Zvýšenie konkurencieschopnosti firmy PAVANNA, spol. s r.o. zavedením inovatívnych výrobných technológií
PAVANNA, spol. s r.o.
v rámci predkladanej Žiadosti o NFP je spoločnosť PAVANNA, spol. s r.o. zaoberajúca sa výrobou pánskych odevov. predkladaného projektu je obstaranie šijacej a súvisiacej techniky, pomocou ktorej dokáže žiadateľ dosiahnuť inováciu výrobného procesu a inováciu produktov. Predmetom projektu je tiež zrealizovanie marketingových aktivít za účelom propagácie inovovaných produktov. projektu je zvýšiť konkurencieschopnosť žiadateľa prostredníctvom uspokojenia kvalitatívne náročného dopytu, ktorý žiadateľ so súčasným technologickým vybavením nedokáže uspokojiť. V dôsledku realizácie predkladaného projektu dôjde v spoločnosti žiadateľa k inovácii procesu výroby pánskych odevov, keďže tento proces sa stane efektívnejší, rýchlejší, kvalitnejší, presnejší, šetrnejší ku životnému prostrediu a umožňujúci spracovávať odevy novým spôsobom. Realizáciou projektu sa inovuje tiež produktové portfólio žiadateľa – predovšetkým pánske obleky, nohavice, kabáty a saká, ktoré budú trvácnejšie, vizuálne krajšie a obsahujúce nové prvky. Uvedené inovácie sa dosiahnu prostredníctvom realizácie „Rozvoj existujúceho MSP“ s dĺžkou trvania Realizáciou projektu bude vytvorených , z toho 6 na plný úväzok a 1 na čiastočný úväzok pre znevýhodneného uchádzača o zamestnanie. je okres Svidník v Prešovskom samosprávnom kraji.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Rozvoj existujúceho MSP
|
Typ
Rozvoj existujúcich…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2019
|
Skutočný začiatok
09.02.2019
|
Plánovaný koniec
01.12.2019
|
Skutočný koniec
06.12.2019
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených MSP prevádzkovaných osobami zo znevýhodnených sociálnych skupín
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet získaných certifikátov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
|
Hodnota
6,5 (FTE)
|
Cieľ
6,5 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
31.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú granty
|
Hodnota
1,0 (podniky)
|
Cieľ
1,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
31.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre firmu nové
|
Hodnota
1,0 (podniky)
|
Cieľ
1,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
31.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet produktov, ktoré sú pre firmu nové
|
Hodnota
4,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet inovovaných procesov
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet novovytvorených pracovných miest obsadených osobami zo znevýhodnených sociálnych skupín
|
Hodnota
0,5 (FTE)
|
Cieľ
0,5 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
31.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
clickmedia, s. r. o.
|
IČO
46926771
|
Názov
PRIMCO s.r.o.
|
IČO
44817355
|