Do(po)čítajme sa k porozumeniu
Základná škola, Železničná 14, Bratislava-Vrakuňa
V súčasnej dobe sa mení spôsob, akým vnímame gramotnosť. Menia sa ciele, ktoré sa sledujú vo vzdelávaní, ale aj metódy a formy, ktoré sa vo vyučovaní uplatňujú. Aktivity majú rozvíjať u detí tvorivé myslenie, logický úsudok, schopnosť riešiť problémy a podporovať vyjadrovacie schopnosti s ich využitím v bežnom živote. Projekt je zamerný na zvýšenie čitateľskej, matematickej, ako aj prírodovednej gramotnosti žiakov základnej školy. Hlavným cieľom je teda dosiahnutie lepšej kvality vzdelávania v oblasti čítania s porozumením, riešení slovných úloh v matematike zameraných na logické a analyticko-syntetické myslenie, ako aj v oblasti prírodovedných predmetov. Potrebné je vzdelávať týmto smerom nielen samotných žiakov, ako cieľovú skupinu školského systému, ale aj pedagógov a odborných zamestnancov, ako sprostredkovateľov týchto zručností. Preto v projekte okrem zlepšenia materiálneho vybavenia a zvýšenia časovej a kvalitatívnej dotácie zameranej na rozvoj spomínaných gramotností zameriavame pozornosť aj na vytvorenie pedagogických kubov a vzdelávanie pedagógov.
Cieľom projektu je nielen zvyšovať, ale aj skvalitňovať úroveň vedomostí, rozvíjať samostatnosť, aktivitu, tvorivosť a kritické myslenie žiakov a zlepšovať kvalitu porozumenia písaného textu.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.12.2018
|
Skutočný začiatok
18.12.2018
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Učiaci sa učitelia
|
Typ
Podpora rozvoja kľú…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2019
|
Skutočný začiatok
03.10.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
16.10.2019
|
Názov
Prírodné vedy hladko
|
Typ
Podpora rozvoja kľú…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2019
|
Skutočný začiatok
15.01.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Slovenský jazyk s ľahkosťou
|
Typ
Podpora rozvoja kľú…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2018
|
Skutočný začiatok
18.12.2018
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Počítame podľa Hejného
|
Typ
Podpora rozvoja kľú…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2019
|
Skutočný začiatok
03.10.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
04.10.2019
|
Názov
Riadenie/koordinácia projektu
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2018
|
Skutočný začiatok
18.12.2018
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Zážitková príprava na vyučovanie pre ži…
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2019
|
Skutočný začiatok
15.01.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
SLovné úlohy v 9.ročníku
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2019
|
Skutočný začiatok
15.01.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Porozumenie textu v 9.ročníku
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2019
|
Skutočný začiatok
15.01.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Hráme to, čo čítame
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2019
|
Skutočný začiatok
15.01.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Lego (po)čítanie
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2019
|
Skutočný začiatok
15.01.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Porozumenie svetu
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2019
|
Skutočný začiatok
02.09.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Mladý novinár
|
Typ
Tvorba, inovácia, r…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2019
|
Skutočný začiatok
15.01.2019
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet účastníkov zapojených do aktivít zameraných na zlepšenie zručností a zvýšenie gramotnosti
|
Hodnota
525,0 (počet)
|
Cieľ
500,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.11.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet pedagogických a odborných zamestnancov zapojených do aktivít na zvýšenie profesijných kompetencií
|
Hodnota
27,0 (počet)
|
Cieľ
25,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.11.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet účastníkov, ktorí absolvovali aktivity na zlepšenie zručností a zvýšenie gramotnosti
|
Hodnota
526,0 (počet)
|
Cieľ
495,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.11.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet účastníkov zapojených do aktivít na zlepšenie zručností a zvýšenie gramotnosti, ktorým sa zlepšili kompetencie a zručnosti 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
200,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.11.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet pedagogických a odborných zamestnancov, ktorí si prostredníctvom aktivít zvýšili profesijné kompetencie
|
Hodnota
39,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.11.2020
|
Riziko
-
|
Subjekt | Suma celkom | Vrátená suma | Suma na vymáhanie | Typ | Stav |
---|---|---|---|---|---|
Subjekt
-
|
Suma celkom
880 €
|
Vrátená suma
-
|
Suma na vymáhanie
-
|
Typ
Netransparentnosť a…
|
Stav
Nezrovnalosť bez fi…
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
458 €
|
Vrátená suma
-
|
Suma na vymáhanie
-
|
Typ
Netransparentnosť a…
|
Stav
Nezrovnalosť bez fi…
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola, Železničná 14, Bratislava-Vrakuňa
|
IČO
30810655
|
Názov
IKEA Bratislava, s.r.o.
|
IČO
35849436
|
Názov
NOMIland s.r.o.
|
IČO
36174319
|
Názov
KYBEROS Group, s.r.o.
|
IČO
44792042
|
Názov
EuroServis LK spol. s.r.o.
|
IČO
46566392
|
Názov
MCe system, s.r.o.
|
IČO
48059641
|
Názov
Pro Solutions, s.r.o.
|
IČO
35848260
|
Názov
CASALLIA, s.r.o.
|
IČO
35709693
|
Názov
EDUXE Slovensko, s. r. o.
|
IČO
46447644
|
Názov
Toys Slovakia, s.r.o.
|
IČO
48335738
|
Názov
REDIMO, s. r. o.
|
IČO
46509852
|
Názov
Indícia, s.r.o.
|
IČO
50206621
|