Popis projektu

Cieľom tohto projektu je zabezpečiť čo najefektívnejšie informovanie odbornej a širokej verejnosti o politike a podpore EÚ a jej cieľoch s využitím  nástrojov širokej masmediálnej komunikácie v oblasti európskych štrukturálnych a investičných fondov. Ministerstvo vnútra SR ako sprostredkovateľský orgán pre Operačný program Kvalita životného prostredia (OP KŽP) pre Prioritnú os 3 má za úlohu participovať na komunikačných aktivitách. V rámci špecifického cieľa 5.1.2 Zabezpečenie širokej informovanosti o programe a podpora budovania administratívnych kapacít prijímateľov je oprávneným typom aktivita "Informačné a komunikačné  nástroje", ku ktorej boli priradené tieto aktivity projektu: Informačná mediálna kampaň, Informačné podujatia/ semináre a Propagačné a reklamné predmety. Aktivity majú účinným spôsobom osloviť cieľové skupiny a zvýšiť informovanosť širšej a odbornej verejnosti o európskych štrukturálnych a investičných fondoch, výsledkoch zrealizovaných projektov a ich prínose.  Cieľovými skupinami sú najmä: potenciálni žiadatelia o NFP, žiadatelia o NFP a prijímatelia, subjekty zapojené do procesu implementácie EŠIF, odborná a široká verejnosť.

Napĺňanie hlavných aktivít projektu sa bude sledovať prostredníctvom povinných merateľných ukazovateľov projektu:

 Hodnota bola stanovená na základe predpokladaného počtu mediálnych výstupov (počet TV spotov, rozhovorov, inzerátov, eventov atď.) uvedených v Prílohe č.3 ŽoNFP  Rozpočet projektu v rámci aktivity Informačná mediálna kampaň. Celková cieľová hodnota merateľného ukazovateľa "Počet mediálnych výstupov" je 92 (viď hárok "Podrobný rozpočet projektu"  -  prieskum trhu 2f, 2g, 2h, 2i, 2j, 2o (10+12+5+5+40+20=92)).

. Hodnota bola stanovená na základe predpokladaného počtu informačných aktivít, pod ktorou sa rozumie najmä: konferencia, školenie, seminár, workshop, infodeň, veľtrh, výstava, TV/rozhlasový spot, inzercia na internete, inzercia v tlači, publikácia, webstránka, prieskum verejnej mienky a iné aktivity zamerané na informovanie cieľových skupín. Hodnota vychádza z údajov uvedených v Prílohe č.3 ŽoNFP  Rozpočet projektu v rámci aktivít Informačné podujatia/ semináre a Informačná mediálna kampaň. Celková cieľová hodnota merateľného ukazovateľa "Počet zrealizovaných informačných aktivít" je 560 (viď hárok "Podrobný rozpočet projektu"  -  prieskum trhu 1, 1a, 1b, 2, 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2k, 2l (7+1+2+12+2+2+84+72+42+168+168= 560)).

Hodnota bola stanovená na základe predpokladaného počtu mediálnych kampaní realizovaných počas implementácie projektu, ktoré sa budú týkať propagácie podujatí a aktivít realizovaných v rámci projektu. Hodnota vychádza z údajov uvedených v Prílohe č.3 ŽoNFP  Rozpočet projektu v rámci aktivít Informačná mediálna kampaň a Propagačné a reklamné predmety. Celková cieľová hodnota merateľného ukazovateľa "Počet mediálnych kampaní" je 16 914 (viď hárok "Podrobný rozpočet projektu"  -  prieskum trhu 2m, 2n, 3, 3a, 3b, 3c (3+3+10 904+4+2 000+4 000=16 914)).

Oprávneným územím pre aktivity tohto projektu je celé územie Slovenskej republiky.

Viac
Subjekt
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Miesta realizácie
Banskobystrický kraj, Košický kraj, Prešovský kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Bratislavský kraj
Stav
Zmluva uzavretá
Realizácia
01.09.2018 - 01.12.2023
Celková suma
603,170 €
Vlastné zdroje
0 €
Vyčerpané z projektu
14,829 €
Druh projektu
Technická asistencia
Operačný program
Operačný program Kvalita životného prostredia

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Propagačné a reklamné predmety
Typ
A. Informačné a kom…
Plánovaný začiatok
01.09.2018
Skutočný začiatok
06.09.2018
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Informačná mediálna kampaň
Typ
A. Informačné a kom…
Plánovaný začiatok
01.09.2018
Skutočný začiatok
16.07.2019
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Informačné podujatia/ semináre
Typ
A. Informačné a kom…
Plánovaný začiatok
01.11.2018
Skutočný začiatok
27.11.2018
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Propagačné a reklamné predmety
Typ
A. Informačné a kom…
Plánovaný začiatok
01.09.2018
Skutočný začiatok
06.09.2018
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Informačná mediálna kampaň
Typ
A. Informačné a kom…
Plánovaný začiatok
01.09.2018
Skutočný začiatok
16.07.2019
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Informačné podujatia/ semináre
Typ
A. Informačné a kom…
Plánovaný začiatok
01.11.2018
Skutočný začiatok
27.11.2018
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet mediálnych výstupov
Hodnota
37,0 (počet)
Cieľ
92,0 (počet)
Naposledy aktualizované
09.03.2023
Riziko
-
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
Hodnota
65,0 (počet)
Cieľ
53,0 (počet)
Naposledy aktualizované
09.03.2023
Riziko
-
Názov
Počet mediálnych kampaní
Hodnota
2,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
09.03.2023
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Hauerland spol. s r.o.
IČO
35777885
Názov
Markíza-Slovakia, s.r.o.
IČO
31444873
Názov
Slovenská produkčná a.s.
IČO
35843624
Názov
Expres Media k.s.
IČO
35792094
Názov
Fun Media Group a.s.
IČO
44845995
Názov
Media RTVS, s. r. o.
IČO
35967871
Názov
Kancelária Národnej rady SR
IČO
00151491
Názov
RegioMedia, s. r. o.
IČO
50140060
Názov
Media makler, s. r. o.
IČO
45468141
Názov
Universal McCann Bratislava, spol. s r.o
IČO
35809035
Názov
MAYER/McCANN-ERICKSON, s.r.o.
IČO
31374093
Názov
Roadcrossers production s.r.o.
IČO
47440791
Názov
Mário Bubnič
IČO
45874778
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.