Modernými metódami k zvyšovaniu kvality odborného vzdelávania žiakov Strednej odbornej školy v Sečovciach
Spojená škola, Kollárova 17, Sečovce
je Stredná odborná škola v Sečovciach. Prvoradým zámerom a primárnym cieľom projektu je zvýšiť kvalitu odborného vzdelávania a prípravy reflektujúc potreby trhu práce na Strednej odbornej škole v Sečovciach.
V rámci projektu chceme dosiahnuť zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov prostredníctvom zavedenia ďalších extra hodín do vzdelávacieho procesu. Tieto extra hodiny budú zamerané na rozvoj čitateľskej, matematickej, prírodovednej a finančnej gramotnosti a zároveň aj na rozvoj IKT a jazykových zručností, v rámci ktorých bude prebiehať inovatívna výučba. Pre dosiahnutie stanovených cieľov je nevyhnutné zabezpečiť moderné učebné pomôcky a didaktickú techniku, ktoré umožnia implementovať inovatívne vyučovacie metódy a výrazným spôsobom obohatia vyučovací proces a podporia rôzne aktivity vo vzdelávaní či spracovaní a sprostredkovaní informácií. S cieľom dosiahnutia čo najlepších študijných výsledkov našich žiakov, vnímame ako nevyhnutnú potrebu neustále rozvíjať kľúčové kompetencie a zručností pedagógov. Vhodným riešením je vytvorenie pedagogických klubov zameraných na výmenu skúsenosti, osvedčených postupov a metód vzdelávania. V rámci projektu podporíme rozvoj kompetencií pedagogických zamestnancov ako nástroj rozvíjania kompetencií a gramotností žiakov potrebných pre prispôsobenie vzdelávania požiadavkám trhu práce.
Realizácia projektu bude predstavovať dlhodobý prínos predovšetkým pre nasledovnú
- žiaci strednej odbornej školy vrátane žiakov so ŠVVP vrátane marginalizovaných komunít,
- pedagogickí zamestnanci a odborní zamestnanci v zmysle platnej legislatívy.
Realizácia vzdelávacích programov zameraných na zvýšenie kompetencií potrebných pre prispôsobenie vzdelávania požiadavkám trhu práce. Hlavná aktivita bude pozostávať z troch podaktivít:
Podaktivita 1: Realizácia extra hodín pre žiakov strednej odbornej školy (09/2020 - 06/2022)
Podaktivita 2: Rozvoj kľúčových kompetencií pedagogických zamestnancov (09/2020 - 12/2022)
Podaktivita 3: Riadenie projektu (07/2020 - 12/2022)
Celkovo bude projekt trvať 30 mesiacov.
P0456: Počet účastníkov, ktorí absolvovali aktivity zamerané na podporu praktického vyučovania vrátane aktivít zameraných na zavádzanie prvkov systému duálneho vzdelávania: 170
P0450: Počet účastníkov zapojených do aktivít zameraných na podporu praktického vyučovania vrátane aktivít zameraných na podporu zavádzania prvkov systému duálneho vzdelávania: 180
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.09.2020
|
Skutočný začiatok
01.09.2020
|
Plánovaný koniec
01.02.2023
|
Skutočný koniec
28.02.2023
|
Názov
Realizácia vzdelávacích programov zamer…
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2020
|
Skutočný začiatok
01.09.2020
|
Plánovaný koniec
01.02.2023
|
Skutočný koniec
28.02.2023
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet účastníkov zapojených do aktivít zameraných na podporu praktického vyučovania vrátane aktivít zameraných na podporu zavádzania prvkov systému duálneho vzdelávania
|
Hodnota
357,0 (počet)
|
Cieľ
180,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
27.03.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet účastníkov, ktorí absolvovali aktivity zamerané na podporu praktického vyučovania vrátane aktivít zameraných na zavádzanie prvkov systému duálneho vzdelávania
|
Hodnota
357,0 (počet)
|
Cieľ
170,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
27.03.2023
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Spojená škola Kollárova 17, Sečovce
|
IČO
35568356
|
Názov
Datacomp
|
IČO
36212466
|
Názov
Dafferspol. s.r.o.
|
IČO
36320439
|
Názov
Škola.sk, s. r. o.
|
IČO
50293893
|
Názov
Ing. Tibor Mačuga TIMING
|
IČO
33104816
|
Názov
KOŠAJ, s.r.o.
|
IČO
31680852
|
Názov
Martin Juhás - Kancelárska technika
|
IČO
40387674
|
Názov
Sokrates systems, s.r.o.
|
IČO
51234122
|
Názov
Papiernictvo TIMING s. r. o.
|
IČO
54224250
|