Mediálna kampaň zameraná na publicitu OPII 2020
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Cieľom projektu je zabezpečiť vysielanie spotov o využívaní eurofondov v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra ("ďalej ako OPII") prostredníctvom médií s celoštátnym dosahom - najsledovanejšími TV. Realizáciou projektu sa zabezpečí informovanie širokej verejnosti o prínosoch projektov realizovaných v rámci OPII. Úlohou komunikačného konceptu je odprezentovať niekoľko druhov dopravy, a to železničnú, električkovú, trolejbusovú a cestnú, s akcentom na jej užitočnosť a ekologický význam spoločného cestovania a využívania prostriedkov hromadnej dopravy.
Projekt bude realizovaný prostredníctvom dvoch hlavných aktivít. Prvá hlavná aktivita je zameraná na výrobu spotov v rôznych formátoch a pre rôzne média. Cieľom druhej hlavnej aktivity je zabezpečenie vysielania spotov prostredníctvom najsledovanejších televízií s celoštátnym dosahom. Merateľnými ukazovateľmi sú počet mediálnych výstupov, pod ktorým rozumieme počet vyrobených spotov v rámci hlavnej aktivity č. 1 a počet odvysielaných a zobrazených spotov v rámci druhej aktivity. Hodnota tohto merateľného ukazovateľa je za všetky hlavné aktivity stanovená na úroveň 3 186.
Zároveň je ako merateľný ukazovateľ určený počet zrealizovaných informačných aktivít, pričom pod zrealizovanou informačnou aktivitou rozumieme odvysielanie spotov v najsledovanejších televíziách za celé obdobie a počet sme stanovili na úroveň 1. V projekte predkladáme prílohy, ktoré slúžia ako podklad k vypracovaniu projektu, pričom v prílohe č. 8 - Odôvodnenie použitia výnimky, sme vychádzali z plánovaných údajov k zákazke. V rámci tohto projektu sa realizoval nákup vysielacieho času len u dvoch najsledovanejších poskytovateľov vysielacieho času, pričom v budúcnosti plánuje MDV SR realizovať aj ďaľší nákup v rámci nasledujúcej komunikačnej kampane.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Vysielanie TV spotov prostredníctvom dv…
|
Typ
A. Informačné a kom…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2019
|
Skutočný začiatok
04.12.2019
|
Plánovaný koniec
01.05.2020
|
Skutočný koniec
31.05.2020
|
Názov
Výroba spotov o projektoch financovanýc…
|
Typ
A. Informačné a kom…
|
Plánovaný začiatok
01.10.2019
|
Skutočný začiatok
04.12.2019
|
Plánovaný koniec
01.05.2020
|
Skutočný koniec
31.01.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.10.2019
|
Skutočný začiatok
04.12.2019
|
Plánovaný koniec
01.09.2020
|
Skutočný koniec
30.09.2020
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet oslovených recipientov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podujatí s využitím propagačných predmetov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.09.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet mediálnych výstupov
|
Hodnota
3467,0 (počet)
|
Cieľ
3186,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.09.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
PROTOS PRODUCTION, spol.s r.o.
|
IČO
36220418
|
Názov
Markíza-Slovakia, s.r.o.
|
IČO
31444873
|
Názov
Slovenská produkčná a.s.
|
IČO
35843624
|