Kreatívne centrum - adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave vysoká škola
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave chce založiť kreatívne centrum v súlade s výzvou IROP a RIÚS TTSK, pre ktoré bude vyčlenená budova Fakulty masmediálnej kokunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, blok B na Skladovej ulici v Trnave (
identifikácia nehnuteľnosti: obec: Trnava,katastrálne územie: Trnava, súpisné číslo: 693, parcelné číslo: 3381/4, LV č.: 6202).
Budova sa bude modernizovať na kreatívne centrum v rámci Aktivity A1 výzvy a v rámci aktivity A2 bude poskytovať služby z podporných programov, ktorých popis je možno nájsť viac v detaile v častiach 7.1 až 7.4 ŽoNFP.
Cieľom projektu je napomôcť rozvoju slovenského priemyslu v rámci sektoru kultúrny priemysel, oblasť hudba, audiovízia a multimédiá, a to prepojením teoretických znalostí nadobudnutých počas štúdia s praktickými znalosťami, ktoré umožnia širokej verejnosti rekvalifikovať sa a uplatniť sa na pracovnom trhu. Centrum bude poskytovať rozsiahly komplex služieb zameraných na podporu rozvoja e-športu, kreatívneho talentu, zručností a na uspokojenie dopytu po kreatívnej tvorbe v oblasti digitálnej produkcie hudby, hier a dizajnu, ako aj virtuálnu archiváciu kultúrnych pamiatok. Z dlhodobého hľadiska sa očakáva zvýšená ochota firiem fungujúcich v rámci digitálneho biznisu poskytovať verejnosti priestor pre prax a zvýšenie ich kvalifikácie, zvýšený počet slovenských herných štúdii a startupov/ateliérov (mikro, malých a stredných podnikov), vytvorenie podmienok pre vznik pobočiek zahraničných a nadnárodných herných spoločností, zvýšený ročný obrat a zamestnanosť v rámci ekonomického sektoru audiovizuálnej tvorby, zvýšený počet propagačných aktivít pre umelcov pôsobiacich v audiovizuálnej tvorbe. KC má ambíciu rozvíjať a naštartovať procesy, ktoré pomôžu premeniť kreatívny ľudský potenciál do komerčne využiteľného alebo verejne prospešného produktu alebo služby. Cieľovými skupinami sú teda - fyzické osoby/nepodnikatelia ale aj široká verejnosť a podnikateľské subjekty ktoré budú členmi KKP.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Poskytovanie špecifických služieb kreat…
|
Typ
UMR_Rozvoj kreatívn…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2022
|
Skutočný začiatok
07.02.2022
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Budovanie kreatívneho centra
|
Typ
UMR_Rozvoj kreatívn…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2023
|
Skutočný začiatok
17.03.2023
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.02.2022
|
Skutočný začiatok
07.02.2022
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Odhadované ročné zníženie emisií skleníkových plynov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (t ekviv. CO2)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
|
Hodnota
0,0 (FTE)
|
Cieľ
60,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet aktivít na podporu dopytu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
9,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet renovovaných verejných budov
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú nefinančnú podporu
|
Hodnota
0,0 (podniky)
|
Cieľ
50,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet podporených nových podnikov
|
Hodnota
0,0 (podniky)
|
Cieľ
20,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet služieb poskytovaných kreatívnym centrom v rámci podporných programov
|
Hodnota
6,0 (počet)
|
Cieľ
6,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet účastníkov inkubačnej a akceleračnej schémy
|
Hodnota
28,0 (počet)
|
Cieľ
28,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet účastníkov služieb podporných programov kreatívneho centra
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
500,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet vybudovaných kreatívnych centier
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Podlahová plocha renovovaných verejných budov
|
Hodnota
617,71 (m2)
|
Cieľ
617,71 (m2)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave vysoká škola
|
IČO
36078913
|
Názov
Novosedlík, spol. s r.o.
|
IČO
34104402
|
Názov
Flex-it, s.r.o.
|
IČO
50603698
|
Názov
Cassis consult, s.r.o.
|
IČO
35882115
|
Názov
FaxCopy Pro s.r.o.
|
IČO
47076178
|
Názov
Ing. Dalibor Hladík - ALPHA TECH
|
IČO
32191391
|
Názov
Juno s. r. o.
|
IČO
53717325
|