Zavádzanie inovatívnych nástrojov komunálneho marketingu v spoločnosti Gemini Group s.r.o.
Gemini Group s. r. o.
Predmetom projektu je obstaranie hmotného a nehmotného majetku, vďaka ktorému žiadateľ – spoločnosť Gemini Group s.r.o. – dosiahne . Cieľom projektu je spoločnosti Gemini Group s.r.o. založené na kreativite a tvorivosti, keďže firma pôsobí v jednom z odvetví kreatívneho priemyslu – reklamné činnosti. Spoločnosť sa aj v súčasnosti snaží prinášať mnohé inovácie, avšak na inováciu navrhovaného charakteru a rozsahu jej chýba dostatok finančných prostriedkov, preto sa obracia na riadiaci orgán pre OP VaI so žiadosťou o dotáciu. Vytýčený cieľ projektu bude dosiahnutý zrealizovaním jednej hlavnej aktivity projektu s dĺžkou trvania . V rámci tejto aktivity bude zakúpené požadované vybavenie. Prostredníctvom realizácie projektovej aktivity sa spoločnosti podarí eliminovať vlastné nedostatky, ale i . Výsledkom zrealizovaného projektu bude dosiahnutie merateľných ukazovateľov projektu: počet produktov, ktoré sú pre firmu nové – 1 produkt, počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre firmu nové – 1 podnik, počet podnikov, ktoré dostávajú granty – 1 podnik, nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch – 1 novovytvorené pracovné miesto. Miestom realizácie projektu bude mesto Bratislava (mestská časť Nové Mesto).
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Rozvoj MSP v kreatívnom priemysle
|
Typ
Podpora kreatívneho…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2018
|
Skutočný začiatok
25.04.2018
|
Plánovaný koniec
01.06.2018
|
Skutočný koniec
30.06.2018
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených MSP prevádzkovaných osobami zo znevýhodnených sociálnych skupín
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených nových podnikov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet inovovaných procesov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet novovytvorených pracovných miest obsadených osobami zo znevýhodnených sociálnych skupín
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
|
Hodnota
1,0 (FTE)
|
Cieľ
1,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
28.09.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú granty
|
Hodnota
1,0 (podniky)
|
Cieľ
1,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
28.09.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre firmu nové
|
Hodnota
1,0 (podniky)
|
Cieľ
1,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
28.09.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet produktov, ktoré sú pre firmu nové
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
28.09.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
MIVASOFT, spol. s r.o.
|
IČO
36289906
|
Názov
clickmedia, s. r. o.
|
IČO
46926771
|