Inovácia produktu v spoločnosti AGRO TAMI, a.s.
AGRO TAMI, a.s.
Spoločnosť AGRO TAMI, a.s. je jedným z najväčších slovenských producentov mliečnych výrobkov.
Cieľom realizácie projektu je zvýšiť konkurencieschopnosť a trvalú udržateľnosť spoločnosti prostredníctvom inovácie produktového portfólia spoločnosti.
Tento hlavný cieľ chce spoločnosť dosiahnuť prostredníctvom čiastkových cieľov, ktorými sú:
- obstaraním inovatívnych technológií výroby syrov diverzifikovať ekonomické riziká spoločnosti rozšírením výrobného sortimentu,
- zvýšiť pridanú hodnotu spoločnosti na jej koncovej produkcii,
- zvýšiť kvalitu spracovania mlieka, mliečnych výrobkov a štandardizácie mlieka a upevňovať kredit značke AGRO TAMI,
- zabezpečiť podmienky pre ďalšiu tvorbu nových pracovných miest v spoločnosti.
Hlavná aktivita projektu s ohľadom na dosiahnutie cieľov bola určená ako “Ostatné inovačné opatrenia” a jej výsledkom bude inovácia produktu - výroba syrov typu Camembert.
MIestom realizácie je výrobná hala v prenájme žiadateľa umiestnená v priemyselnom areáli na Priemyselnej 1339, 90527 Senica.
Realizáciou hlavnej aktivity projektu prostredníctvom inovácie produktu a vytvorením novej prevádzkarne naplníme tieto merateľné ukazovatele:
- nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch - 30 FTE
- počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre firmu nové - 1,
- počet produktov, ktoré sú pre firmu nové - 1.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Ostatné inovačné opatrenia
|
Typ
Podpora výskumných,…
|
Plánovaný začiatok
01.05.2017
|
Skutočný začiatok
15.05.2017
|
Plánovaný koniec
01.12.2017
|
Skutočný koniec
14.12.2017
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
|
Hodnota
-
|
Cieľ
20,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre firmu nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre trh nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet produktov, ktoré sú pre firmu nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet produktov, ktoré sú pre trh nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet inovovaných procesov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet organizačných inovácií
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|