Asistent učiteľa v základnej škole v ZŠ s MŠ Lisková
Základná škola s materskou školou Ulica pod Chočom 550 Lisková
Hlavným cieľom projektu je podporiť inkluzívne vzdelávanie v podmienkach ZŠ s MŠ Lisková vytvorením pracovného miesta asistenta učiteľa.
Špecifické ciele:
1. Zabezpečiť rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu.
2. Zlepšiť výchovno-vzdelávacie výsledky žiakov so švvp a podporiť rozvoj ich kompetencií v podmienkach základnej školy.
3. Vytvoriť prostredie pre vzájomnú spoluprácu na úrovni žiakov, úrovni učiteľ - žiak a úrovni škola - rodič.
Projekt je zameraný na realizáciu aktivít smerujúcich k spoločnému vzdelávaniu žiakov so švvp a intaktných žiakov, ktoré zabezpečujú rovnosť príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese, zameriavajú sa na zlepšenie školskej úspešnosti žiakov a rozvíjajú spoluprácu školy s rodičmi.
Asistent učiteľa spolupracuje s učiteľom a žiakmi na vyučovaní, usmerňuje prácu žiakov so švvp, prispieva k vytvoreniu vzájomnej tolerancie rôznorodých potrieb vzdelávania, pomáha pri príprave na vyučovanie aj v rámci školského klubu, vytvára kompenzačné pomôcky a aplikuje ich do praxe, konzultuje s rodičmi a špeciálnym pedagógom, asistuje aj pri mimoškolských aktivitách, v rámci metodického združenia a predmetových komisií odborne radí učiteľom v danej problematike.
Asistent učiteľa je v priamom kontakte so žiakmi, preto vie presne pomenovať problémy žiakov, poradiť rodičom a učiteľom, je dôležitým prvkom pri inklúzii žiaka.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Vzdelávanie žiakov so švvp
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
04.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
04.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
04.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
04.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
23,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
04.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou Ulica pod Chočom 550 Lisková
|
IČO
37813374
|