Popis projektu

Projekt "V základnej škole úspešnejší" je zameraný na inkluzívnu edukáciu, ktorej podstatou je právo každého dieťaťa na kvalitné vzdelanie, s kladením dôrazu na búranie bariér, ktoré znemožňujú prístup k vzdelávaniu detí so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Hlavným cieľom je zvýšenie inklúzivnosti a zlepšenie celkových výsledkov a kompetencií žiakov základnej školy. Prostredníctvom aktivít prispievajúcich k vyrovanávaniu rovnosti príležitostí žiakov vo výchovno-vzdelávacom procese, aktívnou spoluprácou pedagógov so špecializovanými diagnostickými inštitúciami, ktoré vstupujú do výchovno-vzdelávacieho procesu sa zlepšia výsledky žiakov, a to aj žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.Cieľovou skupinou projektu sú všetci žiaci Základnej školy E. M. Šoltésovej v Krupine, medzi ktorými je aj početná skupina žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktorý tvoria približne 10 % celkového počtu detí. Snahou základnej školy je zabezpečiť výkon uvedených aktivít aj po ukončení realizácie projektu tak, aby merateľné ukazovatele projektu (počty detí so zlepšenými výsledkami, počty detí so špeciálnymi potrebami v bežných triedach)  preukázali opodstatnenosť výkonu týchto aktivit a podporili ich integráciu do spoločnosti. 

Projekt bude realizovaný výkonom špecifických aktivít odborného kvalifikovaného tímu, ktorý zintenzívni svoj doterajší prístup k uvedenej cieľovej skupine. Včasnou identifikáciou problému dieťaťa a poskytnutím komplexnej pomoci sa predíde ďalším negatívnym situáciám.Táto skutočnosť sa pozitívne a preukázateľne odzrkadlí prostredníctvom uvedených merateľných ukazovateľov projektu.

Počet ZŠ a SŠ zapojených do aktivít zameraných na podporu, rozvoj, aplikovanie a využívanie princípov inkluzívneho modelu vzdelávania podporených z OP.
Ukazovateľ sa vypočíta ako súčet počtu ZŠ a SŠ zapojených do aktivít zameraných na podporu, rozvoj, aplikovanie a využívanie princípov inkluzívneho modelu vzdelávania podporených z OP.

Počet žiakov ZŠ a SŠ so ŠVVP v školách podporených z OP zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania.
Ukazovateľ sa vypočíta ako súčet počtu žiakov ZŠ a SŠ so ŠVVP v školách podporených z OP zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania.

Počet základných a stredných škôl podporených z OP, ktoré v čase skončenia projektu aplikujú a využívajú princípy inkluzívneho modelu vzdelávania.
Ukazovateľ sa vypočíta ako súčet počtu základných a stredných škôl podporených z OP, ktoré v čase skončenia projektu aplikujú a využívajú princípy inkluzívneho modelu vzdelávania.

Počet žiakov ZŠ a SŠ so ŠVVP v školách podporených z OP zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorí pri overovaní študijných výsledkov 6 mesiacov po absolvovaní programu dosiahli lepšie výsledky ako pri predchádzajúcom overovaní študijných výsledkov.
Ukazovateľ sa vypočíta ako súčet počtu žiakov ZŠ a SŠ so ŠVVP v školách podporených z OP zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorí pri overovaní študijných výsledkov 6 mesiacov po absolvovaní programu dosiahli lepšie výsledky ako pri predchádzajúcom overovaní študijných výsledkov.

Dodatočný počet žiakov so ŠVVP 24 mesiacov po skončení realizácie projektu, ktorí boli na základe úspešného implementovania inkluzívneho vzdelávacieho modelu zaradení do výučby v bežnej triede v škole, ktorá po skončení podpory z OP aplikuje a využíva princípy inkluzívneho modelu vzdelávania.
Hodnota ukazovateľa bude vypočítaná nasledovne: počet žiakov so ŠVVP v bežných triedach v podporenej škole v čase 24 mesiacov po ukončení realizácie projektu - počet žiakov so ŠVVP v bežných triedach v podporenej škole v čase podania žiadosti o nenávratný finančný príspevok.

Dodatočný počet žiakov so ŠVVP pochádzajúcich zo SZP, ktorí boli na základe úspešného implementovania inkluzívneho vzdelávacieho modelu zaradení do výučby v bežnej triede v škole, ktorá po skončení podpory z OP aplikuje a využíva princípy inkluzívneho modelu vzdelávania 24 mesiacov po skončení realizácie projektu. 
Hodnota ukazovateľa bude vypočítaná nasledovne: počet žiakov so ŠVVP zo SZP v bežných triedach v podporenej škole v čase 24 mesiacov po ukončení realizácie projektu - počet žiakov so ŠVVP zo SZP v bežných triedach v podporenej škole v čase podania žiadosti o nenávratný finančný príspevok.

Viac
Subjekt
Základná škola E. M. Šoltésovej
Miesta realizácie
Krupina
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.12.2017 - 01.11.2020
Celková suma
194,940 €
Vlastné zdroje
9,747 €
Vyčerpané z projektu
156,144 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Skvalitňovanie diagnostikovania a redia…
Typ
Skvalitňovanie diag…
Plánovaný začiatok
01.12.2017
Skutočný začiatok
01.12.2017
Plánovaný koniec
01.11.2020
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov
Aktivity prispievajúce k vyrovnaniu zne…
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.12.2017
Skutočný začiatok
01.12.2017
Plánovaný koniec
01.11.2020
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
01.12.2017
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
07.12.2020
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
30,0 (počet)
Naposledy aktualizované
07.12.2020
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
10,0 (počet)
Naposledy aktualizované
07.12.2020
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
13,0 (počet)
Cieľ
13,0 (počet)
Naposledy aktualizované
07.12.2020
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
07.12.2020
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola E. M. Šoltésovej
IČO
37830813
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.