Popis projektu

Hlavným a strategickými cieľmi  projektu je zlepšenie poskytovania právnej pomoci a zvyšovanie dostupnosti právnej pomoci vo vzťahu k sociálne a ekonomicky vylúčeným skupinám formou zvyšovania kompetencií zamestnancov Centra právnej pomoci  (ďalej „CPP“) a formou vybudovania kancelárii a konzultačných pracovísk  CPP.   Naplnenie cieľov   národného projektu prispeje aj k ochrane stabilných ekonomických vzťahov formou poskytnutia právnej asistencie dlžníkom oddlžením a umožnením návratu dlžníkov do aktívneho ekonomického života na základe novely zákona o konkurze a reštrukturalizácii.  Implementáciou opatrení na efektívny výkon v poskytovaní služieb ( zriadenie Call centra, vytvorenie a zavedenie do praxe metodiky práce a štandardov poskytovaných služieb, zefektívnenie spolupráce s tretími stranami), zavedením elektronického poskytovania informačných služieb klientom a inováciou  webovej stránky sa zefektívni a skvalitní   proces poskytovania služieb klientom CPP.   

Ciele a merateľné ukazovatele projektu budú naplnené na základe realizácie 5 hlavných aktivít projektu. Aktivity budú realizované na celom území SR. Získať, analyzovať a vyhodnotiť údaje o existujúcich kanceláriach a konzultačných pracoviskách CPP a navrhnúť spôsob na ich ďalšie rozširovanie je cieľom Aktivity č. 1. Výstupom aktivity  bude analýza súčasného stavu poskytovania právnej pomoci aj na základe porovnania so situáciou v Holandsku, odporúčania na jej ďalšie rozšírenie a koncepcia vzdelávania pracovníkov CPP. Ciele a merateľné ukazovatele Aktivity č. 2 budú dosiahnuté personálnym posilnením 12 existujúcich kancelárii  o 35 pracovníkov právnej asistencie  dĺžnikom formou oddĺžovania a 3 právnikov,  zriadením 3 nových kancelárii, ktoré budú obsadené celkom 18 novoprijatými pracovníkmi  a zriadením 12 nových konzultačných  pracovísk. Súčasťou Aktivity č. 2 bude aj zavedenie elektronického poskytovania informačných služieb klientom s využitím informačného systému, ktorý bude vytvorený v rámci OP II.  Opatrenia na zefektívnenie výkonu pri poskytovaní služieb klientom CPP budú implementované v rámci Aktivity č. 3. Výstupom aktivity bude metodika práce a štandardy poskytovaných služieb, zavedenie elektronickej  komunikácie  s tretími stranami pomocou informačného systému vytvoreného v rámci OP II a zriadenie  a personálne obsadenie Call centra.  Naplnenie cieľov projektu bude zabezpečené aj zvýšením kompetencií a odborných zručností zamestnancov CPP formou kontinuálneho vzdelávania, ktoré bude realizované v rámci Aktivity č. 4.  Do vzdelávania bude  zapojených  celkom 137 zamestnancov v rámci 65 vzdelávacích aktivít. Pre efektívne poskytovanie právnej pomoci, pre prevenciu a pre predchádzanie vzniku právnych  sporov je dôležitá aj úroveň povedomia o existencii CPP a jeho službách. Zvýšenie povedomia o existencii CPP a jeho základnom poslaní  je cieľom Aktivity č. 5, v rámci ktorej sa uskutoční 11 druhov informačných aktivít s využitím všetkých komunikačných nástrojov.

Viac
Subjekt
Centrum právnej pomoci
Miesta realizácie
Bratislavský kraj, Nitriansky kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.02.2017 - 01.12.2023
Celková suma
8,231,104 €
Vlastné zdroje
0 €
Vyčerpané z projektu
2,969,451 €
Nezrovnalosti
3,713 €
Druh projektu
Národný projekt
Operačný program
Operačný program Efektívna verejná správa

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Posilnenie a dobudovanie kancelárii a k…
Typ
Poskytovanie právne…
Plánovaný začiatok
01.02.2017
Skutočný začiatok
01.02.2017
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Zvyšovanie adresnosti služieb poskytova…
Typ
Poskytovanie právne…
Plánovaný začiatok
01.04.2018
Skutočný začiatok
01.04.2018
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Vzdelávanie zamestnancov
Typ
Poskytovanie právne…
Plánovaný začiatok
01.04.2018
Skutočný začiatok
01.04.2018
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Implementácia opatrení na efektívny výk…
Typ
Poskytovanie právne…
Plánovaný začiatok
01.04.2018
Skutočný začiatok
01.04.2018
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Analýza súčasného stavu poskytovania pr…
Typ
Poskytovanie právne…
Plánovaný začiatok
01.11.2017
Skutočný začiatok
01.11.2017
Plánovaný koniec
01.03.2018
Skutočný koniec
31.03.2018
Názov
Posilnenie a dobudovanie kancelárii a k…
Typ
Poskytovanie právne…
Plánovaný začiatok
01.02.2017
Skutočný začiatok
01.02.2017
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Zvyšovanie adresnosti služieb poskytova…
Typ
Poskytovanie právne…
Plánovaný začiatok
01.04.2018
Skutočný začiatok
01.04.2018
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Vzdelávanie zamestnancov
Typ
Poskytovanie právne…
Plánovaný začiatok
01.04.2018
Skutočný začiatok
01.04.2018
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Implementácia opatrení na efektívny výk…
Typ
Poskytovanie právne…
Plánovaný začiatok
01.04.2018
Skutočný začiatok
01.04.2018
Plánovaný koniec
01.12.2023
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Analýza súčasného stavu poskytovania pr…
Typ
Poskytovanie právne…
Plánovaný začiatok
01.11.2017
Skutočný začiatok
01.11.2017
Plánovaný koniec
01.03.2018
Skutočný koniec
31.03.2018
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
01.02.2017
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
01.02.2017
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
31.12.2023
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
Hodnota
11,0 (počet)
Cieľ
11,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.01.2024
Riziko
-
Názov
Počet koncepčných, analytických a metodických materiálov
Hodnota
2,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.01.2024
Riziko
-
Názov
Počet zrealizovaných hodnotení, analýz a štúdií
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.01.2024
Riziko
-
Názov
Počet zavedených inovovaných procesov
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.01.2024
Riziko
-
Názov
Počet zrealizovaných školení, kurzov, seminárov a iných vzdelávacích aktivít
Hodnota
65,0 (počet)
Cieľ
65,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.01.2024
Riziko
-
Názov
Počet novovytvorených a/alebo posilnených subjektov VS poskytujúcich právnu pomoc
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.01.2024
Riziko
-
Názov
Počet analytických a koncepčných materiálov vypracovaných za účelom podpory vzniku/rozvoja IT nástrojov vo VS
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.01.2024
Riziko
-
Názov
Počet osôb zapojených do vzdelávania
Hodnota
234,0 (počet)
Cieľ
137,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.01.2024
Riziko
-
Subjekt Suma celkom Vrátená suma Suma na vymáhanie Typ Stav
Subjekt

Centrum právnej pomoci

Suma celkom
233 €
Vrátená suma
233 €
Suma na vymáhanie
233 €
Typ
Kontrola, audit, pr… Chyby vo výpočte
Stav
Vysporiadaná
Subjekt

Centrum právnej pomoci

Suma celkom
710 €
Vrátená suma
710 €
Suma na vymáhanie
710 €
Typ
Množstvá mimo povol…
Stav
Vysporiadaná
Subjekt

Centrum právnej pomoci

Suma celkom
476 €
Vrátená suma
476 €
Suma na vymáhanie
476 €
Typ
Kontrola, audit, pr… Chyby vo výpočte
Stav
Vysporiadaná
Subjekt
-
Suma celkom
419 €
Vrátená suma
419 €
Suma na vymáhanie
419 €
Typ
Chyby vo výpočte Nesprávne doklady
Stav
Vysporiadaná
Subjekt
-
Suma celkom
728 €
Vrátená suma
728 €
Suma na vymáhanie
728 €
Typ
Nesprávne účtovníct… Chýbajúce alebo nep… Kontrola, audit, pr…
Stav
Vysporiadaná
Subjekt
-
Suma celkom
403 €
Vrátená suma
403 €
Suma na vymáhanie
403 €
Typ
Chyby vo výpočte Nesprávne doklady Kontrola, audit, pr…
Stav
Vysporiadaná
Subjekt
-
Suma celkom
16 €
Vrátená suma
16 €
Suma na vymáhanie
16 €
Typ
Chyby vo výpočte Kontrola, audit, pr… Nesprávne doklady
Stav
Vysporiadaná
Subjekt
-
Suma celkom
728 €
Vrátená suma
728 €
Suma na vymáhanie
728 €
Typ
Nesprávne účtovníct… Chýbajúce alebo nep…
Stav
Vysporiadaná
Názov IČO
Názov
Centrum právnej pomoci
IČO
30798841
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.