Modernizácia odborných učební v Základnej škole Zohor
Obec Zohor
Projekt modernizácie odborných učební v Základnej škole Zohor je tvorený štyrmi hlavnými aktivitami zameranými na modernizáciu učební biológie/chémie, fyziky, IKT a polytechniky:
Hlavná aktivita č.1: Obstaranie biologickej/chemickej učebne
Hlavná aktivita č.2: Obstaranie fyzikálnej učebne
Hlavná aktivita č.3: Obstaranie IKT učebne
Hlavná aktivita č.4: Obstaranie polytechnickej učebne
Učebne budú vybavené novým nábytkom a predovšetkým modernými učebnými pomôckami v zmysle odporúčaného vybavenia typizovaných učební. Projekt bude realizovaný v budove Základnej školy na Obchodnej ulici 7 v Zohore. Škola disponuje priestorovými kapacitami. V rámci projektu nebudú realizované stavebné úpravy.
sú žiaci navštevujúci Základnú školu v Zohore. Cieľová skupina však môže byť rozšírená o skupinu obyvateľov podieľajúcich sa na programoch celoživotného vzdelávania v prípade využitia vybudovanej infraštruktúry.
V projekte sa sledujú merateľné ukazovatele:
Kapacita podporenej školskej infraštruktúry základných škôl - Žiak - 305,
Počet podporených knižníc - počet - 0,
Počet podporených učební IKT - počet -1,
Počet podporených učební jazykových - počet -0
Počet podporených učební polytechnických - počet - 1
Počet podporených učební prírodovedných - počet - 2
Počet podporených základných škôl - počet - 1
. Cieľ projektu je tak v súlade so Špecifickým cieľom IROP (ŠC) č. 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl. Projekt je v súlade s výsledkami podpory IROP ŠC 2.2.2 a tiež aktivity projektu korešpondujú s oprávnenými aktivitami ŠC 2.2.2.
Zároveň môžeme deklarovať súlad projektu s Investičnou prioritou č. 2.2 Investovanie do vzdelania, školení a odbornej prípravy, zručností a celoživotného vzdelávania prostredníctvom vývoja vzdelávacej a výcvikovej infraštruktúry.
Projekt svojimi aktivitami prispieva k napĺňaniu globálneho cieľa IROP: „prispieť k zlepšeniu kvality života a zabezpečiť udržateľné poskytovanie verejných služieb s dopadom na vyvážený a udržateľný územný rozvoj, hospodársku, územnú a sociálnu súdržnosť regiónov, miest a obcí“.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Obstaranie polytechnickej učebne
|
Typ
D. UMR_Obstaranie p…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.04.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Obstaranie IKT učebne
|
Typ
E. UMR_Obstaranie I…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.04.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Obstaranie fyzikálnej učebne
|
Typ
C. UMR_Obstaranie p…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.04.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Obstaranie biologickej/chemickej učebne
|
Typ
C. UMR_Obstaranie p…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.04.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.01.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.04.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Kapacita podporenej školskej infraštruktúry základných škôl
|
Hodnota
0,0 (osoby)
|
Cieľ
305,0 (osoby)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební IKT
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební polytechnických
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených učební prírodovedných
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených základných škôl
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2020
|
Riziko
-
|