Inteligentný a lepší Žilinský samosprávny kraj
Žilinský samosprávny kraj
Spoločenský rozvoj je úzko spojený s prechodom od industriálnej ekonomiky k znalostnej ekonomike. Tento prechod je viditeľný naprieč celým spektrom spoločenského a ekonomického života. Vďaka koncentrácii ekonomických, sociálnych a kultúrnych aktivít v oblastiach kraja predstavujú regióny hnaciu silu pre inovácie. Regióny sú primárnym miestom vzniku inovácií a nových technológií, ale zároveň sú zdrojom mnohých výziev, ktorým svet v súčasnosti čelí – od znečistenia životného prostredia až po sociálne nerovnosti. Sú priestorom, v ktorom sa najvýraznejšie prejavujú pretrvávajúce spoločenské, hospodárske, či environmentálne problémy, ale taktiež sú miestom, ktoré ponúka stále nové a efektívnejšie riešenia pre kvalitnejší život ľudí.
Žilinský samosprávny kraj musí byť na jednej strane otvorený k prijímaniu inovatívnych riešení vo všetkých oblastiach socio-ekonomickej sféry a zároveň musí vytvoriť podmienky motivujúce jednotlivých aktérov k vytváraniu inovatívnych nápadov a vytvoriť podporné mechanizmy, finančné a nefinančné, umožňujúce iniciovať potrebné partnerstvá a testovať pilotné riešenia v praxi v súlade s programovou stratégiou operačného programu Efektívna verejná správa tak, aby sa podporovalo adresovanie identifikovaných kľúčových disparít vo verejnej správe a napĺňanie relevantných potrieb a požiadaviek vyplývajúcich z legislatívy Európskej únie, národnej legislatívy a vývoja reformy verejnej správy v Slovenskej Republike.
Realizácia projektu smeruje k podpore dosiahnutia týchto 4 základných prierezových strategických cieľov:
- Hospodársky a sociálny udržateľný rozvoj ŽSK
- Hospodárne riadenie a efektívnejšie rozhodovanie úradu ŽSK
- Rozvoj ľudských zdrojov
- Kontrola a transparentnosť
Cieľmi ekonomického aspektu horizontálneho princípu udržateľného rozvoja projektu bude posilnenie a zlepšenie prístupu k informáciám, ku komunikačným technológiám, zlepšenie ich využívania a kvality, investovanie do vzdelávania, zručností a celoživotného vzdelávania, posilnenie inštitucionálnych kapacít a efektivity verejnej správy. Projekt výrazne podporí celoživotné vzdelávanie pracovníkov verejnej správy. Zvyšovanie vzdelanostnej úrovne cieľovej skupiny v rámci projektu o možnosti využívania nových technológii prostredníctvom nastavených procesov, transfere know-how bude viesť a korešponduje nielen s ekonomickou, ale aj sociálnou udržateľnosťou rastu. Integrálnu súčasť poskytovania informácií vedúcich k efektívnosti fungovania verejnej správy predstavujú procesy , ktoré spoločne so vzdelávaním prispejú k lepšej efektívnej verejnej správe. Cieľmi sociálneho piliera horizontálneho princípu udržateľného rozvoja budú podpora zamestnanosti a mobility pracovnej sily a podpora sociálneho začlenenia a boj proti chudobe. Sociálny aspekt horizontálneho princípu udržateľného rozvoja je prítomný v projekte a jeho význam spočíva najmä v zvyšovaní úrovne vzdelanosti. Pomocou rozhodovania prístupom zdola nahor bude možné lepšie identifikovať potreby v danom území a docieliť väčšie zapojenie miestnych komunít do spoločenského diania.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Vzdelávanie zamestnancov ŽSK
|
Typ
Vzdelávanie zamestn…
|
Plánovaný začiatok
01.05.2020
|
Skutočný začiatok
01.07.2020
|
Plánovaný koniec
01.10.2022
|
Skutočný koniec
31.10.2022
|
Názov
Realizácia opatrení ŽSK zameraných na p…
|
Typ
Procesy, systémy a …
|
Plánovaný začiatok
01.05.2020
|
Skutočný začiatok
01.05.2020
|
Plánovaný koniec
01.10.2022
|
Skutočný koniec
31.10.2022
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.05.2020
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
31.10.2022
|
Názov
Zavedenie systémov riadenia kvality ŽSK
|
Typ
Zavedenie systémov …
|
Plánovaný začiatok
01.10.2021
|
Skutočný začiatok
01.10.2021
|
Plánovaný koniec
01.10.2022
|
Skutočný koniec
31.10.2022
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet koncepčných, analytických a metodických materiálov
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet organizácií, ktoré získali podporu a zaviedli systém riadenia kvality
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet organizácií, ktoré získali podporu na zavedenie systémov riadenia kvality
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet vyškolených zamestnancov, ktorí získali kompetencie v oblasti inovovaných procesov (s certifikátom)
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet organizácií, ktoré získali podporu a zaviedli systém riadenia (okrem riadenia kvality)
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet organizácií, ktoré získali podporu na zavedenie systémov riadenia (okrem riadenia kvality)
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zamestnancov zapojených do vzdelávania v oblasti inovovaných procesov
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
8,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zrealizovaných hodnotení, analýz a štúdií
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zavedených inovovaných procesov
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet úspešných absolventov vzdelávacich aktivít
|
Hodnota
20,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet subjektov, ktoré implementovali inovované procesy
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet osôb zapojených do vzdelávania
|
Hodnota
408,0 (počet)
|
Cieľ
160,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zamestnancov VS vykonávajúcich analytické činnosti alebo manažérske činnosti v prospech zavádzania inovačných a reformných opatrení vo VS
|
Hodnota
7,0 (počet)
|
Cieľ
7,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
24.05.2022
|
Riziko
-
|
Subjekt | Suma celkom | Vrátená suma | Suma na vymáhanie | Typ | Stav |
---|---|---|---|---|---|
Subjekt
-
|
Suma celkom
29,400 €
|
Vrátená suma
-
|
Suma na vymáhanie
-
|
Typ
Nezákonné a/alebo d…
|
Stav
Nezrovnalosť bez fi…
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
4,144 €
|
Vrátená suma
-
|
Suma na vymáhanie
-
|
Typ
Hodnotenie ponúk na…
|
Stav
Nezrovnalosť bez fi…
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
354 €
|
Vrátená suma
354 €
|
Suma na vymáhanie
354 €
|
Typ
Nesprávne účtovníct…
Kontrola, audit, pr…
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
591 €
|
Vrátená suma
591 €
|
Suma na vymáhanie
591 €
|
Typ
Nesprávne účtovníct…
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
236 €
|
Vrátená suma
236 €
|
Suma na vymáhanie
236 €
|
Typ
Nesprávne účtovníct…
Kontrola, audit, pr…
|
Stav
Vysporiadaná
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Žilinský samosprávny kraj
|
IČO
37808427
|
Názov
TÜV SÜD Slovakia s.r.o.
|
IČO
35852216
|
Názov
ATTN Consulting s.r.o.
|
IČO
25894978
|
Názov
EUPC s. r. o.
|
IČO
50881051
|