Mzdové zabezpečenie AK SO pre IROP PO3
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
SO MK SR zabezpečuje výkon zverených úloh v súlade so "Zmluvou o vykonávaní časti úloh riadiaceho orgánu sprostredkovateľským orgánom" účinnej od 17.11.2015 v aktuálnom znení. Vrámci MK SR ide o zamestnancov SO, ktorí sa podieľajú na implementácii, riadení, monitorovaní, hodnotení, informovaní, kontrole a audite Operačného programu Integrovaný regionálny operačný program (ďalej aj "IROP") v rámci programového obdobia 2014 - 2020. Z tohto projektu bude zabezpečené financovanie mzdových výdavkov súvisiacich s implementáciou na základe písomného vyzvania. Poskytnuté finančné prostriedky z tohto projektu budú použité na financovanie mzdových výdavkov oprávnených zamestnancov SO MK SR, pričom hlavným zámerom projektu je zabezpečenie ustálených, kvalitných a dostatočne motivovaných a administratívnych kapacít pre implementáciu IROP. Realizáciu projektu zabezpečuje Sekcia SO MK SR. Finančné prostriedky vyčlenené na financovanie odmien na základe dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru budú použité na financovanie externým pracovníkov vykonávajúcich kontrolu verejných obstarávaní a externých pracovníkou podieľajúcich sa na podpore zabezpečenia efektívnej implementácie projektov.
Položka pre MRR je tvorená výdavkami:
Celková výška uskutočnených oprávnených výdavkov na interných zamestnancov v danom období za MRR predstavuje sumu 353.452,73 EUR. Táto čiastka obsahuje aj odvody zamestnávateľa.
K 01.08.2022 bola na SO MK SR realizovaná zásadná organizačná zmena. Vznikli tri samostatné útvary realizujúce tri odlišné výzvy/činnosti. Na predmet činností jednotlivých útvarov je naviazaná oprávnenosť refundácie mzdy zamestnancov :
- Odbor implementácie D-V (decentralizovaná výzva) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
- Oddelenie implementácie C-V (centralizovaná výzva) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
- Odbor implementácie (REACT-EU) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
Útvary implementujúce D-V a C-V nevykonávali v roku 2022 a nebudú vykonávať v roku 2023 neoprávnené činnosti, preto je oprávnenosť refundácie miezd zamestnancov týchto útvarov 100%. Odbor implementácie projektov REACT-EU je pre refundáciu z PO6 neoprávnený, preto mzdy týchto zamestnancov nie sú súčasťou projektu ani rozpočtu - nulová oprávnenosť.
Zároveň boli vytvorené dva prierezové útvary:
- Odbor koordinácie (činnosti pre D-V + C-V + REACT-EÚ v rokoch 2022 a 2023) – 67% oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
- Odbor kontroly VO (činnosti pre D-V + C-V v roku 2022 a od roku 2023 aj pre REACT-EÚ) – 100% oprávnenosť na refundáciu z TP PO6 pre rok 2022 a 67% oprávnenosť na refundáciu z TP PO6 pre rok 2023
Odbor koordinácie participoval a participuje na realizácii všetkých troch výziev (všetci zamestnanci okrem manažéra pre nezrovnalosti, nakoľko projekty REACT-EÚ sú ešte len v procese odborného hodnotenia/zazmluvňovania a do konca projektu nedôjde k nezrovnalostiam). Keďže odbor koordinácie zabezpečuje činnosti pre dva 100% oprávnené útvary a jeden 0% oprávnený útvar, je výška percenta oprávnenosti delená na 3/3 a to:
- výška neoprávnených výdavkov = 1/3 = 33% (1 výzva z troch výziev)
- výška oprávnených výdavkov = 2/3 = 67% (100-33=67)
Odbor kontroly VO vykonával v roku 2022 činnosti iba pre D-V a C-V, preto je oprávnenosť refundácie miezd zamestnancov odboru 100%. Od roku 2023 bude vykonávať činnosti aj pre projekty REACT-EÚ, preto bude oprávnenosť refundácie rovnako ako v prípade odboru koordinácie 67%.
Vytvorený bol aj referát programovania, ktorý sa do konca roka 2022 nepodarilo personálne obsadiť, preto pri najbližšej organizačnej zmene budú tieto miesta zrušené a budú posilnené útvary implementácie C-V a koordinácie.
Výdavok za interných zamestnancov je súčtom výdavkov na mzdy zamestnancov so 100% oprávnenosťou a výdavkov na mzdy zamestnancov so 67% oprávnenosťou:
- mzdy zamestnancov odboru koordinácie (okrem manažéra pre nezrovnalosti), GR, asistentka GR.
Celkové oprávnené výdavky za zamestnancov so 67% oprávnenosťou za obdobie 8-12/2022 = 86.457,63 EUR
- odbor kontroly VO, oddelenie implementácie C-V, odbor implementácie D-V, z odboru koordinácie manažér pre nezrovalosti - títo zamestnanci nevykonávali vykonávať neoprávnené činnosti spojené s REACT-EÚ.
Celkové oprávnené výdavky za zamestnancov so 100% oprávnenosťou za obdobie 8-12/2022 = 266.995,12 EUR
Spolu vynaložené a oprávnené výdavky za obdobie 8-12/2022 za MRR za interných zamestnancov (AK EŠIF) na SO MK SR = 86.457,63 + 266.995,12 = 353.452,73 EUR.
Detailnejší popis viď príloha č.1 rozpočtu projektu.
V období 8-12/2022 bolo zazmluvnených celkovo 11 externých zamestnancov na výkon realizácie kontroly VO, mzdovej agendy, administratívnej kontroly ŽoNFP, spracovanie ŽoP, stavebné posudky k oprávnenosti navyšovania výdavkov, stavebný posudok ku KnM. Celková výška uskutočnených oprávnených výdavkov v tomto období za MRR predstavuje sumu 31.398,60 EUR. Mzdy za podporné činnosti nie sú krátené o neoprávnené výdavky, nakoľko neboli využité pre projekty REACT-EÚ. Podporné činnosti nie sú AK EŠIF (štandardizované pozície) schválené v rámci uznesenia vlády SR č. 181/2017. V zmysle MP ÚV SR č. 21 a č. 22 ide neštandardadizované pozície – podporné činnosti. Preto ich počet nevstupuje do hodnoty PMU P0619.
Spolu vynaložené a oprávnené výdavky za obdobie 8-12/2022 za MRR za podporné činnosti = 31.398,60 EUR.
Detailnejší popis viď príloha č.1 rozpočtu projektu.
Z dôvodu nedostatočnej alokácie na refundáciu miezd zamestnancov SO MK SR zabezpečujúcich činnosti pre D-V a C-V na celé obdobie roka 2023, budú v roku 2023 predložené na refundáciu mzdy iba interných zamestnancov SO MK SR (AK EŠIF) a to do výšky disponibilnej alokácie.
Odhadovaný výdavok za interných zamestnancov je súčtom výdavkov na mzdy zamestnancov so 100% oprávnenosťou a výdavkov na mzdy zamestnancov so 67% oprávnenosťou:
a)Oprávnenosť 67% (prierezové činnosti – 27.728,83 EUR): mzdy zamestnancov odboru koordinácie (okrem manažéra pre nezrovnalosti), odboru kontroly VO, GR, asistentka GR.
Celkové odhadované oprávnené výdavky za zamestnancov so 67% oprávnenosťou za obdobie 01/2023 = 27.728,83 EUR
b)Oprávnenosť 100% (činnosti iba pre D-V a C-V – 36.461,29 EUR): oddelenie implementácie C-V, odbor implementácie D-V, z odboru koordinácie manažér pre nezrovalosti - títo zamestnanci nebudú vykonávať neoprávnené činnosti spojené s REACT-EÚ.
Celkové odhadované oprávnené výdavky za zamestnancov so 100% oprávnenosťou za obdobie 01/2023 = 36.461,29 EUR
Spolu vynaložené a oprávnené výdavky za 01/2023 za MRR za interných zamestnancov (AK EŠIF) na SO MK SR = 27.728,83 + 36.461,29 = 64.190,12 EUR.
Detailnejší popis viď príloha č.1 rozpočtu projektu.
Odhadovaný výdavok je za časť miezd interných zamestnancov so 100% oprávnenosťou:
a)Oprávnenosť 100% (činnosti iba pre D-V a C-V – 10.285,88 EUR): oddelenie implementácie C-V, odbor implementácie D-V, z odboru koordinácie manažér pre nezrovalosti - títo zamestnanci nebudú vykonávať neoprávnené činnosti spojené s REACT-EÚ.
Odhadované oprávnené výdavky za časť mzdy zamestnancov so 100% oprávnenosťou za obdobie 02/2023 = 10.285,88 EUR
Spolu vynaložené a oprávnené výdavky za 02/2023 za MRR za interných zamestnancov (AK EŠIF) na SO MK SR = 10.285,88 EUR.
Detailnejší popis viď príloha č.1 rozpočtu projektu.
Položka pre VRR je tvorená výdavkami:
Z dôvodu nedostatočnej alokácie na refundáciu miezd zamestnancov SO MKSR za VRR budú na refundáciu predložené iba výdavky za oprávnené činnosti zamestnancov SO MK SR za rok 2022 a to do výšky disponibilnej alokácie pre VRR, t.j. do 15.135,28 EUR. Táto čiastka obsahuje aj odvody zamestnávateľa.
K 01.08.2022 bola na SO MK SR realizovaná zásadná organizačná zmena. Vznikli tri samostatné útvary realizujúce tri odlišné výzvy/činnosti. Na predmet činností jednotlivých útvarov je naviazaná oprávnenosť refundácie mzdy zamestnancov :
- Odbor implementácie D-V (decentralizovaná výzva) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
- Oddelenie implementácie C-V (centralizovaná výzva) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
- Odbor implementácie (REACT-EU) – oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
Útvary implementujúce D-V a C-V nevykonávali v roku 2022 neoprávnené činnosti, preto je oprávnenosť refundácie miezd zamestnancov týchto útvarov 100%. Odbor implementácie projektov REACT-EU je pre refundáciu z PO6 neoprávnený, preto mzdy týchto zamestnancov nie sú súčasťou projektu ani rozpočtu - nulová oprávnenosť.
Zároveň boli vytvorené dva prierezové útvary:
- Odbor koordinácie (v roku 2022 činnosti pre D-V + C-V + REACT-EÚ) – 67% oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
- Odbor kontroly VO (v roku 2022 činnosti pre D-V + C-V) – 100% oprávnenosť na refundáciu z TP PO6
Odbor koordinácie participoval na realizácii všetkých troch výziev (všetci zamestnanci okrem manažéra pre nezrovnalosti, nakoľko projekty REACT-EÚ sú ešte len v procese odborného hodnotenia/zazmluvňovania a do konca projektu nedôjde k nezrovnalostiam). Keďže odbor koordinácie zabezpečuje činnosti pre dva 100% oprávnené útvary a jeden 0% oprávnený útvar, je výška percenta oprávnenosti delená na 3/3 a to:
- výška neoprávnených výdavkov = 1/3 = 33% (1 výzva z troch výziev)
- výška oprávnených výdavkov = 2/3 = 67% (100-33=67)
Odbor kontroly VO vykonával v roku 2022 činnosti iba pre D-V a C-V, preto je oprávnenosť refundácie miezd zamestnancov odboru 100%.
Vytvorený bol aj referát programovania, ktorý sa do konca roka 2022 nepodarilo personálne obsadiť, preto pri najbližšej organizačnej zmene budú tieto miesta zrušené a budú posilnené útvary implementácie C-V a koordinácie.
Výdavok za interných zamestnancov je súčtom výdavkov na mzdy zamestnancov so 100% oprávnenosťou a výdavkov na mzdy zamestnancov so 67% oprávnenosťou:
- mzdy zamestnancov odboru koordinácie (okrem manažéra pre nezrovnalosti), GR, asistentka GR.
Oprávnené výdavky za zamestnancov so 67% oprávnenosťou za obdobie 8-12/2022 = 4.572,24 EUR
- odbor kontroly VO, oddelenie implementácie C-V, odbor implementácie D-V, z odboru koordinácie manažér pre nezrovalosti - títo zamestnanci nevykonávali vykonávať neoprávnené činnosti spojené s REACT-EÚ.
Celkové oprávnené výdavky za zamestnancov so 100% oprávnenosťou za obdobie 8-12/2022 = 10.563,04 EUR
Spolu vynaložené a oprávnené výdavky za obdobie 8-12/2022 za VRR za interných zamestnancov (AK EŠIF) na SO MK SR = 4.572,24 + 10.563,04 = 15.135,28 EUR.
Detailnejší popis viď príloha č.1 rozpočtu projektu.
V období 8-12/2022 bolo zazmluvnených celkovo 11 externých zamestnancov na výkon realizácie kontroly VO, mzdovej agendy, administratívnej kontroly ŽoNFP, spracovanie ŽoP, stavebné posudky k oprávnenosti navyšovania výdavkov, stavebný posudok ku KnM.
Z dôvodu nedostatočnej alokácie na refundáciu miezd zamestnancov SO MK SR za VRR SO MK SR nebude refundovať výdavky na podporné činnosti za VRR.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Mzdové zabezpečenie AK SO pre IROP PO3 …
|
Typ
Podpora administrat…
|
Plánovaný začiatok
01.08.2022
|
Skutočný začiatok
01.08.2022
|
Plánovaný koniec
01.02.2023
|
Skutočný koniec
28.02.2023
|
Názov
Mzdové zabezpečenie AK SO pre IROP PO3 …
|
Typ
Podpora administrat…
|
Plánovaný začiatok
01.08.2022
|
Skutočný začiatok
01.08.2022
|
Plánovaný koniec
01.02.2023
|
Skutočný koniec
28.02.2023
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet zrealizovaných vzdelávacích aktivít
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet administratívnych kapacít vybavených materiálno-technickým vybavením z TP
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Priemerný počet refundovaných AK
|
Hodnota
-
|
Cieľ
26,07 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet zakúpeného MTZ
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet hodnotení, analýz a štúdií
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zrealizovaných zasadnutí výborov, pracovných skupín a komisií
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet účastníkov zrealizovaných pracovných ciest
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet dodaných expertných služieb
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov | Vlastník dokladu | Dodávateľ | Žiadaná suma | Schválené na preplatenie | Realizácia |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Sumár dohodári pre IROP MRR 08-12/2022Sumár dohodári pre IROP MRR 08-12/2022 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Žiadaná suma
-
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
13.04.2023
|
Názov
Sumár mzdy MRR 08-12/2022Sumár mzdy MRR 08/2022-12/2022 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Žiadaná suma
353,453 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
13.04.2023
|
Názov
Sumár mzdy MRR 01-02/2023Sumár mzdy MRR 01-02/2023 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Žiadaná suma
105,874 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
13.04.2023
|
Názov
Sumár mzdy VRR 08-12/2022Sumár mzdy VRR 08-12/2022 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Žiadaná suma
12,878 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
13.04.2023
|
Názov
Sumár mzdy VRR 01/02-2023Sumár mzdy VRR 01-02/2023 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Žiadaná suma
2,256 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
13.04.2023
|
Názov
Sumár dohodári pre IROP VRR 08-12/2022Sumár dohodári pre IROP VRR 08-12/2022 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
Žiadaná suma
-
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
13.04.2023
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
|
IČO
00165182
|