Posilnenie a dobudovanie kapacít v oblasti poskytovania právnej pomoci a prevencia eskalácie právnych problémov
Centrum právnej pomoci
Hlavným a strategickými cieľmi projektu je zlepšenie poskytovania právnej pomoci a zvyšovanie dostupnosti právnej pomoci vo vzťahu k sociálne a ekonomicky vylúčeným skupinám formou zvyšovania kompetencií zamestnancov Centra právnej pomoci (ďalej „CPP“) a formou vybudovania kancelárii a konzultačných pracovísk CPP. Naplnenie cieľov národného projektu prispeje aj k ochrane stabilných ekonomických vzťahov formou poskytnutia právnej asistencie dlžníkom oddlžením a umožnením návratu dlžníkov do aktívneho ekonomického života na základe novely zákona o konkurze a reštrukturalizácii. Implementáciou opatrení na efektívny výkon v poskytovaní služieb ( zriadenie Call centra, vytvorenie a zavedenie do praxe metodiky práce a štandardov poskytovaných služieb, zefektívnenie spolupráce s tretími stranami), zavedením elektronického poskytovania informačných služieb klientom a inováciou webovej stránky sa zefektívni a skvalitní proces poskytovania služieb klientom CPP.
Ciele a merateľné ukazovatele projektu budú naplnené na základe realizácie 5 hlavných aktivít projektu. Aktivity budú realizované na celom území SR. Získať, analyzovať a vyhodnotiť údaje o existujúcich kanceláriach a konzultačných pracoviskách CPP a navrhnúť spôsob na ich ďalšie rozširovanie je cieľom Aktivity č. 1. Výstupom aktivity bude analýza súčasného stavu poskytovania právnej pomoci aj na základe porovnania so situáciou v Holandsku, odporúčania na jej ďalšie rozšírenie a koncepcia vzdelávania pracovníkov CPP. Ciele a merateľné ukazovatele Aktivity č. 2 budú dosiahnuté personálnym posilnením 12 existujúcich kancelárii o 35 pracovníkov právnej asistencie dĺžnikom formou oddĺžovania a 3 právnikov, zriadením 3 nových kancelárii, ktoré budú obsadené celkom 18 novoprijatými pracovníkmi a zriadením 12 nových konzultačných pracovísk. Súčasťou Aktivity č. 2 bude aj zavedenie elektronického poskytovania informačných služieb klientom s využitím informačného systému, ktorý bude vytvorený v rámci OP II. Opatrenia na zefektívnenie výkonu pri poskytovaní služieb klientom CPP budú implementované v rámci Aktivity č. 3. Výstupom aktivity bude metodika práce a štandardy poskytovaných služieb, zavedenie elektronickej komunikácie s tretími stranami pomocou informačného systému vytvoreného v rámci OP II a zriadenie a personálne obsadenie Call centra. Naplnenie cieľov projektu bude zabezpečené aj zvýšením kompetencií a odborných zručností zamestnancov CPP formou kontinuálneho vzdelávania, ktoré bude realizované v rámci Aktivity č. 4. Do vzdelávania bude zapojených celkom 137 zamestnancov v rámci 65 vzdelávacích aktivít. Pre efektívne poskytovanie právnej pomoci, pre prevenciu a pre predchádzanie vzniku právnych sporov je dôležitá aj úroveň povedomia o existencii CPP a jeho službách. Zvýšenie povedomia o existencii CPP a jeho základnom poslaní je cieľom Aktivity č. 5, v rámci ktorej sa uskutoční 11 druhov informačných aktivít s využitím všetkých komunikačných nástrojov.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Posilnenie a dobudovanie kancelárii a k…
|
Typ
Poskytovanie právne…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2017
|
Skutočný začiatok
01.02.2017
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Zvyšovanie adresnosti služieb poskytova…
|
Typ
Poskytovanie právne…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2018
|
Skutočný začiatok
01.04.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Vzdelávanie zamestnancov
|
Typ
Poskytovanie právne…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2018
|
Skutočný začiatok
01.04.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Implementácia opatrení na efektívny výk…
|
Typ
Poskytovanie právne…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2018
|
Skutočný začiatok
01.04.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Analýza súčasného stavu poskytovania pr…
|
Typ
Poskytovanie právne…
|
Plánovaný začiatok
01.11.2017
|
Skutočný začiatok
01.11.2017
|
Plánovaný koniec
01.03.2018
|
Skutočný koniec
31.03.2018
|
Názov
Posilnenie a dobudovanie kancelárii a k…
|
Typ
Poskytovanie právne…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2017
|
Skutočný začiatok
01.02.2017
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Zvyšovanie adresnosti služieb poskytova…
|
Typ
Poskytovanie právne…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2018
|
Skutočný začiatok
01.04.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Vzdelávanie zamestnancov
|
Typ
Poskytovanie právne…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2018
|
Skutočný začiatok
01.04.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Implementácia opatrení na efektívny výk…
|
Typ
Poskytovanie právne…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2018
|
Skutočný začiatok
01.04.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Analýza súčasného stavu poskytovania pr…
|
Typ
Poskytovanie právne…
|
Plánovaný začiatok
01.11.2017
|
Skutočný začiatok
01.11.2017
|
Plánovaný koniec
01.03.2018
|
Skutočný koniec
31.03.2018
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.02.2017
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.02.2017
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
31.12.2023
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
|
Hodnota
11,0 (počet)
|
Cieľ
11,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet koncepčných, analytických a metodických materiálov
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zrealizovaných hodnotení, analýz a štúdií
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zavedených inovovaných procesov
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zrealizovaných školení, kurzov, seminárov a iných vzdelávacích aktivít
|
Hodnota
65,0 (počet)
|
Cieľ
65,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet novovytvorených a/alebo posilnených subjektov VS poskytujúcich právnu pomoc
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet analytických a koncepčných materiálov vypracovaných za účelom podpory vzniku/rozvoja IT nástrojov vo VS
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.01.2024
|
Riziko
-
|
Názov
Počet osôb zapojených do vzdelávania
|
Hodnota
234,0 (počet)
|
Cieľ
137,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
12.01.2024
|
Riziko
-
|
Subjekt | Suma celkom | Vrátená suma | Suma na vymáhanie | Typ | Stav |
---|---|---|---|---|---|
Subjekt
Centrum právnej pomoci |
Suma celkom
233 €
|
Vrátená suma
233 €
|
Suma na vymáhanie
233 €
|
Typ
Kontrola, audit, pr…
Chyby vo výpočte
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
Centrum právnej pomoci |
Suma celkom
710 €
|
Vrátená suma
710 €
|
Suma na vymáhanie
710 €
|
Typ
Množstvá mimo povol…
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
Centrum právnej pomoci |
Suma celkom
476 €
|
Vrátená suma
476 €
|
Suma na vymáhanie
476 €
|
Typ
Kontrola, audit, pr…
Chyby vo výpočte
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
419 €
|
Vrátená suma
419 €
|
Suma na vymáhanie
419 €
|
Typ
Chyby vo výpočte
Nesprávne doklady
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
728 €
|
Vrátená suma
728 €
|
Suma na vymáhanie
728 €
|
Typ
Nesprávne účtovníct…
Chýbajúce alebo nep…
Kontrola, audit, pr…
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
403 €
|
Vrátená suma
403 €
|
Suma na vymáhanie
403 €
|
Typ
Chyby vo výpočte
Nesprávne doklady
Kontrola, audit, pr…
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
16 €
|
Vrátená suma
16 €
|
Suma na vymáhanie
16 €
|
Typ
Chyby vo výpočte
Kontrola, audit, pr…
Nesprávne doklady
|
Stav
Vysporiadaná
|
Subjekt
-
|
Suma celkom
728 €
|
Vrátená suma
728 €
|
Suma na vymáhanie
728 €
|
Typ
Nesprávne účtovníct…
Chýbajúce alebo nep…
|
Stav
Vysporiadaná
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Centrum právnej pomoci
|
IČO
30798841
|