Popis projektu

Oprávnená aktivita projektu je Oblasť 1 činnosti spojené s vidieckym cestovným ruchom a agroturistikou zamerané na poskytovanie ubytovacích služieb.

Oprávnená aktivita :  rozšírenie kapacity existujúceho podniku minimálne o 25 % .

Cieľom projektu je rozšírenie ponuky služieb vo vidieckej turistike ako jednej z možnosti diverzifikácie príjmov vidieckeho obyvateľstva prostredníctvom vybudovania priestoru na vytvorenie podmienok na ubytovanie ako zdroja pre tvorbu pridanej hodnoty na vidieku – tvorbu novej zamestnanosti a príjmov,konkrétne v regióne v regióne okresu Krupina v   obci Sebechleby.

Prejekt sa realizuje na území MAS Zlatá cesta - splnenie podmienky zápis prevádzky v živnostenskom registri, list vlastníctva, súhlasné stanovisko obecného úradu Sebechleby - stavebné povolenie.

Predmetom projektu je prestavba vinohradníckeho objektu a rozšírenie kapacity ubytovania.   Riešená je ubytovacia časť , kde sa vytvorí 8 nových  lôžok, spolu to bude 14 lôžok.

Cena spolu  197 850,00  € bez DPH

Oprávnené výdavky : 123 974.73

Neoprávnené výdavky : 73 875,27 €

Projekt prispieva k fokusovej oblasti 6A. Uľahčenie diverzifikácie, zakladania a rozvoja malých podnikov ako aj vytvárania pracovných miest. Pri obstarávaní sme postupovali podľa zákona 315/2016 Z.z.  Podľa Zákona 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov paragraf 2 odstavec 2 : Partnerom verejného sektora nie je ten, komu má byť jednorazovo poskytnuté plnenie zo zmluvy, ktorého hodnota neprevyšuje hodnotu 100 000 eur. Odstavec 3 : Partnerom verejného sektora nie je ten, komu majú byť poskytnuté viaceré čiastkové alebo opakujúce sa plnenia zo zmluvy, ktorého hodnota úhrnne neprevyšuje 250 000 eur. Výška žiadaného nenávratného finančného príspevku je : 68 186,10 € suma nepresahuje hodnotu  100 000eur  podľa  odstavca 2, ani celková hodnota plnení u našej spoločnosti  za rok nepresahuje hodnotu 250 000 eur podľa odstavca 3. Z vyššie uvedených dôvodov naša spoločnosť nemá povinnosť byť zapísaná v Registri partnerov verejného sektora

Podrobné vysvetlenie výberových a hodnotiacich kritérií je uvedené v bode 12 projektu realizácie.

Financovanie projektu žiadame formou refundácie.

Viac
Subjekt
KAVINOS s.r.o.
Miesta realizácie
Sebechleby
Stav
Zmluva uzavretá
Realizácia
01.12.2020 - 01.05.2024
Celková suma
123,975 €
Vlastné zdroje
55,789 €
Vyčerpané z projektu
0 €
Druh projektu
CLLD (Miestny rozvoj vedený komunitou)
Operačný program
Program rozvoja vidieka 2014-2020
Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov
Rekonštrukcia vinohradníckeho objektu
Typ
6A. Činnosti spojen…
Plánovaný začiatok
01.12.2020
Skutočný začiatok
22.12.2020
Plánovaný koniec
01.05.2024
Skutočný koniec
09.05.2024
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet novovytvorených pracovných miest projektom prepočítaný na ekvivalent plného pracovného úväzku
Hodnota
-
Cieľ
1,0 (pracovné miesto)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov Vlastník dokladu Dodávateľ Žiadaná suma Schválené na preplatenie Realizácia
Názov

Faktúra 1.2.-15.4.2022

Faktúra 1.2.-15.4.2022

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
20,970 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
08.06.2022
Názov

Faktúra 1.8.-14.9.2021

Faktúra 1.8.-14.9.2021

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
12,157 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
20.03.2022
Názov

Faktúra 1.6.-10.7.2022

Faktúra 1.6.-10.7.2022

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
8,106 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
10.07.2022
Názov

Faktúra 1.5.-1.7.2021

Faktúra 1.5.-1.7.2021

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
5,800 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
07.07.2021
Názov

Faktúra 1.2.-23.2.2023

Faktúra 1.2. -23.2.2023

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
-
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
26.02.2023
Názov

Faktúra 19.1.-2.3.2022

Faktúra 19.1.-2.3.2022

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
-
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
09.03.2022
Názov

Faktúra 2.7.-19.8.2021

Faktúra 2.7.-19.8.2021

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
-
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
31.08.2021
Názov

Faktúra 1-30.4.2021

Faktúra 1-30.4.2021

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
-
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
12.05.2021
Názov

Faktúra 1.4-29.5.2022

Faktúra 1.4.-29.5.2022

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
-
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
15.07.2022
Názov

Faktúra 15.9.-31.10.2021

Faktúra 15.9.-31.10.2021

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
-
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
02.12.2021
Názov

Faktúra 25.2-2.4.2023

Faktúra 25.2-2.4.2023

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
42,350 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
31.08.2023
Názov

Faktúra 1.11.2021-17.1.2022

Faktúra 1.11.2021-17.01.2022

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
27,316 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
05.02.2022
Názov

Faktúra za stavebné práce 19.2.-31.3.2021

Faktúra 19.2.-31.3.2021

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
4,273 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
19.04.2021
Názov

Faktúra 1.9.-18.10.2022

Faktúra 1.9.-18.10.2022

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
1,707 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
25.10.2022
Názov

Faktúra 1.6.-15.6.2022

Faktúra 1.6.-15.6.2022

Vlastník dokladu
KAVINOS s.r.o.
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
1,296 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
08.07.2022
Názov IČO
Názov
Tibor Žilka - BRICK
IČO
33255211
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.