Elektrifikácia trate Haniska pri Košiciach – Moldava nad Bodvou, realizácia (1. fáza)
Železnice Slovenskej republiky
Predmetom projektu „Elektrifikácia trate Haniska pri Košiciach – Moldava nad Bodvou, realizácia“ je uskutočnenie stavebných prác týkajúcich sa elektrifikácie trate vrátane predelektrifikačných úprav na stavbe. Okrem elektrifikácie a predelektrifikačných úprav budú realizované aj ďalšie práce v zmysle projektovej dokumentácie k tejto stavbe. Predmetný projekt zahŕňa elektrifikáciu traťového úseku Haniska pri Košiciach - Moldava nad Bodvou mesto, v rámci ktorého sa vybudujú zariadenia nevyhnutné pre jazdu elektrických vlakov (trakčné vedenie, transformačné stanice...), čiastočne sa zmodernizuje železničný vršok a spodok a zvýši sa rýchlosť vo vybraných oblúkoch, vymenia sa staničné a traťové zabezpečovacie zariadenia (okrem stanice Haniska) s inštaláciou ich diaľkového zariadenia a kompletne sa vymenia nástupištia.Cieľom je dosiahnuť lepší dopravný komfort cestujúcich jednak zlepšením dynamiky jazdy, lepšou vybavenosťou trate a jej vyššiu prepojenosť v rámci vybudovania integrovaného dopravného systému v košickom regióne za účelom zlepšenia parametrov koľajovej dopravy. Stavba po realizácii bude spĺňať požiadavky na zaistenie interoperability Európskeho železničného systému v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Realizáciou projektu budú dosahované požadované hodnoty merateľných ukazovateľov:
- Celková dĺžka rekonštruovaných alebo zrenovovaných železničných tratí,
- Celková dĺžka rekonštruovaných alebo zrenovovaných železničných tratí v sieti TEN-T,
- Úspora času v železničnej doprave,
- Úspora produkcie emisií NO2 (vplyvom elektrifikácie tratí),
- Úspora produkcie emisií PM10 (vplyvom elektrifikácie tratí).
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.08.2021
|
Skutočný začiatok
31.08.2021
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Elektrifikácia trate
|
Typ
A. Elektrifikácia ž…
|
Plánovaný začiatok
01.08.2021
|
Skutočný začiatok
12.07.2021
|
Plánovaný koniec
01.11.2023
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Celková dĺžka rekonštruovaných alebo zrenovovaných železničných tratí v sieti TEN-T
|
Hodnota
0,0 (km)
|
Cieľ
0,0 (km)
|
Naposledy aktualizované
06.05.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Celková dĺžka rekonštruovaných alebo zrenovovaných železničných tratí
|
Hodnota
0,0 (km)
|
Cieľ
0,0 (km)
|
Naposledy aktualizované
06.05.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Úspora produkcie emisií PM10 (vplyvom elektrifikácie tratí)
|
Hodnota
0,0 (tona)
|
Cieľ
0,0 (tona)
|
Naposledy aktualizované
06.05.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Úspora času v železničnej doprave
|
Hodnota
0 €
|
Cieľ
0 €
|
Naposledy aktualizované
06.05.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Úspora produkcie emisií NO2 (vplyvom elektrifikácie tratí)
|
Hodnota
0,0 (tona)
|
Cieľ
0,0 (tona)
|
Naposledy aktualizované
06.05.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Percento fyzického pokroku z celkovej dĺžky novej a/alebo technicky zhodnotenej infraštruktúry
|
Hodnota
61,38 (%)
|
Cieľ
61,38 (%)
|
Naposledy aktualizované
16.05.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
ELTRA, s.r.o.
|
IČO
31674267
|
Názov
Chemkostav
|
IČO
36191892
|
Názov
Boris Vencel
|
IČO
47086661
|