Smart región TTSK
Trnavský samosprávny kraj
Predkladaný projekt so špecifickým cieľom 1.1 Skvalitnené systémy a optimalizované procesy VS operačného programu Efektívna verejná správa. Jedná sa o - Investície do inštitucionálnych kapacít a do efektívnosti VS a verejných služieb na národnej, regionálnej a miestnej úrovni v záujme reforiem, lepšej právnej úpravy a dobrej správy. Predkladaný projekt je plne v súlade s platnými koncepčnými a strategickými dokumentami TTSK, rovnako je zabezpečený súlad s dokumentami na národnej úrovni a programovým dokumentom samotného Operačného programu. Žiadateľ - Trnavský samosprávny kraj sa rozhodol predložiť žiadosť o poskytnutie NFP z dôvodu silnej a z dôvodu zabezpečenia kvalitných a obsahovo prínosných výstupov zo strany TTSK v najbližom krátkodobom a strednodobom horizonte.
Realizácia projektu a dosiahnutie želaných výstupov a výsledkov sú založené na 3 hlavných aktivitách.
V rámci budú realizované 4 podaktivity:
- Uplatnenie SMART princípov v rozvoji verejných politík a služieb kraja;
- Budovanie a posilnenie strategicko-analytických a implementačných kapacít na Úrade Trnavského samosprávneho kraja;
- Zavedenie inovovaných procesov na Úrade Trnavského samosprávneho kraja;
- Lepšie strategické riadenie a výkon kompetencií Trnavského samosprávneho kraja;
V rámci implementuje Trnavský samosprávny kraj vo svojej organizácii Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja systém riadenia kvality ďalej systém riadenia zameraný na environment a orientáciu SÚC TTSK na ochranu životného prostredia a prevenciu znečisťovania a - Systém riadenia zameraný na systematický proces monitorovania, kontrolovania a vykonávania opatrení smerujúcich k efektívnemu nakladaniu s energiami za účelom zníženia energetickej náročnosti a zlepšenia energetickej účinnosti v prostredí SÚC TTSK.
bude založená na zvyšovaní kvalifikácie ľudského kapitálu podieľajúceho sa na výkone kompetencií v rámci Úradu TTSK a v zriaďovateľských organizáciách, rovnako ako na strategickom riadení a plánovaní. V rámci aktivity budú realizované dve podaktivity:
- Rozvoj soft zručností zamestnancov Úradu TTSK.
V rámci aktivity sa bude jednať o Skupinové vzdelávanie zamestnancov TTSK - A. vzdelávanie vedúcich zamestnancov Úradu TTSK (A1. Najčastejšie chyby vo vedení ľudí, A2. Time management , A3. Rozhodovanie a riešenie problémov A4. Umenie presadiť svoj názor - asertivita ) v rozsahu min. 60 hodín a B. Vzdelávanie zamestnancov, ktorí prichádzajú do styku s verejnosťou (B1. Umenie presadiť svoj názor - asertivita, B2. Rozhodovanie a riešenie problémov B3. Efektívna komunikácia - ako zvládnuť i obtiažnu situáciu , B4. „win-win“ vyjednávanie - spokojný klient ) v rozsahu min. 70 hodín. Každá aktivita 2 skupiny ( 2x15=30 účastníkov/kurz ) s cieľom zlepšovania riadenia na Úrade TTSK. Aktivity budú dodávané externým spracovateľom na základe verejnej súťaže.
Všetky 3 Hlavné aktivity projektu majú plánovaný začiatok v 07/2020 a koniec 12/2022, t.j. 30 mesiacov
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Rozvoj soft zručností zamestnancov Úrad…
|
Typ
Vzdelávanie zamestn…
|
Plánovaný začiatok
01.07.2020
|
Skutočný začiatok
30.09.2020
|
Plánovaný koniec
01.12.2022
|
Skutočný koniec
30.11.2022
|
Názov
Kvalitné a efektívne procesy na Úrade T…
|
Typ
Procesy, systémy a …
|
Plánovaný začiatok
01.07.2020
|
Skutočný začiatok
30.09.2020
|
Plánovaný koniec
01.11.2023
|
Skutočný koniec
30.11.2023
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
30.09.2020
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
30.11.2023
|
Názov
Zavedenie systémov riadenia na Úrade TT…
|
Typ
Zavedenie systémov …
|
Plánovaný začiatok
01.07.2020
|
Skutočný začiatok
30.09.2020
|
Plánovaný koniec
01.11.2023
|
Skutočný koniec
30.11.2023
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet organizácií, ktoré získali podporu na zavedenie systémov riadenia (okrem riadenia kvality)
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet vyškolených zamestnancov, ktorí získali kompetencie v oblasti inovovaných procesov (s certifikátom)
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zrealizovaných hodnotení, analýz a štúdií
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zavedených inovovaných procesov
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet organizácií, ktoré získali podporu na zavedenie systémov riadenia kvality
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet organizácií, ktoré získali podporu a zaviedli systém riadenia kvality
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet úspešných absolventov vzdelávacich aktivít
|
Hodnota
60,0 (počet)
|
Cieľ
60,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet koncepčných, analytických a metodických materiálov
|
Hodnota
8,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet subjektov, ktoré implementovali inovované procesy
|
Hodnota
5,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zamestnancov VS vykonávajúcich analytické činnosti alebo manažérske činnosti v prospech zavádzania inovačných a reformných opatrení vo VS
|
Hodnota
4,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet osôb zapojených do vzdelávania
|
Hodnota
60,0 (počet)
|
Cieľ
60,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet organizácií, ktoré získali podporu a zaviedli systém riadenia (okrem riadenia kvality)
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
09.11.2023
|
Riziko
-
|
Subjekt | Suma celkom | Vrátená suma | Suma na vymáhanie | Typ | Stav |
---|---|---|---|---|---|
Subjekt
Trnavský samosprávny kraj |
Suma celkom
11,592 €
|
Vrátená suma
-
|
Suma na vymáhanie
-
|
Typ
Nezákonné a/alebo d…
Netransparentnosť a…
|
Stav
Nezrovnalosť bez fi…
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
528 €
|
Vrátená suma
528 €
|
Suma na vymáhanie
528 €
|
Typ
Kontrola, audit, pr…
Nesprávne doklady
Nesprávne účtovníct…
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
618 €
|
Vrátená suma
618 €
|
Suma na vymáhanie
618 €
|
Typ
Produkt, druh, proj…
Nesprávne účtovníct…
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
90 €
|
Vrátená suma
90 €
|
Suma na vymáhanie
90 €
|
Typ
Kontrola, audit, pr…
Nesprávne účtovníct…
Nesprávne doklady
|
Stav
Vysporiadaná
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Trnavský samosprávny kraj
|
IČO
37836901
|
Názov
YMS, a.s.
|
IČO
36224278
|
Názov
Euroleader Consulting, s.r.o.
|
IČO
47878452
|
Názov
Trnavský samosprávny kraj
|
IČO
37836901
|
Názov
QM Slovakia, s. r. o.
|
IČO
45718831
|
Názov
ADDA Consultants, s.r.o.
|
IČO
35877634
|
Názov
SVOP, spol. s r.o.
|
IČO
30775264
|