Moderné technológie - Chatbot KSK
Košický samosprávny kraj
Žiadateľ pre tento projekt spracoval štúdiu uskutočniteľnosti „Moderné technológie - Chatbot KSK“, ku ktorej vydalo ÚPVII súhlasné stanovisko dňa 19.08.2020. Realizáciou projektu žiadateľ zavedie chatbot, t.j. automatickú komunikačnú platformu, do systémov/portálov Košického samosprávneho kraja (ďalej ako „KSK“).
Dôvodom potreby zavedenia chatbotu je potreba zvýšiť využívanie elektronických služieb KSK a jednoduchým, intuitívnym a interaktívnym spôsobom poskytovať potrebné informácie a pomoc aj všetkým používateľom, ktorí elektronické systémy KSK používajú alebo ich potenciálne môžu používať.
Hlavnými cieľmi projektu sú:
- zníženie administratívnej záťaže;
- zvýšenie efektivity a zrýchlenie procesov;
- zjednodušenie používania služieb a získavania informácií.
Projekt nadväzuje na skôr realizovaný projekt Elektronizácia služieb VÚC Košického samosprávneho kraja, ktorý rozširuje o nové možnosti automatickej interaktívnej komunikácie medzi systémom KSK a používateľom.
Aplikácia bude postavená tak, aby využívala už vybudované služby KSK, čerpala údaje z údajových zdrojov KSK a umožňovala jednoduchú a intuitívnu administráciu a redakciu obsahu.
Cieľovými skupinami projektu sú:
- občania KSK (cca. 800 000);
- podnikateľské subjekty KSK, podnikajúce v oblastiach, dotknutých kompetenciami KSK (sociálne služby, zdravotnícke zariadenia a poskytovatelia zdravotnej starostlivosti, žiadatelia o dotácie, žiaci stredných škôl a ich rodičia, autodopravcovia a podobne) (cca. 57 000);
- zamestnanci Úradu KSK (cca. 210);
- organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti KSK (112);
- návštevníci a potenciálni návštevníci KSK;
- osoby so záujmom o presťahovanie sa do KSK.
Výsledkom projektu by malo byť nasadenie chatbot technológie pre:
- riešenie životných situácií;
- interakcia (wizard) pre podávanie formulárov;
- proaktívne informovanie;
- možnosť zberu ankiet a spätnej väzby.
Projekt prispieva k dosiahnutiu špecifického cieľa 7.7 Umožnenie modernizácie a racionalizácie verejnej správy IKT prostriedkami, typ aktivity K. Modernizácia fungovania VS pri výkone agendy prostredníctvom IKT, Implementácia chatbotu v portáloch verejnej správy.
Projekt bude realizovaný prostredníctvom nasledujúcich skupín hlavných a podporných aktivít: analýza a dizajn, nákup HW a krabicového softvéru, implementácia, testovanie a nasadenie (všetko hlavné aktivity); riadenie projektu a publicita a informovanosť (podporné aktivity).
je Košice, Košický samosprávny kraj.
, ktoré sa dosiahnu realizáciou projektu:
P0224: Počet nových optimalizovaných úsekov verejnej správy (cieľová hodnota ukazovateľa = 7)
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Nasadenie
|
Typ
K. Modernizácia fun…
|
Plánovaný začiatok
01.07.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.07.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Testovanie
|
Typ
K. Modernizácia fun…
|
Plánovaný začiatok
01.06.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.06.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Implementácia
|
Typ
K. Modernizácia fun…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.05.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Nákup HW a krabicového softvéru
|
Typ
K. Modernizácia fun…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.02.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Analýza a dizajn
|
Typ
K. Modernizácia fun…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.02.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.02.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.09.2022
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet nových optimalizovaných úsekov verejnej správy
|
Hodnota
-
|
Cieľ
7,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|