Popis projektu

 Hlavným cieľom projektu je zavedenie resp. zlepšenie vybraných elektronických služieb poskytovaných pre občanov a podnikateľov.

Cieľom projektu je aj uskutočniť zmeny front-endu aj v back-ende, ktoré zefektívnia prácu zamestnancom mesta pri riešení predmetných podaní zjednodušením automatizáciou a integráciou procesných úkonov. Zámerom mesta je poskytovať také elektronické služby a informácie, ktoré sú prehľadné, praktické, majú intuitívne prostredie, sú ľahko zrozumiteľné a v súlade s jednotným dizajn manuálom elektronických služieb.

V rámci projektu sú identifikované 3 oblasti aktivít zamerané  na zlepšenie eGovernment služieb samosprávy a to: 

•            Vytvorenie nových a zlepšenie aktuálnych elektronických služieb a súvisiacich funkcionalít

•             Zavedenie proaktivity

•             1x a dosť

 Dosiahneme merateľné ukazovatele:

P0233 Počet nových zjednodušených životných situácií pre občanov, realizovaných kombináciou elektronických služieb   - 45

 P0739 Počet zavedených elektronických služieb, ktoré prispievajú k riešeniu životných situácií pre občanov  - 40

Viac
Subjekt
Mesto Levoča
Miesta realizácie
Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Košický kraj, Levoča, Bratislavský kraj, Nitriansky kraj, Trnavský kraj, Banskobystrický kraj
Stav
Zmluva uzavretá
Realizácia
01.11.2022 - 01.09.2023
Celková suma
400,993 €
Vlastné zdroje
20,050 €
Vyčerpané z projektu
0 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Integrovaná infraštruktúra
Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Nasadenie
Typ
B. Zavedenie inovat…
Plánovaný začiatok
01.09.2023
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
01.09.2023
Skutočný koniec
-
Názov
Implementácia a testovanie
Typ
B. Zavedenie inovat…
Plánovaný začiatok
01.02.2023
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
01.08.2023
Skutočný koniec
-
Názov
Analýza a dizajn
Typ
B. Zavedenie inovat…
Plánovaný začiatok
01.11.2022
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
01.02.2023
Skutočný koniec
-
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
01.03.2022
Skutočný začiatok
15.03.2022
Plánovaný koniec
01.09.2023
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet dodatočných elektronických služieb pre občanov, ktoré je možné riešiť mobilnou aplikáciou
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet nových cezhraničných služieb pre občanov
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet nových zjednodušených životných situácií pre občanov, realizovaných kombináciou elektronických služieb
Hodnota
-
Cieľ
45,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet zavedených elektronických služieb, ktoré prispievajú k riešeniu životných situácií pre občanov
Hodnota
-
Cieľ
40,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov Vlastník dokladu Dodávateľ Žiadaná suma Schválené na preplatenie Realizácia
Názov

fakturácia 30 % z ceny projektu "Malé zlepšenie eGov služieb v meste Levoča" - po doručení stanoviska

Dodávateľská faktúra - SIDIN - 2

Vlastník dokladu
Mesto Levoča
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
6,480 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
18.05.2022
Názov

čiastočná fakturácia - 70 % z ceny po odovzdaní projektového zámeru a prístupu k projektu

Dodávateľská faktúra - SIDIN - 1

Vlastník dokladu
Mesto Levoča
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
15,120 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
07.04.2022
Názov IČO
Názov
S I D I N s.r.o.
IČO
51182424
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.