Cube Life VR
Cypronia s.r.o.
je upevniť postavenie spoločnosti Cypronia s.r.o. pôsobiacej v segmente počítačových hier na domácom aj zahraničnom trhu vývojom novej hry a následne ďalších hier ako aj prostredníctvom technologickej i netechnologickej inovácie celej spoločnosti.
predstavuje v tomto konkrétnom prípade špičkové inovatívne technologické zariadenie motion capture, tzv. snímač pohybov (ďalej len MoCap) ako aj inovatívna IKT technológia v podobe počítačových zostáv s parametrami potrebnými na spracovávanie nasnímaných pohybov zariadením motion capture a zostavy pre virtuálnu realitu.
, ktorá je v súlade predstavuje v tomto prípade: marketingová inovácia v podobe účasti spoločnosti Cypronia s.r.o. na medzinárodnej výstave GAMESCOM v Kolíne nad Rýnom, čo je najväčšia výstava hier v EU, na ktorej po prvý krát vystúpia v podobe vystavovateľov s novou hrou Cube Life VR, ktorá bude vyvinutá za použitia obstaraného zariadenia MoCap, odborného zostavenia reklamnej kampane na sociálnych sieťach a najmä vytvorením 2 nových pracovných pozícií - marketingový manažér a community manažér.
Zároveň prebehne inovácia organizačnej štruktúry v podobe jej rozšírenia o 3 nové pracovné miesta (marketingový manažér, community manažér, animátor) obsadené neaktívnymi osobami (uchádzači o zamestnanie, absolventi).
Týmito aktivitami podporujeme svytvorenia priaznivého prostredia pre rozvoj kreatívneho talentu a netechnologických inovácií
Projekt bude realizovaný prostredníctvom 3 hlavných aktivít projektu:
. - obstaranie inovatívnej technológie
– účasť na medzinárodnom trhu Gamescom, zostavenie reklamnej kampane a jej šírenie na sociálnych sieťach
– vývoj inovatívnej hry, prvej z dielne slovenských vývojárov počítačovej hry založenej na báze virtual reality.
Realizácia týchto aktivít povedie k vytvoreniu 3 nových pracovných miest, ktoré budú obsadené neaktívnymi osobami na plný pracovný úväzok na hlavný pracovný pomer.
Miestom realizácie projektu je mesto Michalovce, ktoré je zaradené medzi menej rozvinuté regióny.
K uvedeným aktivitám sú priradené relevantné merateľné ukazovatele, v súlade s výzvou:
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch – 3 nové pracovné miesta na plný pracovný úväzok
Počet podnikov, ktoré dostávajú granty – 1 podnik
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Hlavná aktivita 5 Vývoj hry Cube Life VR
|
Typ
Umožnenie prístupu …
|
Plánovaný začiatok
01.02.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Hlavná aktivita 1 Inovácia vývojového p…
|
Typ
Umožnenie prístupu …
|
Plánovaný začiatok
01.02.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Hlavná aktivita 3 Inovácia marketingove…
|
Typ
Umožnenie prístupu …
|
Plánovaný začiatok
01.02.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.02.2020
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
|
Hodnota
-
|
Cieľ
3,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú granty
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (podniky)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|