Inkluzívne vzdelávanie v Základnej škole Námestovo
Základná škola
Formálne vzdelávanie je významná súčasť formovania osobnosti. V podmienkach Slovenskej republiky obsah, rozsah a ciele formálneho vzdelávanie upravuje platná legislatíva. Napriek tomu má každá škola istý priestor na prispôsobenie výchovno-vyučovacieho procesu konkrétnej skupine žiakov, žiakovi alebo špecifikám, napr. regiónu alebo trhu práce v danom kraji. V prípade, že stredobodom výchovno-vyučovacieho proceu je žiak (a nie učivo, predmet, a pod.). hovoríme o inkluzívnom vzdelávaní.
Inkluzívne vzdelávanie nie je iba trendom modernej doby, ale je tiež nevyhnutným nástrojom pre výchovu budúcich generácii, ktoré budú nositeľmi pokroku v budúcnosti. Je preto potrebné mu venovať náležitú pozornosť.
Projekt je zameraný na prípravu a realizáciu inkluzívneho vzdelávania vo výchovno-vzdelávacom procese na základnej škole v Námestove.
Cieľom projektu je zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.
Projekt bude realizovaný ako pilotný internými kapacitami školy za pomoci novoprijatých odborníkov pre inkluzívne vzdelávanie - pedagogickí
asistenti (2 osoby), školský psychológ (1 osoba na polovičný úväzok) a špeciálný pedagóg (1 osoba na plný úväzok).
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Inkluzívne vzdelávanie v Základnej škol…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2018
|
Skutočný začiatok
01.02.2018
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
31.01.2021
|
Názov
Podpora inklúzie v Základnej škole Náme…
|
Typ
Skvalitňovanie diag…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2018
|
Skutočný začiatok
01.02.2018
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
31.01.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
6,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
12,0 (počet)
|
Cieľ
6,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola
|
IČO
37810294
|