Zvyšovanie úrovne zručností zamestnancov s dôrazom na digitálne, zelené a sociálne hospodárstvo v spoločnosti TENPORT, s.r.o.
TENPORT, s.r.o.
Cieľom projektu s názvom „“ je podporiť nápravy dôsledkov krízy pandémie COVID-19 v rámci rozvoja zručností zamestnancov žiadateľa na obnovujúcom sa trhu práce a zručností prispievajúcich k prechodu na digitálnu ekonomiku. Cieľom projektu je aj poskytnúť podporu na obnovu sociálnych dôsledkov po kríze, ktorá spôsobila nielen ekonomické škody, ale aj škody medziľudských vzťahov a došlo tak k oslabeniu kontaktu a komunikácie medzi všetkými subjektami v podnikateľskej sfére: zamestnávatelia, zamestnanci, zákazníci a pod.. Cieľom tohto projektu je teda reagovať na potrebu zlepšenia zručností zamestnancov, zlepšenia medziľudských vzťahov školeniami, ktoré budú zabezpečované na pracovisku žiadateľa. Nakoľko súčasný stav akéhokoľvek vzdelávacieho systému vo firmách nedostatočne prispieva k sociálno-ekonomickému rozvoju, hlavne je nedostatočne financovaný na všetkých úrovniach a nezabezpečuje prípravu na digitálnu ekonomiku v predstihu, tak cieľom realizácie tohto projektu je teda zvýšiť odolnosť zamestnancov žiadateľa a aj samotného žiadateľa na zvládnutie podobných krízových situácií v budúcnosti.
Realizácia tohto projektu tak prispeje k plneniu špecifického cieľa výzvy:
Cieľovou skupinou v tomto projekte sú v pracovnom pomere podľa zákona č. 311/20014 Z.z. – Zákonník práce s miestom výkonu práce uvedeného v pracovnej zmluve, na území SR, a ktorí budú v čase vstupu do projektu zamestnancami žiadateľa. V rámci realizácie projektu dôjde k získavaniu pracovných zručností pre .
Žiadateľom je firma ktorá je malým podnikom pôsobiacim v odvetví pohostinská činnosť a výroba hotových jedál pre výdajne, ďalej v odvetví poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu. Potreba vzdelávať zamestnancov vznikla s myšlienkou získania zručností súvisiacich s rozvojom zručností nielen v digitálnej gastronómii, ale aj zručností súvisiacich s pracovnými procesmi, zákazníckym servisom, verbálnou a neverbálnou komunikáciou, so zvyšovaním predaja, riešením sťažností a krízových situácií a podobne.
Realizácia projektu bude prebiehať na kde žiadateľ má k dispozícií prenajaté prevádzkové priestory.
Základom projektu bude realizácia nasledujúcej hlavnej aktivity: ktorá sa bude realizovať počas 14 mesiacov, v dvoch na seba nadväzujúcich častiach:
Realizáciou predkladaného projektu bude možné zrealizovať vzdelávací proces pre 12 zamestnancov žiadateľa s cieľom zvýšenia zručností v oblasti zákazníckeho servisu a zvyšovania predaja a v oblasti digitalizácie v gastronómii.
V prípade úspešnosti realizácie projektu a naplnením cieľa projektu dosiahne žiadateľ kvantitatívne výsledky vo forme merateľných ukazovateľov:
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Profesijný rozvoj nových zručností zame…
|
Typ
Nadobúdanie/zvyšova…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2023
|
Skutočný začiatok
25.03.2023
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet účastníkov, ktorým bola poskytnutá podpora v rámci boja s pandémiou COVID-19 alebo v rámci zmierňovania jej následkov
|
Hodnota
6,0 (osoby)
|
Cieľ
12,0 (osoby)
|
Naposledy aktualizované
19.07.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet účastníkov, ktorí v čase odchodu získali alebo získavajú kvalifikáciu v aktivitách podporených v rámci boja s pandémiou COVID-19 alebo v rámci zmierňovania jej následkov
|
Hodnota
0,0 (osoby)
|
Cieľ
12,0 (osoby)
|
Naposledy aktualizované
19.07.2023
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
TENPORT, s.r.o.
|
IČO
46157352
|