Informačná kampaň
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Cieľom projektu je zabezpečenie aktivít informačnej kampane Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (ďalej len „OPII“). Cieľom informačnej kampane je informovať širokú verejnosť o aktivitách realizovaných v rámci Operačného programu doprava (ďalej len „OPD“), o efektívnosti a širokom spektre aktivít realizovaných vďaka financovaniu z fondov EÚ ako aj o možnostiach podpory z projektov v rámci nového OPII. Účelom informačnej kampane je zvyšovanie povedomia o podpore trvalo udržateľnej mobility prostredníctvom rozvoja dopravnej infraštruktúry a rozvoja verejnej osobnej dopravy, ktoré sú spolufinancované z fondov EÚ.
Projekt bude realizovaný prostredníctvom dvoch hlavných aktivít.
Hlavná aktivita č. 1 – bude zameraná na produkciu TV spotu a jeho modifikácií, ktoré budú vysielané v zmysle hlavnej aktivity č. 2. , so zámerom osloviť čo najširšiu cieľovú skupinu - recipientov kampane. Preto budú na kampaň využívané médiá s celoslovenskou pôsobnosťou a najvyšším ratingom v oblasti sledovanosti.
Cieľovou skupinou je široká verejnosť 12+ vo všetkých krajoch SR.
Realizácia projektu prispeje k vyššej informovanosti širokej a odbornej verejnosti o aktivitách realizovaných v rámci OPD, o efektívnosti a širokom spektre aktivít realizovaných vďaka financovaniu z fondov EÚ ako aj o rozbiehaní nového OPII. Merateľným ukazovateľom bude počet mediálnych výstupov.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Produkcia televízneho spotu s modifikác…
|
Typ
A. Informačné a kom…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2016
|
Skutočný začiatok
28.01.2016
|
Plánovaný koniec
01.12.2016
|
Skutočný koniec
01.08.2016
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.01.2016
|
Skutočný začiatok
28.01.2016
|
Plánovaný koniec
01.02.2017
|
Skutočný koniec
28.02.2017
|
Názov
Vysielanie televíznych spotov a relácií
|
Typ
A. Informačné a kom…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2016
|
Skutočný začiatok
01.02.2016
|
Plánovaný koniec
01.12.2016
|
Skutočný koniec
15.09.2016
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet mediálnych výstupov
|
Hodnota
14275,0 (počet)
|
Cieľ
8201,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
28.02.2017
|
Riziko
-
|
Názov
Počet oslovených recipientov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podujatí s využitím propagačných predmetov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
C.E.N., s.r.o.
|
IČO
35780886
|
Názov
Markíza-Slovakia, s.r.o.
|
IČO
31444873
|
Názov
Slovenská produkčná a.s.
|
IČO
35843624
|
Názov
Sublime production s.r.o.
|
IČO
36765341
|