak (a nie učivo, predmet, a pod.). hovoríme o inkluzívnom vzdelávaní.

Inkluzívne vzdelávanie nie je iba trendom modernej doby, ale je tiež nevyhnutným nástrojom pre výchovu budúcich generácii, ktoré budú nositeľmi pokroku v budúcnosti. Je preto potrebné mu venovať náležitú pozornosť.

Projekt je zameraný na prípravu a realizáciu inkluzívneho vzdelávania vo výchovno-vzdelávacom procese na základnej škole v Námestove.

Cieľom projektu je zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.

Projekt bude realizovaný ako pilotný internými kapacitami školy za pomoci novoprijatých odborníkov pre inkluzívne vzdelávanie - pedagogickí
asistenti (2 osoby), školský psychológ (1 osoba na polovičný úväzok) a špeciálný pedagóg (1 osoba na plný úväzok).

Viac
Subjekt
Základná škola
Miesta realizácie
Námestovo
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.02.2018 - 01.01.2021
Celková suma
146,430 €
Vlastné zdroje
7,322 €
Vyčerpané z projektu
118,778 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Inkluzívne vzdelávanie v Základnej škol…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.02.2018
Skutočný začiatok
01.02.2018
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
31.01.2021
Názov
Podpora inklúzie v Základnej škole Náme…
Typ
Skvalitňovanie diag…
Plánovaný začiatok
01.02.2018
Skutočný začiatok
01.02.2018
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
31.01.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
6,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
12,0 (počet)
Cieľ
6,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola
IČO
37810294
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.