Rozvoj nových zručností zamestnancov spoločnosti SEDEM - reklamná agentúra s.r.o.
SEDEM - reklamná agentúra s.r.o.
Žiadateľ, spoločnosť SEDEM - reklamná agentúra s.r.o., žiadateľ, má dlhoročnú tradíciu vo výrobe reklamy, pomáha tvoriť a koordinovať marketing a tým zabezpečuje svojim klientom viditeľnosť. Avšak, aby mala spoločnosť žiadateľa klientov, sama potrebuje, aby bolo o nej počuť, aby ju ľudia vnímali a vnímali aj jej postavenie na trhu. Na to samozrejme potrebuje kvalitný pracovný tím zložený z kvalifikovaných zamestnancov,
vzdelávanie, ktorým by si rozšírili svoje zručnosti a vedomosti a nadobudli nové zručnosti a vedomosti a tým sa nemohol ani sústrediť na svoj rozvoj a ekonomicky stagnoval.
Realizáciou projektu získajú zamestnanci žiadateľa nové zručnosti a vedomosti, rozšíria si už existujúce, získajú nové digitálne schopných kedykoľvek reagovať na potreby a požiadavky tak žiadateľa ako aj klientov.
Mimoriadne opatrenia, lockdown, karanténne opatrenia a iné, ktoré súviseli s ochorením COVID19 zasiahli aj do fungovania spoločnosti žiadateľa. Žiadateľ nebol pripravený na výpadky zamestnancov, nemal vyškolených ľudí, ktorí by kvalifikovane vedeli zastúpiť svojich kolegov a tým prestával byť konkurencieschopným.
Zamestnanci, domáckou prácou, nemožnosťou chodiť do zamestnania, strácali tak svoje pracovné návyky ako aj zručnosti a vedomosti. Žiadateľ im počas mimoriadnych opatrení ani krátko po ich skončení, nedokázal zariadiť potrebné zručnosti a toto všetko im umožní lepšie sa adaptovať v pracovnom procese, umožní im byť zastupiteľnými, č bude pre žiadateľa znamenať možnosť rastu, možnosť ponuky nových služieb klientom, vo väčšom rozsahu. Žiadateľ tým získa ekonomickú stabilitu, udržateľný rozvoj a napomôže tak rozvoju regiónu, v ktorom pôsobí. Nielen žiadateľ, ale aj samotní jeho zamestnanci budú lepšie pripravení na nepredvídané okolnosti a budú vedieť na ne pružne reagovať.
Implementáciou projektu získa žiadateľ kvalifikovaných zamestnancov pripravených kedykoľvek čeliť novým požiadavkám a potrebám, navzájom zastupiteľných a tým bude môcť svoju spoločnosť rozvíjať, bude môcť klientom ponúkať väčšie portfólio služieb a bude tak budovať svoju ekonomickú stabilitu a udržateľný rozvoj, čo prispeje i k rozvoju regiónu, v ktorom pôsobí.
Projekt je v súlade so špecifickým cieľom výzvy 8.1.1 Podpora obnovy po kríze spojenej s pandémiou COVID-19 vrátane jej sociálnych dôsledkov a príprava zeleného, digitálneho a odolného oživenia hospodárstva. Predpokladaná dĺžka realizácie projektu je 8 mesiacov.
Hlavnou aktivitou projektu je profesijný rozvoj nových zručností zamestnancov, vrátane digitálnych zručností. Aktivitu tvoria dve na seba nadväzujúce aktivity:
Podaktivita 1 - Výber a príprava zamestnancov
Podaktivita 2 – Cielené získavanie pracovných zručností (teoretická časť a praktická časť)
Hlavné témy vzdelávania: online marketing a predaj, komunikačné zručnosti, grafické zručnosti
Cieľovou skupinou sú v súlade so špecifickým cieľom 8.1.1 OP ĽZ zamestnanci.
Projekt bude realizovaný v priestoroch žiadateľa, v Košiciach.
Projekt bude napĺňať nasledovné merateľné ukazovatele:
PCV31 „Počet účastníkov, ktorým bola poskytnutá podpora v rámci boja s pandémiou COVID-19 alebo v rámci zmierňovania jej následkov“, v počte plánovaných 13 účastníkov/zamestnancov žiadateľa.
PCVR2 „ Počet účastníkov, ktorí v čase odchodu získali alebo získavajú kvalifikáciu v aktivitách podporených v rámci boja s pandémiou COVID-19 alebo v rámci zmierňovania jej následkov“, v počte plánovaných 13 účastníkov/zamestnancov žiadateľa.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Profesijný rozvoj nových zručností zame…
|
Typ
Nadobúdanie/zvyšova…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2023
|
Skutočný začiatok
17.04.2023
|
Plánovaný koniec
01.11.2023
|
Skutočný koniec
30.11.2023
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet účastníkov, ktorým bola poskytnutá podpora v rámci boja s pandémiou COVID-19 alebo v rámci zmierňovania jej následkov
|
Hodnota
12,0 (osoby)
|
Cieľ
13,0 (osoby)
|
Naposledy aktualizované
31.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet účastníkov, ktorí v čase odchodu získali alebo získavajú kvalifikáciu v aktivitách podporených v rámci boja s pandémiou COVID-19 alebo v rámci zmierňovania jej následkov
|
Hodnota
13,0 (osoby)
|
Cieľ
13,0 (osoby)
|
Naposledy aktualizované
31.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
SEDEM - reklamná agentúra s.r.o.
|
IČO
36596621
|