Pomoc a spolupráca - lepšie výsledky celého kolektívu
Základná škola Jana Amosa Komenského
Vďaka projektu s názvom Pomoc a spolupráca - lepšie výsledky celého kolektívu chceme v Základnej škole Jana Amosa Komenského v Púchove vytvoriť vhodnejšie podmienky pre našich žiakov so ŠVVP na zlepšovanie ich školských výsledkov a následného uplatnenia detí na iných stupňoch vzdelávania podľa ich individuálnych možností a vytváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu prostredníctvom asistentov učiteľa a špeciálneho pedagóga.
Hlavná aktivita projektu s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom asistentov učiteľa pre žiakov so zdravotným znevýhodnením bude zameraná na prácu 4 asistentov učiteľa pre 10 žiakov so ŠVVP so zdravotným znevýhodnením na základe odporúčaní z centra pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie. Aktivita bude zameraná na potreby žiakov so ŠVVP s cieľom zlepšiť výsledky, napredovanie týchto žiakov a uplatnenie rovnakého prístupu ku vzdelaniu.
Cieľom aktivity zameranej na činnosť asistentov učiteľa bude utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a zlepšenie školských výsledkov žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktoré budeme na konci projektu overovať pomocou výsledkov žiakov za dosiahnuté roky.
Hlavná aktivita projektu s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom špeciálneho pedagóga bude zameraná na činnosť špeciálneho pedagóga pre 20 žiakov so ŠVVP. Cieľom uvedenej aktivity je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom – výstup uvedenej aktivity bude merateľný na základe klasifikácie a zlepšenia stavu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zaradenými do hlavných aktivít projektu. Primárna cieľová skupina je 20 žiakov so ŠVVP, sekundárnou cieľovou skupinou sú všetci žiaci školy.
Výstupom hlavných aktivít projektu bude pomoc pri prekonávaní rôznych prekážok, pomoc žiakom v ich štúdiu – zlepšenie ich študijných výsledkov, pomoc v samotnom osobnostnom rozvoji a študijných výsledkoch žiakov a následnom začlenení v rámci ďalšieho vzdelávania, výstup bude overený klasickým známkovaním žiakov zapojených do hlavných aktivít projektu.
Realizácia aktivít bude prebiehať v priestoroch našej školy s využitím postačujúceho materiálno-technického vybavenia – vzhľadom na zameranie a charakter projektu.
Aktivity projektu sú v súlade so špecifickým cieľom 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov v rámci prioritnej osi 1 Vzdelávanie operačného programu Ľudské zdroje.
Hodnoty zadaných merateľných ukazovateľov projektu sú podľa nás reálne dosiahnuteľné na základe našich skúseností, s výnimkou faktorov, ktoré nedokážeme ovplyvniť – napríklad odhlásenie žiakov zo školy, migrácia a podobne.
Projekt bude prebiehať 36 mesiacov – od septembra 2017 do augusta 2020.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom špeciá…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.03.2018
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom asiste…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
08.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
16.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
7,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
16.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
16.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
17,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
16.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
16.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
24,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
16.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola Jana Amosa Komenského
|
IČO
35995904
|