Vytvorenie podmienok pre kreatívnu tvorbu nových typov audio a video formátov vo FUN MEDIA GROUP a. s.
FUN MEDIA GROUP a. s.
Spoločnosť FUN MEDIA GROUP a.s. bola založená v roku 2009, má sídlo v Bratislave.
FUN MEDIA GROUP a.s. je v súčasnosti najmä predajcom reklamného času rozhlasového vysielania značky „Fun radio“, EUROPA 2 a ďalších 7 regionálnych rozhlasových staníc.
Cieľom projektu je obstaranie hmotných a nehmotných aktív so zámerom vytvorenia podnetného prostredia, ktoré umožní spoločnosti realizáciu nových kreatívnych zvukových ako aj obrazových formátov.
Žiadateľ na základe analýzy súčasných trendov na trhu, technologických možností a kreatívnych nápadov identifikoval 3 inovatívne produkty, ktoré plánuje uviesť na trh:
Realizáciou projektu sa rozšíri možnosť využitia kreatívneho potenciálu zamestnancov našej spoločnosti, čím sa zlepší kvalita rozhlasového vysielania na rozhlasovej stanici Fun rádio ako aj na webových stránkach v portfóliu FUN MEDIA GROUP a.s.
S realizáciou nových hudobných ako aj vizuálnych formátov bude priamo súvisieť aj vytvorenie nových pracovných miest v oblasti kreatívnej tvorby a realizácia špecializovaných marketingových aktivít s cieľom predstavenia inovatívnych produktov na trhu.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora marketingových aktivít
|
Typ
Umožnenie prístupu …
|
Plánovaný začiatok
01.03.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.02.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Obstaranie hmotného a nehmotného majekt…
|
Typ
Umožnenie prístupu …
|
Plánovaný začiatok
01.03.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.02.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.03.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.06.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
|
Hodnota
-
|
Cieľ
4,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú granty
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|