Budovanie a modernizácia technického vybavenia špecializovaných učební Základnej školy J. Kollára v Banskej Štiavnici
Mesto Banská Štiavnica
Cieľom projektu je pozdvihnúť úroveň vzdelávania na Základnej škole Jozefa Kollára v Banskej Štiavnici vybudovaním a modernizáciou špecializovaných učební v tejto škole, a to polytechnickej učebne, prírodovednej - biologicko-chemickej učebne. Tiež učebne IKT pre rozvoj informačno-komunikačných zručností žiakov základnej školy. Nevyhnutnou súčasťou je zabezpečenie materiálno-technického vybavenia týchto učební s cieľom zlepšenia výsledkov žiakov v národnom meraní dosiahnutých vedomostí a ich úspešnosti na trhu práce. Realizáciou projektu sa dosiahne rozvoj technického myslenia žiakov, rozvoj ich manuálnych zručností, orientáciu na odborné vzdelávanie s cieľom posilnenia technickej orientácie pri výbere smerovania na konci 9. ročníka. Jednou z hlavných aktivít budú aj nevyhnutné stavebné úpravy potrebné pri obstaraní učební. Cieľovou skupinou projektu sú všetci žiaci základnej školy. Hlavným motívom podpory je posilnenie sociálnych a odborných kompetencií žiakov ZŠ, ktorých zvládnutie im umožňuje úspešnú integráciu do spoločnosti z hľadiska sociálnych a pracovných väzieb. Naplnenie cieľa projektu je v súlade s globálnym cieľom IROP, a to prispieť k zlepšeniu kvality života a zabezpečiť udržateľné poskytovanie verejných služieb s dopadom na vyvážený a udržateľný územný rozvoj, hospodársku, územnú a sociálnu súdržnosť regiónov, miest a obcí.Vybavenie základných škôl je v súčasnosti regionálne významne diferencované. Žiakom základných škôl chýbajú zručnosti a kompetencie nevyhnutné pre udržanie zamestnateľnosti a žiaducej mobility na trhu práce, čo možno vidieť napr. aj vo výsledkoch národných, resp. medzinárodných meraní (Testovanie 5,Testovanie 9, PISA), alebo v ich úspešnosti na trhu práce, či ďalšom štúdiu a vzdelávaní.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
stavebno-technické úpravy pre potreby o…
|
Typ
F. RIUS_bez UMR_Sta…
|
Plánovaný začiatok
01.11.2019
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.12.2019
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
obstaranie IKT učebne
|
Typ
E. RIUS_bez UMR_Obs…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2019
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.02.2020
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
obstaranie polytechnickej učebne
|
Typ
D. RIUS_bez UMR_Obs…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2019
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.02.2020
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
obstaranie prírodovednej učebne - bioló…
|
Typ
C. RIUS_bez UMR_Obs…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2019
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.02.2020
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.11.2019
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.02.2020
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených knižníc
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební jazykových
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Kapacita podporenej školskej infraštruktúry základných škôl
|
Hodnota
0,0 (osoby)
|
Cieľ
212,0 (osoby)
|
Naposledy aktualizované
23.08.2019
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební IKT
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
23.08.2019
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební polytechnických
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
23.08.2019
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební prírodovedných
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
23.08.2019
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených základných škôl
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
23.08.2019
|
Riziko
-
|