Využitie kreatívneho potenciálu pri tvorbe zvukovo-obrazových diel
M KREO MEDIA, s.r.o.
Cieľom projektu Využitie kreatívneho potenciálu pri tvorbe zvukovo-obrazových diel je prepojenie kultúrnej a kreatívnej produkcie s angažovaním potrebných inovácií v nadväznosti na dopyt trhu.
Špecifické ciele, ktoré sa naplnia sú:
• podpora udržateľnej zamestnanosti a mobility pracovnej sily, dôjde k nárastu zamestnanosti,
• vytvorenie priaznivého prostredia pre rozvoj kreatívneho talentu v kultúrnom priemysle, prioritne pôjde o činnosti spojené s výrobou filmov, videozáznamov a televíznych programov,
• nárast počtu podnikov, ktoré dostanú podporu vo forme nenávratnej finančnej pomoci určenej pre kultúrny priemysel.
Hlavné aktivity projektu sú:
1. Obstaranie hmotného a nehmotného majetku nevyhnutných pre výrobu a inovácie
2. Podpora marketingových aktivít
3. Podpora kreatívnej tvorby a produkcie pre účely jej ďalšej distribúcie s cieľom rastu MSP a tvorby pracovných miest
Vplyvom realizácie projektu dôjde k vytvoreniu 4 pracovných miest v kultúrnom priemysle.
Realizácia projektu prispeje k netechnologickej inovácii v rámci spoločnosti – k organizačnej inovácii a marketingovej inovácii. Hlavnou cieľovou skupinou je podnikateľský sektor pôsobiaci v sektore MSP v oblasti kultúrneho priemyslu a nezamestnané, neaktívne osoby,
ktoré majú talent v oblasti kreativity. Miestom realizácie bude Žilinský kraj, mesto Žilina a okolie tohto regiónu. V rámci tvorby svojich produktov sa bude využívať okrem iného i prírodný a kultúrny potenciál, geografické umiestnenie, ktoré Žilinský kraj ponúka.
Základné merateľné ukazovatele, ktoré sa realizáciou projektu dosiahnu budú:
1. Nárast zamestnanosti v podporených podnikoch, očakáva sa, že ku dňu ukončenia realizácie projektu budú vytvorené celkovo 4 pracovné miesta.
2. Počet podnikov, ktoré dostávajú granty, očakáva sa, že podporu vo forme nenávratnej priamej finančnej pomoci dostane 1 podnik pôsobiaci v rámci MSP v oblasti kultúrneho priemyslu.
Realizácia projektu je plne v súlade s programovou stratégiou IROP PO 3, so špecifickým cieľom 3.1, definovanými očakávanými výsledkami ako i definovanými oprávnenými aktivitami, ako i v súlade s národnými strategickými dokumentmi v oblasti KKP.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora kreatívnej tvorby a produkcie p…
|
Typ
Umožnenie prístupu …
|
Plánovaný začiatok
01.12.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.11.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podpora marketingových aktivít
|
Typ
Umožnenie prístupu …
|
Plánovaný začiatok
01.12.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.11.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
1.Obstaranie hmotného a nehmotného maje…
|
Typ
Umožnenie prístupu …
|
Plánovaný začiatok
01.12.2020
|
Skutočný začiatok
24.06.2022
|
Plánovaný koniec
01.11.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.02.2020
|
Skutočný začiatok
27.01.2017
|
Plánovaný koniec
01.04.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
|
Hodnota
0,0 (FTE)
|
Cieľ
4,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú granty
|
Hodnota
0,0 (podniky)
|
Cieľ
1,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2021
|
Riziko
-
|