Popis projektu

Koncipovanie projektu, zvolená štruktúra a obsah aktivít reflektuje na jeden z najvážnejších problémov žiakov základných škôl a tým je nízka úroveň špecifikovaných gramotnosti, čo sa negatívne prejavuje na študijných výsledkoch i na ukončení základnej školy v nižších ročníkoch.

Príčin uvedeného stavu je viacero a my sa snažíme ich eliminovať, preto sme si zvolili tieto špecifické ciele:

  1. zvýšenie čitateľskej, matematickej a prírodovednej gramotnosti žiakov zapojených do projektu vrátane ekonomického myslenia žiakov
  2. zvýšené uplatnenie modelu inkluzívneho vzdelávania v našej škole
  3. zlepšenie študijných výsledkov žiakov vrátane žiakov ohrozených školských neúspechom
  4. vytvárať vhodné podmienky pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu
  5. zvýšenie profesijných kompetencií pedagogických a odborných zamestnancov v súlade s kvalifikačnými požiadavkami a potrebami

Do projektu bude zapojených 150 žiakov, z ktorých 145 úspešne absolvuje pripravené vzdel.programy a to sa prejaví min. u 100 žiakov zlepšenými výsledkami testovania gramotností. V druhej časti projektu preškolíme 16 pedagógov, ktorí si tým zvýšia svoje kompetencie a tie budú využívať pri svojej práci.

V rámci projektu nám ide o vytvorenie takých podmienok v školskom prostredí, no v rámci ŠkVP i mimoškolskej činnosti, ktoré budú vyhovovať všetkým žiakom bez rozdielu (teda aj žiakom so ŠVVP) a v tomto prostredí sa budú cítiť dobre, plnohodnotne a rovnocenne.

Viac
Subjekt
Cirkevná spojená škola
Miesta realizácie
Snina
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.03.2019 - 01.12.2020
Celková suma
144,432 €
Vlastné zdroje
7,222 €
Vyčerpané z projektu
29,937 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Rozvoj kľúčových kompetencií pedagogick…
Typ
Podpora rozvoja kľú…
Plánovaný začiatok
01.03.2019
Skutočný začiatok
01.03.2019
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Riadenie/koordinácia projektu
Typ
Tvorba, inovácia, r…
Plánovaný začiatok
01.03.2019
Skutočný začiatok
01.03.2019
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Čitateľská, matematická a prírodovedná …
Typ
Tvorba, inovácia, r…
Plánovaný začiatok
01.03.2019
Skutočný začiatok
01.03.2019
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
01.03.2019
Skutočný začiatok
01.03.2019
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet účastníkov, ktorí absolvovali aktivity na zlepšenie zručností a zvýšenie gramotnosti
Hodnota
150,0 (počet)
Cieľ
145,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet účastníkov zapojených do aktivít na zlepšenie zručností a zvýšenie gramotnosti, ktorým sa zlepšili kompetencie a zručnosti 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
100,0 (počet)
Cieľ
100,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet pedagogických a odborných zamestnancov, ktorí si prostredníctvom aktivít zvýšili profesijné kompetencie
Hodnota
21,0 (počet)
Cieľ
16,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet účastníkov zapojených do aktivít zameraných na zlepšenie zručností a zvýšenie gramotnosti
Hodnota
150,0 (počet)
Cieľ
150,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet pedagogických a odborných zamestnancov zapojených do aktivít na zvýšenie profesijných kompetencií
Hodnota
21,0 (počet)
Cieľ
16,0 (počet)
Naposledy aktualizované
11.02.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Cirkevná spojená škola
IČO
37796046
Názov
DRUHÁ STRANA MINCE
IČO
45782814
Názov
Ing. Zdenko Čopák - RETURN
IČO
44505841
Názov
Ing. Štefan Janko - BGS KONZULT
IČO
44658711
Názov
Peter Vološin
IČO
47882247
Názov
Ing.Mária Kirňáková-TOMINO
IČO
32374232
Názov
MOTOCENTRUM SNINA, s. r. o.
IČO
47416408
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.