Inovácia výrobného procesu spoločnosti GEMOR Fashion s.r.o.
GEMOR Fashion s.r.o.
Hlavným cieľom projektu je inovácia výrobného procesu výroby špeciálnych odevov pre políciu, železnice či pošty a tým zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti GEMOR Fashion s.r.o. Špecifickými cieľmi projektu sú:
• Zvyšovanie efektívnosti a kvality výroby – nové inovatívne strojno-technologické vybavenie zabezpečí vyššiu rýchlosť a kvalitu výroby špeciálnych odevov
• Znižovanie energetickej náročnosti výroby – všetky zariadenia budú mať nízku spotrebu elektrickej energie, čím sa zníži aj celková energetická náročnosť celého výrobného procesu firmy
• Rast pridanej hodnoty a tržieb za vlastné výrobky - zavedením novej technológie sa rozširuje výroba podniku, zvýši sa objem tržieb, budú sa vyrábať kvalitnejšie výrobky s vyššou pridanou hodnotou. Nárast tržieb zabezpečí rýchlu návratnosť investícií, čím sa zabezpečí aj efektívnosť a hospodárnosť využitia nenávratného finančného prostriedku.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Ostatné inovačné opatrenia
|
Typ
Podpora výskumných,…
|
Plánovaný začiatok
01.10.2017
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.09.2018
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre firmu nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre trh nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet produktov, ktoré sú pre firmu nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet produktov, ktoré sú pre trh nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet organizačných inovácií
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet inovovaných procesov
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2018
|
Riziko
-
|