Rozvoj potenciálov cestovného ruchu v obci Hervartov
Obec Hervartov
Zatraktívnenie služieb cestovného ruchu v obci Hervartov.
- Zatraktívnenie informačných služieb v oblasti cestovného ruchu
- Zvýšenie vidieckej oblasti – obce, ktorej unikátny drevený kostolík Sv. Františka z Assisi je zapísaný v Zozname UNESCO a nachádzajúcej sa v okrese Bardejov
- Zvýšenie turistov v obci Hervartov a pohoria Čergov
Hlavnou aktivitou projektu je zaobstaranie samoobslužného informačného terminálu - kiosku vrátane softvérového vybavenia s antivandalovým vyhotovením, zaobstaranie informačnej tabule s reliéfnou ručne maľovanou mapou prezentujúcou Čergovské pohorie - antivandal prevedenie a tiež zaobstaranie dátového projektora do objektu služieb cestovného ruchu.
Navrhované umiestnenie informačného terminálu - kiosku bude pri objekte služieb cestovného ruchu na parcele vo vlastníctve obce č. CKN 443/1 v k. ú. obce Hervartov evidovanej na LV č. 478 , informačná tabuľa (reliéfna ručne maľovaná mapa) umiestnená na vrchu Žobrák v Čergovskom pohorí bude na parcele č. EKN 2246 v k. ú. obce Hervartov evidovanej na LV č. 478.
14.2 - 6B. Podpora miestneho rozvoja vo vidieckych oblastiach
6B. Podpora miestneho rozvoja vo vidieckych oblastiach
Predkladaný projekt je v súlade s PHSR obce Hervartov vypracovaným do r. 2020, najmä s jeho opatrením „“.
Link: https://www.hervartov.sk/e_download.php?file=data/editor/5sk_1.pdf&original=HERVARTOV%20%20PHSR.pdf
: obec Hervartov je oprávneným žiadateľom - obec z územia príslušnej MAS, nie je dlžníkom na sociálnom ani zdravotnom poistení, ani dlžníkom príspevkov na starobné dôchodkové poistenie, nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v reštrukturalizácii a nebol voči nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzupre nedostatok majetku. Žiadateľ, ani jeho štatutárny orgán neboli právoplatne odsúdení za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov EÚ, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe.
(oprávnené činnosti)projekt je v súlade investície súvisiace s vytváraním podmienok pre trávenie voľného času vrátane príslušnej infraštruktúry – rekonštrukcia objektov v obci pre komunitnú/spolkovú činnosť vrátane rekonštrukcie existujúcich kultúrnych domov
rozpočet projektu bol stanovený na základe ukončeného procesu verejného obstarávania (výkaz výmer bol súčasťou procesu verejného obstarávania) – víťazný rozpočet.
Výdavky budú vynaložené v súlade s ustanoveniami PRV SR 2014 – 2020, Systémom riadenia CLLD a príručkou pre žiadateľa/prijímateľa na oprávnené aktivity. Výdavky sú v súlade s cieľmi projektu a prispievajú k dosiahnutiu plánovaných cieľov projektu. Výdavky sú primerané, t.j. zodpovedajú obvyklým cenám v danom mieste a čase a zodpovedajú potrebám projektu. Výdavky budú identifikovateľné a preukázateľné a budú doložené účtovnými dokladmi, ktoré budú riadne evidované u prijímateľa v súlade s platnou legislatívou. Výdavky budú preukázané faktúrami alebo inými účtovnými dokladmi rovnocennej preukaznej hodnoty, ktoré budú riadne evidované v účtovníctve prijímateľa v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a zmluvou o NFP. Výdavky budú spĺňať zásadu riadneho finančného hospodárenia, ktorá zahŕňa zásady hospodárnosti, efektívnosti a účinnosti, podľa čl. 30 nariadenia 966/2012. Ďalej budú výdavky spĺňať aj účelnosť napr. v zmysle § 2 ods. 2 písm. o) zákona o finančnej kontrole.
žiadateľ využije systém zálohových platieb
do výšky max. 50% oprávnených výdavkov. Žiadateľ svojím rozpočtom spĺňa kritérium minimálnej a maximálnej výšky príspevku na projekt v zmysle stratégie CLLD uvedenú v rámci kritérií oprávnenosti (minimálna výška celkových oprávnených výdavkov projektu v EUR a maximálna výška celkových oprávnených výdavkov projektu v EUR).
Oprávnené aktivity projektu v rámci podopatrenia 7.5, nie sú poskytovaním pomoci de minimis, a teda vo vzťahu k oprávneným aktivitám sa neuplatňujú pravidlá pomoci de minimis.
bude zabezpečené vedením obce a pracovníkmi Obecného úradu Hervartov. Hlavnú zodpovednosť za implementáciu bude mať starosta obce Miroslav Mackanič, ktorý bol zvolený za starostu obce v roku 1998 a starostom je už 5. volebné obdobie. Starosta obce má teda bohaté skúsenosti s riadením projektov, nakoľko sa podieľal na všetkých doterajších projektoch spolufinancovaných z fondov EÚ a projektoch z iných verejných finančných zdrojov (napr. rekonštrukcia verejného osvetlenia, protipovodňová ochrana, výstavba výhľadne a podobne).
Starosta obce bude zodpovedný za:
- riadenie projektu,
- dodržanie hlavných cieľov projektu,
- koordináciu práce v rámci jednotlivých aktivít projektu,
- dodržiavanie časového harmonogramu,
- kontrolu kvality realizácie jednotlivých aktivít,
- spracovanie výstupov z hodnotenia spätnej väzby a kvality realizovaných aktivít,
- publicitu projektu.
projektu bude poverená Mária Tejová, ktorá je zamestnankyňou obce Hervartov od roku 2003. Je zodpovedná za ekonomickú agendu, mzdy a účtovníctvo obce.
Finančná manažérka (Mária Tejová) bude zodpovedná za:
- koordináciu kompletného spracovania finančných podkladov projektu pre účely spracovania žiadosti o platbu,
- komunikáciu s finančným manažérom projektu na úrovni riadiaceho orgánu,
- plynulý chod účtovnej agendy projektu,
- kompletné spracovanie účtovníctva vrátane spracovania účtovných dokladov pre účely spracovania žiadosti o platbu,
- prípravu dokumentácie pre účely spracovania žiadosti o platbu (faktúry, krycie listy, zoznam deklarovaných výdavkov, výpisy z účtu, doklady o poistení majetku, a ďalších)
Obec zabezpečí
- zverejnením informácie o realizácii projektu na webovej stránke obce,
- zabezpečením dočasného pútača a stálej tabule v súlade s manuálom pre publicitu projektu.
Technické zabezpečenie projektu je zabezpečené dodávateľom technickým zariadení. Daný dodávateľ bude vybraný verejným obstarávaním s presne špecifikovanými požiadavkami tak, aby bolo zaručené efektívne použitie finančných zdrojov.
Objekt služieb cestovného ruchu, v ktorom bude umiestnená časť technického vybavenia (projekčný systém) z projektu bude prevádzkovaný žiadateľom, teda obcou Hervartov. Obec Hervartov má fungujúci objekt služieb cestovného ruchu a teda disponuje kvalifikovanými pracovníkmi, ktorí zabezpečia jeho plnohodnotnú prevádzku.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Zabezpečenie informačných kioskov
|
Typ
6B. Investície do r…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.08.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet novovytvorených pracovných miest projektom prepočítaný na ekvivalent plného pracovného úväzku
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (pracovné miesto)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov | Vlastník dokladu | Dodávateľ | Žiadaná suma | Schválené na preplatenie | Realizácia |
---|---|---|---|---|---|
Názov
faktúrafaktúra |
Vlastník dokladu
Obec Hervartov
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
-
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
04.07.2023
|
Názov
faktúrafaktúra |
Vlastník dokladu
Obec Hervartov
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
1,500 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
04.07.2023
|
Názov
faktúrafaktúra |
Vlastník dokladu
Obec Hervartov
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
600 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
04.07.2023
|
Názov
faktúrafaktúra |
Vlastník dokladu
Obec Hervartov
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
3,400 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
04.07.2023
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
MJM Group s. r. o.
|
IČO
45541558
|