Popis projektu

V ZŠ v bratislavskej MČ Vrakuňa vzdelávame a vychovávame cca 550 žiakov. Z tohto počtu sa pre svoje zdravotné znevýhodnenie, poruchy učenia, správania či iné špecifiká formou začlenenia vzdeláva takmer 10% žiakov. Ďalších 10% sú žiaci, ktorí potrebujú individuálnejší prístup, metódy učenia a hodnotenia, no bez potreby vzdelávania formou začlenenia. Neznamená to však, že im súčasný stav poskytuje podmienky,aby mohli rozvíjať svoj potenciál maximálne. Delí nás od toho potreba realizácie všetkých úprav v rámci prostredia, technického, metodického či personálneho zabezpečenia. Úzka spolupráca s CPPPaP stále nedokáže pokrývať potrebu po depistáži a diagnostike, pomoc vo forme školského špeciálneho pedagóga urýchli diagnostický a reedukačný proces. Rastie počet žiakov s poruchami pozornosti a správania, práve pri práci s triedami,kde sa títo žiaci vyskytujú, je nutné zýšiť personálne zabezpečenie. Projekt pomôže pri nasýtení potreby po asistentoch učiteľa. Budú k dispozícii priamo v triedach, kde z toho budú profitovať nielen žiaci so ŠVVP, ale aj spolužiaci a učitelia. Taktiež v popoludňajších hodinách v školskom klube vidíme potrebu asistentov, nakoľko by sa ich spolupôsobením v spolupráci s vychovávateľkami mohli vytvoriť kvalitnejšie podmienky pre realizáciu aktivít na rozvoj sociálnych a komunikačných zručností.

Viac
Subjekt
Základná škola, Železničná 14, Bratislava-Vrakuňa
Miesta realizácie
Bratislava - mestská časť Vrakuňa
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.12.2017 - 01.11.2020
Celková suma
207,540 €
Vlastné zdroje
10,377 €
Vyčerpané z projektu
162,544 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov
Učíme (sa) spolu
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.12.2017
Skutočný začiatok
01.12.2017
Plánovaný koniec
01.11.2020
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov
Vzdelávanie žiakov so ŠVVP
Typ
Skvalitňovanie diag…
Plánovaný začiatok
01.12.2017
Skutočný začiatok
08.12.2017
Plánovaný koniec
01.11.2020
Skutočný koniec
30.11.2020
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
30.11.2020
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
20,0 (počet)
Naposledy aktualizované
30.11.2020
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
10,0 (počet)
Cieľ
45,0 (počet)
Naposledy aktualizované
30.11.2020
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
30.11.2020
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
53,0 (počet)
Cieľ
55,0 (počet)
Naposledy aktualizované
30.11.2020
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.