Inovácia výrobného procesu v spoločnosti KARLOFF, s.r.o.
KARLOFF, s.r.o.
Spoločnosť KARLOFF s.r.o. vznikla v roku 2002 ako rodinná firma so zámerom vyrábať a ponúkať pre trh prémiové liehovinové nápoje s vysokou kvalitou, ktoré sú pripravované na prírodnej surovinovej báze. Dekorácia skla sa zatiaľ realizuje dodávateľsky, avšak v r. 2015 bola založená divízia TATRA DECOR, v ktorej sa plánuje dekorácia skla vo vlastnej réžií. Predmetom predkladaného projektu je nákup inovatívnej technológie – automatickej digitálnej tlačiarne na sklo a plastové predmety, ktorej obstaranie bude mať za následok inováciu výrobného procesu dekorácie fliaš. Technológia bude využívaná na poskytovanie služieb priemyselnej povahy. Investícia sa bude realizovať v administratívnom sídle spoločnosti, ktoré je v Kežmarku, Pradiareň 44. Strategickým cieľom projektu je rast "konkurencieschopnosti spoločnosti". Špecifickými cieľmi projektu sú:
- obstaranie novej inovatívnej technológie na dekoráciu skla na produktovú radu TATRATEA, následne u všetkých produktov,
- rozšírenie ponuky služieb divízie dekorácie fliaš pre externých zákazníkov,
- zvýšenie produktivity práce a zefektívnenie výroby,
- zníženie výrobných nákladov,
- trvalo udržateľný rozvoj spoločnosti,
- vytvorenie trvalo udržateľných pracovných miest,
- zvýšenie flexibility technológie,
- zvýšenie profitability,
- zvýšenie počtu zamestnancov aspoň o 1 osobu.
Hlavnou aktivitou projektu je „.
Plánované obstaranie novej technológie zabezpečí technologické priblíženie sa spoločnosti KARLOFF s.r.o., ktorej výroba sa nachádza na Slovensku, svojim konkurentom v rámci rozvinutých krajín EÚ. Vzhľadom na jedinečnosť výrobného procesu – dekorácie fliaš (v oblasti dekorácie skla sme zatiaľ prvou výrobnou prevádzkou na Slovensku) prispeje obstaranie plánovanej technológie nespochybniteľne k zníženiu technologickej medzery SR. Vzhľadom na plánovanie využívania technológie nielen pre vlastné potreby, ale aj pre externých zákazníkov, bude firma ponúkať službu na trhu, ktorá doposiaľ na Slovensku absentuje. Týmto technologickým celkom na dekoráciu fliaš sa spoločnosť priblíži svojim konkurentom vo vyspelých krajinách EÚ a zabezpečí tak posilnenie exportných aktivít EÚ, keďže jej zákazníci sa nachádzajú aj mimo EÚ.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Zníženie technologickej medzery SR
|
Typ
Podpora zvyšovania …
|
Plánovaný začiatok
01.04.2018
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.12.2018
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre firmu nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre trh nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet produktov, ktoré sú pre firmu nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet produktov, ktoré sú pre trh nové
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet organizačných inovácií
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
|
Hodnota
0,0 (FTE)
|
Cieľ
1,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
30.06.2018
|
Riziko
-
|
Názov
Počet inovovaných procesov
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.06.2018
|
Riziko
-
|