Rozvoj čitateľskej, prírodovednej a matematickej gramotnosti na ZŠ Bytča
Základná škola
Cieľom projektu je zvýšenie čitateľskej, prírodovednej a matematickej gramotnosti a zlepšenie študijných výsledkov žiakov v súlade so špecifickým cieľom 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov operačného programu Vzdelávanie. Cieľ projektu chceme naplniť realizáciou dvoch hlavných aktivít: 1. Zvyšovanie čitateľskej, prírodovednej a matematickej gramotnosti a zručností, 2. Vzdelávanie pedagogických zamestnancov.
V rámci aktivity 1 sú cieľovou skupinou žiaci školy a v rámci aktivity 2 sú cieľovou skupinou pedagogickí zamestnanci. Aktivita 1 má dve podaktivity, v ktorých budeme realizovať mimoškolskú vzdelávaciu činnosť mimo vzdelávacích poukazov a extra hodiny. Všetky aktivity budú realizované v priestoroch školy a budú zabezpečené interným personálom. Do realizácie aktivít bude zapojených minimálne 12 pedagogických zamestnancov a minimálne 36 žiakov školy prostredníctvom krúžkov a ďalší žiaci v rámci extra hodín, spolu tak predpokladáme zapojenie minimálne 100 žiakov. Počas realizácie mimoškolskej činnosti učitelia vytvoria materiály na realizáciu krúžkov a následne budú realizovať krúžky, ktoré budú zamerané na rozvoj čitateľskej, prírodovednej a matematickej gramotnosti. Vo vybraných triedach budú realizované extra hodiny s cieľom zvýšiť zručnosti vybraných kompetencií a cieľom zlepšiť študijné výsledky žiakov. Vzdelávanie pedagógov bude zamerané predovšetkým na využívanie moderných technológií vo vyučovacom procese so zameraním na využitie týchto technológií pri zvyšovaní čitateľskej, prírodovednej a matematickej gramotnosti.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Vzdelávanie pedagogických zamestnancov
|
Typ
Podpora rozvoja kľú…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2019
|
Skutočný začiatok
01.04.2019
|
Plánovaný koniec
01.02.2022
|
Skutočný koniec
28.02.2022
|
Názov
Zvyšovanie čitateľskej, prírodovednej a…
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2019
|
Skutočný začiatok
01.04.2019
|
Plánovaný koniec
01.02.2022
|
Skutočný koniec
28.02.2022
|
Názov
Zariadenie/vybavenie projektu a didakti…
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2019
|
Skutočný začiatok
01.04.2019
|
Plánovaný koniec
01.02.2022
|
Skutočný koniec
28.02.2022
|
Názov
Riadenie projektu
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2019
|
Skutočný začiatok
01.04.2019
|
Plánovaný koniec
01.02.2022
|
Skutočný koniec
28.02.2022
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.03.2019
|
Skutočný začiatok
01.04.2019
|
Plánovaný koniec
01.02.2022
|
Skutočný koniec
28.02.2022
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet účastníkov, ktorí absolvovali aktivity na zlepšenie zručností a zvýšenie gramotnosti
|
Hodnota
529,0 (počet)
|
Cieľ
100,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet účastníkov zapojených do aktivít na zlepšenie zručností a zvýšenie gramotnosti, ktorým sa zlepšili kompetencie a zručnosti 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
50,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet pedagogických a odborných zamestnancov, ktorí si prostredníctvom aktivít zvýšili profesijné kompetencie
|
Hodnota
36,0 (počet)
|
Cieľ
12,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet účastníkov zapojených do aktivít zameraných na zlepšenie zručností a zvýšenie gramotnosti
|
Hodnota
602,0 (počet)
|
Cieľ
100,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet pedagogických a odborných zamestnancov zapojených do aktivít na zvýšenie profesijných kompetencií
|
Hodnota
36,0 (počet)
|
Cieľ
12,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola
|
IČO
37798383
|
Názov
Dafferspol. s.r.o.
|
IČO
36320439
|
Názov
Magic Computers, s. r. o.
|
IČO
36025143
|