Popis projektu

SO MK SR  zabezpečuje výkon zverených úloh v súlade so "Zmluvou o vykonávaní časti úloh riadiaceho orgánu sprostredkovateľským orgánom" účinnej od 17.11.2015 v aktuálnom znení. Vrámci MK SR ide o zamestnancov SO, ktorí sa podieľajú na implementácii, riadení, monitorovaní, hodnotení, informovaní, kontrole a audite Operačného programu Integrovaný regionálny operačný program (ďalej aj "IROP") v rámci programového obdobia 2014 - 2020. Z tohto projektu bude zabezpečené financovanie mzdových výdavkov súvisiacich s implementáciou na základe písomného vyzvania. Poskytnuté finančné prostriedky z tohto projektu budú použité na financovanie mzdových výdavkov oprávnených zamestnancov SO MK SR, pričom hlavným zámerom projektu je zabezpečenie ustálených, kvalitných a dostatočne motivovaných a administratívnych kapacít pre implementáciu IROP. Realizáciu projektu zabezpečuje Sekcia SO MK SR. Finančné prostriedky vyčlenené na financovanie odmien na základe dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru budú použité na financovanie externým pracovníkov vykonávajúcich kontrolu verejných obstarávaní a externých pracovníkou podieľajúcich sa na podpore zabezpečenia efektívnej implementácie projektov.

Položka pre MRR je tvorená výdavkami:

Celková výška uskutočnených oprávnených výdavkov na interných zamestnancov v danom období za MRR predstavuje sumu 353.452,73 EUR. Táto čiastka obsahuje aj odvody zamestnávateľa.

K 01.08.2022 bola na SO MK SR realizovaná zásadná organizačná zmena. Vznikli tri samostatné útvary realizujúce tri odlišné výzvy/činnosti. Na predmet činností jednotlivých útvarov je naviazaná oprávnenosť refundácie mzdy zamestnancov :

  1. Odbor implementácie D-V (decentralizovaná výzva) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
  2. Oddelenie implementácie C-V (centralizovaná výzva) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
  3. Odbor implementácie (REACT-EU) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6

Útvary implementujúce D-V a C-V nevykonávali v roku 2022 a nebudú vykonávať v roku 2023 neoprávnené činnosti, preto je oprávnenosť refundácie miezd zamestnancov týchto útvarov 100%. Odbor implementácie projektov REACT-EU je pre refundáciu z PO6 neoprávnený, preto mzdy týchto zamestnancov nie sú súčasťou projektu ani rozpočtu - nulová oprávnenosť.

Zároveň boli vytvorené dva prierezové útvary:

  1. Odbor koordinácie (činnosti pre D-V + C-V + REACT-EÚ v rokoch 2022 a 2023) – 67% oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
  2. Odbor kontroly VO (činnosti pre D-V + C-V v roku 2022 a od roku 2023 aj pre REACT-EÚ) – 100% oprávnenosť na refundáciu z TP PO6  pre rok 2022 a 67% oprávnenosť na refundáciu z TP PO6 pre rok 2023

Odbor koordinácie participoval a participuje na realizácii všetkých troch výziev (všetci zamestnanci okrem manažéra pre nezrovnalosti, nakoľko projekty REACT-EÚ sú ešte len v procese odborného hodnotenia/zazmluvňovania a do konca projektu nedôjde k nezrovnalostiam). Keďže odbor koordinácie zabezpečuje  činnosti pre dva 100% oprávnené útvary a jeden 0% oprávnený útvar, je výška percenta oprávnenosti delená na 3/3 a to:

  • výška neoprávnených výdavkov = 1/3 = 33% (1 výzva z troch výziev)
  • výška oprávnených výdavkov = 2/3 = 67% (100-33=67)

Odbor kontroly VO vykonával v roku 2022 činnosti iba pre D-V a C-V, preto je oprávnenosť refundácie miezd zamestnancov odboru 100%. Od roku 2023 bude vykonávať činnosti aj pre projekty REACT-EÚ, preto bude oprávnenosť refundácie rovnako ako v prípade odboru koordinácie 67%.

Vytvorený bol aj referát programovania, ktorý sa do konca roka 2022 nepodarilo personálne obsadiť, preto pri najbližšej organizačnej zmene budú tieto miesta zrušené a budú posilnené útvary implementácie C-V a koordinácie.

Výdavok za interných zamestnancov je súčtom výdavkov na mzdy zamestnancov so 100% oprávnenosťou a výdavkov na mzdy zamestnancov so 67% oprávnenosťou:

  1. mzdy zamestnancov odboru koordinácie (okrem manažéra pre nezrovnalosti), GR, asistentka GR.

Celkové oprávnené výdavky za zamestnancov so 67% oprávnenosťou za obdobie 8-12/2022 = 86.457,63 EUR

  1. odbor kontroly VO, oddelenie implementácie C-V, odbor implementácie D-V, z odboru koordinácie manažér pre nezrovalosti - títo zamestnanci nevykonávali vykonávať neoprávnené činnosti spojené s REACT-EÚ.

Celkové oprávnené výdavky za zamestnancov so 100% oprávnenosťou za obdobie 8-12/2022 = 266.995,12 EUR

Spolu vynaložené a oprávnené výdavky za obdobie 8-12/2022 za MRR za interných zamestnancov (AK EŠIF) na SO MK SR = 86.457,63 + 266.995,12 = 353.452,73 EUR.

Detailnejší popis viď príloha č.1 rozpočtu projektu.

V období 8-12/2022 bolo zazmluvnených celkovo 11 externých zamestnancov na výkon realizácie kontroly VO, mzdovej agendy, administratívnej kontroly ŽoNFP, spracovanie ŽoP, stavebné posudky k oprávnenosti navyšovania výdavkov, stavebný posudok ku KnM. Celková výška uskutočnených oprávnených výdavkov v tomto období za MRR predstavuje sumu 31.398,60 EUR. Mzdy za podporné činnosti nie sú krátené o neoprávnené výdavky, nakoľko neboli využité pre projekty REACT-EÚ. Podporné činnosti nie sú AK EŠIF (štandardizované pozície) schválené v rámci uznesenia vlády SR č. 181/2017. V zmysle MP ÚV SR č. 21 a č. 22 ide neštandardadizované pozície – podporné činnosti. Preto ich počet nevstupuje do hodnoty PMU P0619.

Spolu vynaložené a oprávnené výdavky za obdobie 8-12/2022 za MRR za podporné činnosti = 31.398,60 EUR.

Detailnejší popis viď príloha č.1 rozpočtu projektu.

Z dôvodu nedostatočnej alokácie na refundáciu miezd zamestnancov SO MK SR zabezpečujúcich činnosti pre D-V a C-V  na celé obdobie roka 2023, budú v roku 2023 predložené na refundáciu mzdy iba interných zamestnancov SO MK SR (AK EŠIF) a to do výšky disponibilnej alokácie.

Odhadovaný výdavok za interných zamestnancov je súčtom výdavkov na mzdy zamestnancov so 100% oprávnenosťou a výdavkov na mzdy zamestnancov so 67% oprávnenosťou:

a)Oprávnenosť 67% (prierezové činnosti – 27.728,83 EUR): mzdy zamestnancov odboru koordinácie (okrem manažéra pre nezrovnalosti), odboru kontroly VO, GR, asistentka GR.

Celkové odhadované oprávnené výdavky za zamestnancov so 67% oprávnenosťou za obdobie 01/2023 = 27.728,83 EUR

b)Oprávnenosť 100% (činnosti iba pre D-V a C-V – 36.461,29 EUR): oddelenie implementácie C-V, odbor implementácie D-V, z odboru koordinácie manažér pre nezrovalosti - títo zamestnanci nebudú vykonávať neoprávnené činnosti spojené s REACT-EÚ.

Celkové odhadované oprávnené výdavky za zamestnancov so 100% oprávnenosťou za obdobie 01/2023 = 36.461,29 EUR

Spolu vynaložené a oprávnené výdavky za 01/2023 za MRR za interných zamestnancov (AK EŠIF) na SO MK SR = 27.728,83 + 36.461,29 = 64.190,12 EUR.

Detailnejší popis viď príloha č.1 rozpočtu projektu.

Odhadovaný výdavok je za časť miezd interných zamestnancov so 100% oprávnenosťou:

a)Oprávnenosť 100% (činnosti iba pre D-V a C-V – 10.285,88 EUR): oddelenie implementácie C-V, odbor implementácie D-V, z odboru koordinácie manažér pre nezrovalosti - títo zamestnanci nebudú vykonávať neoprávnené činnosti spojené s REACT-EÚ.

Odhadované oprávnené výdavky za časť mzdy zamestnancov so 100% oprávnenosťou za obdobie 02/2023 = 10.285,88 EUR

Spolu vynaložené a oprávnené výdavky za 02/2023 za MRR za interných zamestnancov (AK EŠIF) na SO MK SR = 10.285,88 EUR.

Detailnejší popis viď príloha č.1 rozpočtu projektu.

Položka pre VRR je tvorená výdavkami:

Z dôvodu nedostatočnej alokácie na refundáciu miezd zamestnancov SO MKSR za VRR budú na refundáciu predložené iba výdavky za oprávnené činnosti zamestnancov SO MK SR za rok 2022 a to do výšky disponibilnej alokácie pre VRR, t.j. do 15.135,28 EUR. Táto čiastka obsahuje aj odvody zamestnávateľa.

K 01.08.2022 bola na SO MK SR realizovaná zásadná organizačná zmena. Vznikli tri samostatné útvary realizujúce tri odlišné výzvy/činnosti. Na predmet činností jednotlivých útvarov je naviazaná oprávnenosť refundácie mzdy zamestnancov :

  1. Odbor implementácie D-V (decentralizovaná výzva) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
  2. Oddelenie implementácie C-V (centralizovaná výzva) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
  3. Odbor implementácie (REACT-EU) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6

Útvary implementujúce D-V a C-V nevykonávali v roku 2022 neoprávnené činnosti, preto je oprávnenosť refundácie miezd zamestnancov týchto útvarov 100%. Odbor implementácie projektov REACT-EU je pre refundáciu z PO6 neoprávnený, preto mzdy týchto zamestnancov nie sú súčasťou projektu ani rozpočtu - nulová oprávnenosť.

Zároveň boli vytvorené dva prierezové útvary:

  1. Odbor koordinácie (v roku 2022 činnosti pre D-V + C-V + REACT-EÚ) – 67% oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
  2. Odbor kontroly VO (v roku 2022 činnosti pre D-V + C-V) – 100% oprávnenosť na refundáciu z TP PO6 

Odbor koordinácie participoval na realizácii všetkých troch výziev (všetci zamestnanci okrem manažéra pre nezrovnalosti, nakoľko projekty REACT-EÚ sú ešte len v procese odborného hodnotenia/zazmluvňovania a do konca projektu nedôjde k nezrovnalostiam). Keďže odbor koordinácie zabezpečuje  činnosti pre dva 100% oprávnené útvary a jeden 0% oprávnený útvar, je výška percenta oprávnenosti delená na 3/3 a to:

  • výška neoprávnených výdavkov = 1/3 = 33% (1 výzva z troch výziev)
  • výška oprávnených výdavkov = 2/3 = 67% (100-33=67)

Odbor kontroly VO vykonával v roku 2022 činnosti iba pre D-V a C-V, preto je oprávnenosť refundácie miezd zamestnancov odboru 100%.

Vytvorený bol aj referát programovania, ktorý sa do konca roka 2022 nepodarilo personálne obsadiť, preto pri najbližšej organizačnej zmene budú tieto miesta zrušené a budú posilnené útvary implementácie C-V a koordinácie.

Výdavok za interných zamestnancov je súčtom výdavkov na mzdy zamestnancov so 100% oprávnenosťou a výdavkov na mzdy zamestnancov so 67% oprávnenosťou:

  1. mzdy zamestnancov odboru koordinácie (okrem manažéra pre nezrovnalosti), GR, asistentka GR.

Oprávnené výdavky za zamestnancov so 67% oprávnenosťou za obdobie 8-12/2022 = 4.572,24 EUR

  1. odbor kontroly VO, oddelenie implementácie C-V, odbor implementácie D-V, z odboru koordinácie manažér pre nezrovalosti - títo zamestnanci nevykonávali vykonávať neoprávnené činnosti spojené s REACT-EÚ.

Celkové oprávnené výdavky za zamestnancov so 100% oprávnenosťou za obdobie 8-12/2022 = 10.563,04 EUR

Spolu vynaložené a oprávnené výdavky za obdobie 8-12/2022 za VRR za interných zamestnancov (AK EŠIF) na SO MK SR = 4.572,24 + 10.563,04 = 15.135,28 EUR.

Detailnejší popis viď príloha č.1 rozpočtu projektu.

V období 8-12/2022 bolo zazmluvnených celkovo 11 externých zamestnancov na výkon realizácie kontroly VO, mzdovej agendy, administratívnej kontroly ŽoNFP, spracovanie ŽoP, stavebné posudky k oprávnenosti navyšovania výdavkov, stavebný posudok ku KnM.

Z dôvodu nedostatočnej alokácie na refundáciu miezd zamestnancov SO MK  SR za VRR SO MK SR nebude refundovať výdavky na podporné činnosti za VRR.



 

Viac
Subjekt
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Miesta realizácie
Žilinský kraj, Košický kraj, Prešovský kraj, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Nitriansky kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj
Stav
Zmluva uzavretá
Realizácia
01.08.2022 - 01.02.2023
Celková suma
474,463 €
Vlastné zdroje
0 €
Vyčerpané z projektu
0 €
Druh projektu
Technická asistencia
Operačný program
Integrovaný regionálny operačný program
Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Mzdové zabezpečenie AK SO pre IROP PO3 …
Typ
Podpora administrat…
Plánovaný začiatok
01.08.2022
Skutočný začiatok
01.08.2022
Plánovaný koniec
01.02.2023
Skutočný koniec
28.02.2023
Názov
Mzdové zabezpečenie AK SO pre IROP PO3 …
Typ
Podpora administrat…
Plánovaný začiatok
01.08.2022
Skutočný začiatok
01.08.2022
Plánovaný koniec
01.02.2023
Skutočný koniec
28.02.2023
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet zrealizovaných vzdelávacích aktivít
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
Áno
Názov
Počet administratívnych kapacít vybavených materiálno-technickým vybavením z TP
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
Áno
Názov
Priemerný počet refundovaných AK
Hodnota
-
Cieľ
26,07 (FTE)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
Áno
Názov
Počet zakúpeného MTZ
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet hodnotení, analýz a štúdií
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet zrealizovaných zasadnutí výborov, pracovných skupín a komisií
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
Áno
Názov
Počet účastníkov zrealizovaných pracovných ciest
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet dodaných expertných služieb
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov Vlastník dokladu Dodávateľ Žiadaná suma Schválené na preplatenie Realizácia
Názov

Sumár dohodári pre IROP MRR 08-12/2022

Sumár dohodári pre IROP MRR 08-12/2022

Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Žiadaná suma
-
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
13.04.2023
Názov

Sumár mzdy MRR 08-12/2022

Sumár mzdy MRR 08/2022-12/2022

Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Žiadaná suma
353,453 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
13.04.2023
Názov

Sumár mzdy MRR 01-02/2023

Sumár mzdy MRR 01-02/2023

Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Žiadaná suma
105,874 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
13.04.2023
Názov

Sumár mzdy VRR 08-12/2022

Sumár mzdy VRR 08-12/2022

Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Žiadaná suma
12,878 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
13.04.2023
Názov

Sumár mzdy VRR 01/02-2023

Sumár mzdy VRR 01-02/2023

Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Žiadaná suma
2,256 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
13.04.2023
Názov

Sumár dohodári pre IROP VRR 08-12/2022

Sumár dohodári pre IROP VRR 08-12/2022

Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Žiadaná suma
-
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
13.04.2023
Názov IČO
Názov
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
IČO
00165182
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.